Log in

View Full Version : Kostprijs

Vanhoutte1997
08-04-2016, 00:54
Beste leden heb vandaag de pomp en de verstuiver binnen gedaan nou had ik graag geweten wat mij dit zou kosten. Iemand ervaring hiermee de pomp moeten worden afgesteld de stuiver hebben een nieuwe dichting en verstuivernaald nodig?

Quartz
08-04-2016, 08:37
Dit is een prijzig gegeven. Heb vorig jaar in het Bosch center Oostende 350 euro moeten dokken voor nieuwe nozzle's en afstellen van tapverstuivers :screwy: .

Denk wel dat de prijs afhankelijk is van waar je hem binnenbracht en het type pomp/ verstuiver. Over welke wagen spreken we trouwens?

Vanhoutte1997
10-04-2016, 00:02
Dit is een prijzig gegeven. Heb vorig jaar in het Bosch center Oostende 350 euro moeten dokken voor nieuwe nozzle's en afstellen van tapverstuivers :screwy: .

Denk wel dat de prijs afhankelijk is van waar je hem binnenbracht en het type pomp/ verstuiver. Over welke wagen spreken we trouwens?

Het gaat over een volkswagen golf 1 heb deze binnen gebracht in Pittem bij
Ide motive. Er moeten ook nieuwe nozzle's is de wagen staat 13jaar stil de naald van de verstuiver zit volledig toe.

durneet
11-04-2016, 08:45
Je zult er waarschijnlijk goedkoper af zijn gekomen met een andere blok erin te leggen, maar dan moet je ook weer geluk mee hebben. Bij ide's doen ze wel goed werk,

Vanhoutte1997
11-04-2016, 18:14
Je zult er waarschijnlijk goedkoper af zijn gekomen met een andere blok erin te leggen, maar dan moet je ook weer geluk mee hebben. Bij ide's doen ze wel goed werk,
De pomp en verstuiver deden het wel doen ik starte heb ik met behulp van startpilot aan de ingang van de luchtfilter dat ik niet lang moet demarreren dat hij direct genoeg diesel aanzuigt daarna is de riem gesprongen. Toen was hij bijna vertrokken wou niet meer sukkelen ermee hebben ik ze binnen gedaan vorige week vrijdag we zijn maandag nog steeds nog niets gehoord?