PDA

View Full Version : hoi allemaal =)


PoOoLotje
13-09-2005, 01:30
Waaazaaaaaaaa !

ik zal me ff voorstelle ben john , 24 jaar , en woon in amsterdammertje !

ik wil mezelf ook beetje bezig houden met tjoenen van auto's , mjah ben ook pas gestopt met brommertje tjoening sinds ik me rijbewijs heb.

Ik rij regelmatig in de polotje van me paps , het was een ocassion toen wij hem kochten, reed sinds maart helemaal perfect geen problemen.

alleen sinds gisteren merkten we dat de polo niet egt wilt optrekken , vroeger was het klein beetje gas geven en je voelt gelijk al de trekkracht , maar nu moet je de gas pedaal flink intrappen voordat hij een beetje actie geeft.
weten jullie wat het kan zijn ?
ik wou eigelijk naar de kwitfit gaan voor grote beurt , maar ik hoor veel verhalen dat ik niet naar de kwikfit moet gaan ,vanwege gebrek aan kennis ? en had gehoord dat het misschien wel aan de bougies of luchtfilter kon liggen die ik makkelijk zelf kan vervangen. :p
weten jullie hier meer van ?

Thankkk yOUuUu and nice meeting you kekeke !

evilnyntje
13-09-2005, 05:11
Het kan zoveel zijn, onderhoud is altijd goed. En ja, je hoort zoveel van de kwikfit, maar als jij er een prettig gevoel bij hebt, en je resultaat is voor jou ook prima, waarom niet? En idd de dingen die je noemt zijn makkelijk zelf te doen, even naar de automaterialen zaak en verwisselen. Mits je denkt dat het je lukt uiteraard. Suc6 iig!