Log in

View Full Version : goede monteur die weet golf MK2 Syncro?

fox21century
01-02-2016, 13:53
Beste Alles,
Ik ben net verhuisd in Nederland met mijn geliefde Golf MK2 Country, ik moet wat werk op mijn rem en aandrijfsysteem te doen, iemand weet een goede en betrouwbare monteur gerelateerd aan golf MK2?

Bedankt voor je hulp.

Jeff
01-02-2016, 13:58
Waar woon je ongeveer?

fox21century
01-02-2016, 15:53
Waar woon je ongeveer?

Ik woon in Den Haag, maar ik ben bereid om rond te reizen ongeveer 100 Km, gewoon behoefte aan een goed voorbereid eerlijke vent.

Bluepower
01-02-2016, 16:29
Misschien kun je direct aangeven wat er gedaan moet worden.
En lever je zelf de onderdelen ervoor erbij, of moeten die door de monteur geregeld worden?

fox21century
01-02-2016, 16:41
Misschien kun je direct aangeven wat er gedaan moet worden.
En lever je zelf de onderdelen ervoor erbij, of moeten die door de monteur geregeld worden?

De Golf is al gecontroleerd door een monteur, maar hij is niet in staat om onderdelen te krijgen en ook niet echt betrokken bij me helpen in het algemeen.
De lijst van om dingen te doen zijn:
Remsysteem dienst; Er zijn 2 vrijwel onzichtbaar lekkages in de achterste verdeelkast en het rechter voorwiel. Echter, de auto remmen goed en rem oliepeil niet bijna vallen.
Tussenproduct steunlager van de aandrijfas moet worden veranderd.
Voorste aandrijfas buiten manchetten moet worden vervangen.
De monteur vertelde me dat het remsysteem en de aandrijfas manchetten moet worden gedaan om de APK controle passeren.
Dit is mijn eerste APK hier in Nederland, en ik probeer te begrijpen hoe het werk.

The Golf has been already checked by a mechanic, but he's not able to get spare parts and also not really involved on help me in general.
The list of to do things are:
Brake system service; there are 2 almost invisible leakages in the rear box distribution and front right wheel. However the car brakes well and brake oil level doesn't drop almost.
Intermediate support bearing of the propeller shaft has to be changed.
Front drive shaft outside cuffs has to be replaced.
The mechanic told me that the brake system and the driveshaft cuffs has to be done to pass the APK control.
This is my first APK here in the Netherlands, and I am trying to understand how it's work.

tim_j
01-02-2016, 16:50
Hi,

Wilco (dutchbuild is his username on this forum) has great knowledge of Syncro's/4-motion systems. You can ask him via PM.