View Full Version : Zijramen T3 vs. T2
Ik vroeg me af of een zijruit van een T3 ook in een T2 past. Ik ben nog op zoek naar een louvreruit/schuifruit en kom ze veel vaker en voordeliger tegen van een T3... Gaat dat passen?
Nope, past niet, andere vorm.
Voor de T2 zijn trouwens wel vrij veel lamellenramen beschikbaar hoor, alleen wil ook 'iedereen' die in zijn/haar camper zetten.
Schuifruiten zijn schaarser, want pas vanaf '77 toegepast (meen ik). Ik denk dat je deze nog wel nieuw kan kopen (MEX/Brazil), maar die zullen prijzig zijn.
Oudere T2's hadden achterin soms ventilatieruitjes, ongeveer zoals de tochtruitjes voorin (die overigens bijna overal een extra waren).
Jens
ah, jammer! ik kom wel eens een louvreruit tegen maar 150euro vindt ik nogal wat ;)...
molenari
14-09-2005, 11:00
Schuifruiten zijn schaarser, want pas vanaf '77 toegepast (meen ik). Ik denk dat je deze nog wel nieuw kan kopen (MEX/Brazil), maar die zullen prijzig zijn.
kleine correctie: ze vervingen de tochtruitjes achterin en werden gemonteerd vanaf augustus 1977 (= modeljaar 1978). Was uiteraard een meeruitrusting (M508).
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.