View Full Version : VanFest 2005
Was gisteravond om 10 uur thuis.
het is een eindje trappen, maar zeker de moeite
wat foto's : http://www.vwshows.info/pics/?map=2005/vanfest
ziet er goed uit...jij maakt nogal wat km's !!!
maar die ene t1 is wel erg verkracht...je gaat me niet vertellen dat hij respect daarvoor kreg...of is dit iets "bijzonders"/?????
gisteravond stond de teller bij thuiskomst op 65010 (heb hem 5.5 jaar gelden gekocht met 27750 op de klok). (op de terugweg zijn we met ons convooytje nog effe een bus wezen afleveren ergens net boven heathrow en toen via brighton (wat spullen ladne bij vw heritage) en de kust naar huis. zo zie je teminste nog eens wat ipv altijd maar die snelweg.
dat blauwe mad max geval is een T2 met een diesel blok en een half T1 font en een latje over de voorruit.
wat een enorme swapmeet. op een van de foto's staat de tent van schofield, een ding van 15 bij 35 !!!! en ze waren niet de enige die een circus tent hadden staan, echt bizar gewoon.
het weer was ietsje minder (zeg maar type moesson op de zaterdag ochtend), maar wat wil je op enkele KMs van wales vandaan. de sfeer had er in ieder geval niet onder te lijden. het hele terrein is daar camping of swapmeet en dus niet echt fotogeniek, toch stonden er her en der wel mooi bussen. die blauwe met okrassa blok was wat mij betreft toch een van de mooisten
vwspijlbus
13-09-2005, 09:48
Wederom leuke foto's Pim!
Een aantal bussen komen me nog bekent voor vanuit Spa.
o.a. de Deen en de ratlook Engelse bussen.
SplitBien
13-09-2005, 10:10
http://www.vwshows.info/2005/vanfest/big/dsc00846.jpg
Gatsie.. Lijkt wel een kruising tussen een t1, t2 en een t3...
Alexdundee
13-09-2005, 13:59
Het was weer een goede Vanfest hey ploon, Sorry dat ik niet langer kon blijven maar we gingen naar huis toe. Ik heb ook niet zo veel fotos genomen vanwegen de regen en regen en nog meer regen maar het was wel de moeite waard. Kzal die van my ook even van me fototoestel halen!
ik had je zaterdag nog niet gespot. maar toen ze het rond onze BBQ over "a pink van on the othe SSVC field" hadden, wist ik genoeg :-)
Alexdundee
14-09-2005, 08:39
Ik was de week voor Vanfest naar het Zuid-westen van engeland geweest op vakantie.
We kwamen aan op Vanfest op vrijdag middag 4uur.
Die gasten die over mijn bus praten waren even op bezoek geweest in me bus! Altijd leuk om mensen van de forums te zien.
Altijd leuk om mensen van de forums te zien.
wie waren dat, karl, sue & jim ??
nog een foute bak die op vanfest te bewonderen was (vers uit zweden)
http://i12.photobucket.com/albums/a214/thirtyoneclicks/CIMG2383.jpg
Alexdundee
14-09-2005, 09:30
Ja Karl (Milkybarndoorkid) and Jim (jimvandriver) dacht ik .
Ja die bus is echt rot maar heel cool, heb hem ook staan bewonderen......lachen man
die gasten hebben 1500 km gereden om alleen maar bij Vanfest te zijn, echt gek!
vwspijlbus
14-09-2005, 09:53
Wat staat er eigenlijk op de rechter venster van die "rotte bus"?
Alexdundee
14-09-2005, 10:36
Wat ik net zei..."dat ze vanuit Zweden zijn gereden met de bus 800miles" en dat ie te koop is voor de hoogste bieder. En dat ie 20 jaar in een veld heeft gestaan en nu een APK heeft.
De zijdeuren gaan naar boven open, ;)
Zo ben net ook een half uurtje trug uit de UK en Vanfest ja wat kan je er over zeggen? In 1 woord geweldig wat een bussen daar volgend jaar zeker weer
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.