PDA

View Full Version : onderdelen VW Jetta mk1

Jurgen76
22-12-2015, 21:01
hallo iedereen ,
ik zoek nog een paar spullen voor de Jetta mk1 van 1983 coupe ( 2-deur model ) :
-achterbank compleet (kleur maakt niet uit , model met hoofdsteunen)
-wielkastverbreder rechtsvoor
-gril middenstuk met de 2 ronde mistlampen in (weet het dit is een zeldzaam onderdeel ;) )
-stroomverdeler kompleet
-........

graag aanbieden met foto's ,prijs en regio , ben zelf van belgie maar durf gerust naar nederland rijden ( maar niet bovenaan in nederland ;) ) of eventueel verzending mogelijk .
onderdelen zijn niet dringend maar heb ze toch graag liggen tegendat ik begin aan de restoratie ;) .

mvg
jurgen

Jurgen76
07-02-2016, 17:52
hallo iedereen ,
ik zoek nog een paar spullen voor de Jetta mk1 van 1983 coupe ( 2-deur model ) :
-achterbumper in goede tot perfecte staat met chroom sierlijsten in
-gril middenstuk met de 2 ronde mistlampen in (weet het dit is een zeldzaam onderdeel ;) )
-stroomverdeler kompleet
-........

graag aanbieden met foto's ,prijs en regio , ben zelf van belgie maar durf gerust naar nederland rijden ( maar niet bovenaan in nederland ;) ) of eventueel verzending mogelijk .
onderdelen zijn niet dringend maar heb ze toch graag liggen tegendat ik begin aan de restoratie ;) .

mvg
jurgen

nog steeds op zoek

giuliettaevo
07-02-2016, 20:36
Grille middenstuk met mistlampen heeft vriend van mij liggen... Zgan als ik me niet vergis.

Pb maar voor zijn nummer.

Jurgen76
15-03-2016, 20:56
nog steeds opzoek naar deze onderdelen .

grtz

Jurgen76
18-08-2016, 18:51
hallo iedereen ,
-stroomverdeler kompleet
-........

mvg
jurgen

nog steeds opzoek naar een paar spullen .

Joris_MK1
18-08-2016, 20:53
Stroomverdeler met contactpunten of hallgever? En voor een smallblock of bigblock?