MauSeR35
15-09-2005, 16:09
Ik zit al een tijdje te dubben over wat voor blok ik over een tijd in mijn golfje 2 wil gaan leggen, nu ligt er een 1.3i NZ in en die is eigenlijk veel te sloom. Kan die dan weer wel op gaan fokken maar met dat geld doe ik liever leukere dingen.
Ik zat zelf te denken aan een van de volgende blokken, 1.8 16V (KR) 2.0 16V (ABF?) uit een golf 3 iig of een 2.0 8V met cross flow kop
het liefste zou ik deze op motorfiets carburateurs gaan laten lopen maar, welke? en welke onsteking (voor kr kan ik er wel wat vinden maar gaat dat ook op voor die andere)?
Verdernatuurlijk remmen en versnelligsbak en dergelijke maar eerst eens wat nou een leuk blok zou zijn. Het hoeft er niet gelijk in, over een tijdje maar dan kan ik al vast beginnen met onderdelen verzamelen. en hoe zit het met de tuning mogelijkheden, moet wel dagelijks vervoer blijven waarschijnlijk dus niet te grote zuipscuit is ook wel leuk tegenwoordig...
etc etc
wie heeft er wat leuke tips (geen andere auto kopen zeggen aub want das nie leuk ;))
Ik zat zelf te denken aan een van de volgende blokken, 1.8 16V (KR) 2.0 16V (ABF?) uit een golf 3 iig of een 2.0 8V met cross flow kop
het liefste zou ik deze op motorfiets carburateurs gaan laten lopen maar, welke? en welke onsteking (voor kr kan ik er wel wat vinden maar gaat dat ook op voor die andere)?
Verdernatuurlijk remmen en versnelligsbak en dergelijke maar eerst eens wat nou een leuk blok zou zijn. Het hoeft er niet gelijk in, over een tijdje maar dan kan ik al vast beginnen met onderdelen verzamelen. en hoe zit het met de tuning mogelijkheden, moet wel dagelijks vervoer blijven waarschijnlijk dus niet te grote zuipscuit is ook wel leuk tegenwoordig...
etc etc
wie heeft er wat leuke tips (geen andere auto kopen zeggen aub want das nie leuk ;))