PDA

View Full Version : Golf MK2 1988 Memphis

Gijs
12-09-2005, 21:30
Hierbij bied ik m'n Golf MK2 aan. Hij hoeft niet weg, want ik rij er nog gewoon dagelijks in.

Waarom mag ie dan weg?
Nou, eigenlijk ben ik op zoek naar een oldtimer. Is goedkoper in wegenbelasting (geen welliswaar :p) en verzekering scheelt ook.

Over m'n Golf.
Ik heb de Golf op 29 dec 2004 van m'n oom overgekocht. Hij had deze 8 jaar, en daarvoor was ie van een vrouw ook hier uit het dorp. Ik ben dus de 3e eigenaar.
De auto heeft 190.000 km gelopen. Sinds 184.000 zit er een compleet nieuwe koppeling in. 2000km geleden heb ik de bougies, kleppendekselpakking, olie, oliefilter, bakolie vervangen/ververst.
Bij de 160.000 is de distributieriem vervangen.
500km terug is de voorste motorsteun vervangen; 70 euro.

Wat gegevens:
1600Cc carb.
6 versnellingen, waarvan 1 achteruit :rolleyes:
Bouwjaar 1988 (Memphis)
Km stand: 190.000
APK vanaf midden augustus, zonder enig probleem erdoor.
3 deurs
Rijd gemiddeld 1:11 (stadswerk, kleine stukjes snelweg gecomineerd)
Keer naar Rotterdam gereden, reed ie 1:13.5 (130/135km/h op de teller)

Het interieur is vervangen door een GTI interieur zwarte bekleding (semi kuipstoelen). Het oude interieur zit erbij. Verder zit er de zelfgemaakte hoedenplank bij (ook een originele erbij) en de bodem in de kofferbak zit erbij.

Nadelen:
Kachel werkt alleen op stand 3; wel eens naar gekeken om te maken, maar meer ook niet... :rolleyes:
Deurpaneel aan de bestuurderskant laat onder los, en moet waarschijnlijk vervangne worden of oplappen.. :frown:

De audio installatie wordt eruit gehaald, maar bij het oude interieur zitten nog de oude speakers bij, en voorin zitten ze nog in het dashboard.

Nogmaals, de auto hoeft niet persee weg :)
Richtprijs is rond de 800 euro incl het oude interieur.

Bieden kan, maar geen onzin graag :)
Foto's en info: http://golf.sjig.nl/

Mzzl
Gijs

Gijs
14-09-2005, 16:22
Vraagprijs te hoog? :)
Auto is incl. verse APK, koppeling, motorsteun, distributieriem etc... :rolleyes: