View Full Version : Ruud's Fridolin Project
Pages :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
waarom zou je het willen veranderen....ik zie het nog niemand nadoen :cool:
Aangezien Ruud dit zegt;
En dan heb ik de auto die ik eigelijk 5 jaar geleden had willen rijden.
Het plan moet ook niet veranderen, dat blijft gewoon gaaf :)
Martyn_86C
17-10-2011, 09:36
Als ik mensen spreek die mijn "hobby" niet begrijpen laat ik ze dit topic zien! Dan snappen ze waar het allemaal om draait.....
Dus doorzetten!!
Winners don't quit
Quiters don't win
Street Performance
17-10-2011, 10:52
Even doorzetten Ruud, aan zoiets begin je namelijk nooit meer...
Ik kan me heel goed voorstellen dat plannen (en wensen !!) in de loop der jaren veranderen. Wat toen -op dat moment- helemaal het einde leek, is nu misschien wel helemaal niet meer zo reeël.
Om nu afscheid van het project te nemen zou ik zeker niet doen .. gewoon wegzetten, in de tussentijd de dingen doen waar je wel (op dit moment) wat meer plezier aan beleeft en dan volgend jaar (of het jaar daarop) eens kijken of je de draad weer kunt oppakken, want als deze af komt is het nog steeds een van de meest radikale VW's, net zoals het 6jaar geleden was toen je met de bouw begon.
vwmk2driver
18-10-2011, 06:07
Ik kan me heel goed voorstellen dat plannen (en wensen !!) in de loop der jaren veranderen. Wat toen -op dat moment- helemaal het einde leek, is nu misschien wel helemaal niet meer zo reeël.
Om nu afscheid van het project te nemen zou ik zeker niet doen .. gewoon wegzetten, in de tussentijd de dingen doen waar je wel (op dit moment) wat meer plezier aan beleeft en dan volgend jaar (of het jaar daarop) eens kijken of je de draad weer kunt oppakken, want als deze af komt is het nog steeds een van de meest radikale VW's, net zoals het 6jaar geleden was toen je met de bouw begon.
100% mee eens, gewoon lekker in je schuurtje zetten, dan wil je er over een aantal jaar van zelf weer aan verder.
En hij is uniek en blijft uniek.
volksfahrer.nl
19-10-2011, 09:19
ABSOLUUT niet weg doen!
Wat al gezegd is; zlefs al komt tie véél later op de weg als gepland het is en blijft een van de meest bizarre VW's ooit!
Ik heb zelf ook bijna 9 jaar over de resto van mijn bus gedaan en ook
mijn wensen zijn wat veranderd.
Ik zou bv nooit meer een panel kopen omdat dat met een gezin toch
niet echt praktisch is. (blijf 't wel supermooi vinden, dat wel)
Maar ik ben toch heel blij en trots dat ik het wel heb afgemaakt!
hoe je het ook went of keert..het blijft Ruuds fridolin project..dus je moet het wel afmaken Ruud:D..
Ik zie hem al staan aan de Wörthersee , compleet met aanhanger en 2 dikke Harley's. :D
Doorzetten Ruud! :thumbup:
My Precious
19-10-2011, 09:35
Wat een mooi project.
Ben benieuwd als die klaar is
hoe je het ook went of keert..het blijft Ruuds fridolin project..dus je moet het wel afmaken Ruud:D..
Hier ben ik volledig mee eens. Gewoon doorzetten want niemand is geschikter om het af te maken als jijzelf.
Je bent er nu al 5jaar mee bezig, en nu begint het serieuze vormen aan te nemen. Zou zonde zijn als je hem zou verkopen. Maar ik begrijp je situatie ook wel.
In de wintermaanden is er toch niks aan op de motor, dus dan kan je mooi ff doorklussen aan de Fridolin! ;)
Ik sluit me aan bij de meeste reacties hier. Als je de mogelijkheid hebt, gewoon wegzetten en de tijd nemen om weer wat motivatie bij elkaar te sprokkelen om verder te bouwen.
Ben zelf ook al dik 5 jaar bezig met m'n GTI en heb er wel al wat stress van gehad, maar bouw rustig door en het komt vanzelf wel...
Succes ermee !!
Er moet nog een flink bedrag geinversteerd worden, en zeker 1 jaar werk.
En dan heb ik de auto die ik eigelijk 5 jaar geleden had willen rijden.
Gr Ruud
Ok, ik ben niet zo moeilijk...
Als jij hem nou af maakt wil ik er wel in 2012 mee rijden, zoals jij hem 5 á 6 jaar geleden mooi vond!
;) :D
ps.mooie Harley(s)
groeten hj
Dit kan je beter nooit verkopen.
Na 7 mindere komen 7 vettere dus komt echt ooit wel eens goed. Je hebt 'm.
En je hebt vast nog wel iets staan mocht het nodig zijn :cool:
classic-edition
26-10-2011, 07:24
Waar heb jij gelezen dat ie hem wil verkopen?
Waar heb jij gelezen dat ie hem wil verkopen?
Of je dit nu in het algemeen vraagt of aan mij rijst er een vraag.........
are you a retard ? :thumbup:
Omdat we de beroerdste niet zijn hier wat passages voor je. Misschien dat je scherm het even niet deed ofzo.......
zit ik toch zwaar aftewegen of ik er nog mee door zal gaan.
Gr Ruud
Momenteel zit ik meer te denken aan een mooie cabrio of coupe waar ik samen met de vrouw lekker rustig mee kan toeren.
Gr Ruud
Om nu afscheid van het project te nemen zou ik zeker niet doen .. gewoon wegzetten,
ABSOLUUT niet weg doen!
Zou zonde zijn als je hem zou verkopen.
. Als je de mogelijkheid hebt, gewoon wegzetten en de tijd nemen
HangLoose
grtzz
Doppie
http://www.volksforum.com/albums/files/5/5/8/0/PA310004klein.jpg
is de oprijwagen niet de oude van C&T speedshop
cool om die nog eens ergens tegen te komen
verder rest is dit echt wel een cool project echt gaaf .Ik zeg neem de tijd en het word een plaatje :thumbup:
leuk tuinmeubilair zo :thumbup:
ronaroot
28-10-2011, 11:54
oude van C&T speedshop
Klopt ;)
classic-edition
28-10-2011, 18:19
Omdat we de beroerdste niet zijn hier wat passages voor je. Misschien dat je scherm het even niet deed ofzo.......
HangLoose
grtzz
Doppie
Nou bijdehandje, ik lees in al die passages nog steeds nergens dat hij hem wil verkopen enkel dat ie zin heeft in wat anders. Gezien zijn wagenpark wil dat bij Ruud dus ook helemaal niet zeggen dat ie hem wil of gaat verkopen,eerder dat ie zijn geld even niet in de frido wil steken maar dus in wat anders
En ja ik had het tegen jou :tongue:
:) Zal ik zelf maar reageren.
Mijn fridolin staat niet te koop.
Ik heb zelf jaren lang genoten van het bouwen aan de fridolin, en meestal met meer dan 20 uur in de week.
Dus dat ga je toch niet zomaar verkopen.
Uiteindelijk komt hij wel een keer klaar,
maar voorlopig heb ik andere dingen die ik wil doen.
en die cabrio of coupe koop ik toch wel bij, als de crossfire er rijp voor is. :tongue:
gr ruud
classic-edition
29-10-2011, 19:07
Precies wat ik al dacht dus.
Helemaal mee eens Ruud komt wel goed :thumbup:
Ik gaan proberen het project weer op te starten. :thumbup:
En ben op zoek naar mensen die het een en ander voor me zouden willen maken.
De grootste problemen die nog overwonnen moeten worden zijn:
1. Het verbouwen/veranderen/versterken van de a6 tdi versnellings bak zodat hij redelijke tijd de 450 pk en 600nm aan kan.
Dus ik zoek iemand die gemakkelijk en goed, de bak kan demonteren en wil kijken hoe we het geheel kunnen versterken.
2. aandrijfassen zullen ingekort moeten worden, of het liefste 2 nieuwe maken.
(Splains frezen)
3. een alu vliegwiel compleet maken, voor de w12 met stalen ring voor 7.25 inc 3 plaats koppeling.
Tandkrans heb ik van een flexplaat (automaat vliegwiel)
4. een verloop bus draadvonken voor de priesas en koppelingsplaten samen te kunnen stellen ( een nieuwe en dikkere priesas maken zou zelfs de beste optie wezen) (Splains frezen en harden)
5. de bellhouse zou afgefreest moeten worden met ongeveer 1,5 cm
Voor de elektronica van de w12 motor heb ik in princiepe iemand gevonden,
maar als er mensen zijn die dat bv heel erg leuk vinden,
kom langs kom langs, want ik krijg er helemaal de kribels van.
Een kms systeem is ook nog een optie, maar ik kan dan mijn nokkenas tandwielen niet regellen, en dat het veel geld extra gaat kosten.
En het budged voor het spuitwerk, is al gerealiseerd :redface:
Wie helpt me uit de brand, of heeft goede conecties met mensen die het voor me zouden kunnen maken.
alvast bedankt.
gr ruud
Kijk dat zijn de berichten :thumbup: , succes Ruud
zeker goed om te horen :thumbup:
het zal vast goed komen om hulp te vinden voor je genoemde zaken
gtipower
20-11-2011, 22:03
we zijn wederom weer erg benieuwd wat het gaat worden zou mooi zijn als de fridolin eindelijk de wegen zou berijden
knarfmk1
20-11-2011, 22:18
gaaf, blijft het mooiste project op t forum!
steef-oo
20-11-2011, 22:28
ik heb goede berichten gehoord/ gelezen van cc engineering als het gaat om metaal bewerking...
maybe is het iets voor jou project ook.. http://www.ccengineering.nl/
en voor de aandrijf assen, cardanas apeldoorn heb ik goede ervaringen mee.
http://deplaatwerker.skynetblogs.be/
racecees
21-11-2011, 14:27
Blij dat je doorzet, Ruud.
Hier een bedrijf wat zeer veel machines heeft die jou problemen kunnen verhelpen.
veldhuizen (http://www.veldhuizen.info/999_racingparts/index.html)
Gr.
Cees
Fahrvergnugen
21-11-2011, 20:43
Ruud,
Informeer ook eens bij John @ www.mebejo.nl
Suc6, Paul.
Op het corradoforum zit stef die is ontzettend goed met versnellingsbakken en wat daarbij hoort,
neem daar is contact mee op... die kan een aantal punten van je lijstje in orde brengen lijkt me..
Ruud bel deze man eens voor je versnellingsbak http://www.r-power.be/
Die heeft al veel bakken aangepast voor hoge vermogens.
De laatste maand is het er weer niet van gekomen, om aan de fridolin te werken.
Wel met diverse mensen gemaild en gesproken, om de nodige problemen op te lossen.
Ook met de rdw nog contact opgenomen voor het kenteken, en naar hun zeggen zou het op kenteken krijgen als W12 gewoon moeten kunnen.
Ondertussen heb ik de werkplaats weer een stuk verder op orde, en tevens een nieuwe werkplaats kachel geplaatst.
Nu stoken we dus gratis op afgewerkte olie :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/PC280003.JPG
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/900350.
evilnyntje
28-12-2011, 21:10
Slim, oude olie weg en lekker warm!
ja die nieuwe RDW regels komen voor jou natuurlijk nog net wat beter uit dan voor de gemiddelde VR6 ombouwer.
vwmk2driver
28-12-2011, 23:11
ideale kachels inderdaad ! ze worden hier in de omstreken ook steeds vaker toegepast.
Zal niet lang duren of mijn baas hoeft ook geen geld meer te betalen om oude olie af te voeren.
ideale kachels inderdaad ! ze worden hier in de omstreken ook steeds vaker toegepast.
Zal niet lang duren of mijn baas hoeft ook geen geld meer te betalen om oude olie af te voeren.
correctie,daar krijg je geld voor......tenminste,wij wel?
Bedrijfsmatig moet je ook aan kunnen tonen waar de olie gebleven is.
Tenzij je op papier geen garage runt natuurlijk. :rolleyes:
Neemt niet weg dat het ideale kachels zijn natuurlijk. :D
vwmk2driver
29-12-2011, 12:32
Niet verwacht dat mijn opmerking zoveel reactie's zou opwekken, was een beetje als grap bedoelt.
het moet inderdaad wel verantwoord blijven.
Bedrijfsmatig moet je ook aan kunnen tonen waar de olie gebleven is.
Dat kun je toch ook? In de kachel..! :rolleyes:
evilnyntje
03-01-2012, 18:19
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=183735211724598&set=a.145214215576698.28913.117624285002358&type=1&theater
http://th577.photobucket.com/albums/ss211/avishay/th_facebook-like-button.jpg :thumbup:
Wat een geweldig project is dit, ben benieuwd hoe het er straks uit ziet als het klaar is. :)
Dat kun je toch ook? In de kachel..! :rolleyes:
:D
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150333300101027&set=a.286722556026.155453.260547656026&type=1&theater
kom ik ook ff op fb een foto van je tegen bij hoffman-speedster
leuk dat je daar ook in de fotoalbum staat.
ge.egon
classic-edition
23-05-2012, 20:59
En Ruud al weer tijd en zin gevonden?
De fridolin staat weer op de brug, en ik ben momenteel aan het kijken hoe ik het project weer op kan pakken.
De eerste onderdelen heb ik al weer binnen gekregen :thumbup:
gr ruud
evilnyntje
24-05-2012, 18:40
De fridolin staat weer op de brug, en ik ben momenteel aan het kijken hoe ik het project weer op kan pakken.
De eerste onderdelen heb ik al weer binnen gekregen :thumbup:
gr ruud
Jippie! Ik ben benieuwd!
Jippie! Ik ben benieuwd!
niet alleen jij, nog een paar honderd mensen denk ik :D :thumbup:
classic-edition
24-05-2012, 21:01
Kijk das goed nieuws Ruud, het zou zonde zijn om hem nu niet af te bouwen.
En al duurt het nog jaren, geen probleem lekker aan werken als je zin en tijd hebt dan komt het vast wel goed. :thumbup:
SpeedieD
24-05-2012, 22:03
Kijk das goed nieuws Ruud, het zou zonde zijn om hem nu niet af te bouwen.
En al duurt het nog jaren, geen probleem lekker aan werken als je zin en tijd hebt dan komt het vast wel goed. :thumbup:
Eensch!! :thumbup:
Stilletjes aan, gaat het wel weer de goede kant op :thumbup:
SpeedieD
07-06-2012, 21:17
Goed om te horen Ruud!
http://youtu.be/q-uq3oOjuL8
gefeliciteerd,wat zal dat gaaf klinken zometeen.....
Dokter D
05-07-2012, 22:05
Sowwww :eek: dat klinkt lekker zeg, goed bezig :thumbup:
Deze week nog wat puntjes verder uitwerken, en natuurlijk wat koeling maken :tongue:
Tiefleger
05-07-2012, 22:26
Klinkt goed Ruud. :thumbup: :thumbup:
Dit project en die van Branko vind ik persoonlijk wel het gaafste.
Beetlefreak
05-07-2012, 22:27
Heerlijk!!
sweet! Succes met de inbouw!
superbeast
06-07-2012, 16:02
gaaf, succes verder met de afwerking.
Draait het BEEST nog op origineel motormanagment of aftermarket
Het draait op de orginele computers, dus ook de nokkenas timing, ele-gaspendaal enz werken gewoon.
Dus weer een stap de goede richting in.
superbeast
06-07-2012, 18:10
Oke, das mooi.
Zijn er ook nog beveiligingen uitgehaald, en abs uitgeschakeld?
ronaroot
06-07-2012, 18:48
Vindt ik ook !
Verheug me iedere keer om te kijken als er weer een update is :thumbup:
goed bezig, klinkt echt super!! succes met de volgende puntjes! we wachten de volgende update weer af!
classic-edition
06-07-2012, 20:12
Vet!!!!!
ewcaddymk1
06-07-2012, 21:53
Klinkt goed Ruud. :thumbup: :thumbup:
2x ;)
het is een tijdje stil geweest ,maar ben blij dat er weer vorderingen zijn en dat er mensen zijn die van hun droom werkelijkheid maken ,dat is toch iets wat heel veel mensen niet kunnen doen om wat voor reden dan ook :thumbup:
RitchieVR6
06-07-2012, 22:30
:thumbup: Gefeliciteerd, altijd een spannend moment!
Goed bezig in ieder geval!
Gaat helemaal goed komen met de fridolin :thumbup:
Vandaag de brandstof leidingen gehaal, en spullen voor de radiators aan te sluiten.
Tevens de nieuwe daily opgehaald.
Chris, ik ben er super blij mee :dance:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/010_69540.JPG
gr ruud
:eek: nice TT..nn in het wit heb ik ze nog niet gezien!! :thumbup:
TT is door de vorige eigenaar overgespoten;)en hoe:thumbup:
had dit gemist,maar ook een super aankoop ruud!
classic-edition
07-07-2012, 13:49
Mazzelkont, alleen maar dikke wagens :thumbup:
matthew7
07-07-2012, 16:58
Goed bezig!
Mooi hoor die TT van Chris, dikke bentley's en een Air ride, wat wil je nog meer....
Toen ik dat filmpje zag moest ik ff aan deze denken: http://youtu.be/N0f3TbWWMKA :D
Maar gaaf zeg! Knappe ontwikkelingen daarzo :)
Gelukkig maar Ruud!
Hele stap geweest om er afstand van te doen...maar ik geloof zeker dat hij bij jou in goede handen is.. :)
66 pagina's in 1x doorgespit, machtig mooi project!! blijf dit zeker volgen!!
g-loudertje
09-07-2012, 14:25
Wat een heerlijke daily gekocht! Gefeliciteerd!
Buikschuiver
10-07-2012, 20:46
Zeker een gave daily .. zag je gister nog rijden langs het ziekenhuis. Wel grappig dat je ook die persoon bent van die westfalia, verschillende keren tegen gekomen en dan denk ik een westfalia met die wielen :screwy: .. maar nu valt het kwartje :thumbup:
Zeker een gave daily .. zag je gister nog rijden langs het ziekenhuis. Wel grappig dat je ook die persoon bent van die westfalia, verschillende keren tegen gekomen en dan denk ik een westfalia met die wielen :screwy: .. maar nu valt het kwartje :thumbup:
Ik woon in de hasselt, dus ongeveer 500 mtr van van riel ;)
auto's ga je dus wel vaker tegenkomen.
Buikschuiver
11-07-2012, 21:12
Ik woon in de hasselt, dus ongeveer 500 mtr van van riel ;)
auto's ga je dus wel vaker tegenkomen.
een maat van mij is monteur bij B. van Riel in de hasselt, waar we vaak sleutelen en poetsen, hij heeft een zwarte mk4 1.8t, helemaal r32. We zullen elkaar nog wel vaker tegen komen dan, succes met de wagens :thumbup:
Idd ik werk bij B van Riel, Super vette TT heb je daar!
Die golf 1 wat voor motor ligt er eigenlijk in?
Is deze toevallig bij Mart gespoten? Dat is een kennis van me die had het er over dat hij een golf 1 cabrio had gespoten in Tilburg grote kans dat het de jouwe is haha.
Idd ik werk bij B van Riel, Super vette TT heb je daar!
Die golf 1 wat voor motor ligt er eigenlijk in?
Is deze toevallig bij Mart gespoten? Dat is een kennis van me die had het er over dat hij een golf 1 cabrio had gespoten in Tilburg grote kans dat het de jouwe is haha.
Die is denk ik van zijn buurman, van mij dus :thumbup:
Deze misschienhttp://desmond.imageshack.us/Himg405/scaled.php?server=405&filename=038tjr.jpg&res=landing
Oke dus jij bent de gene waar Mart het over had?
Hij zei ligt een toureg motor in? Is dit dan de V6 3.2?
Als het zo doorblijft gaan komt er een dub meeting in Tilburg haha!
Jij hebt toch een garage stalling tegen over de bakker van iersel?
Ik reed pas geleden langs jou garage volgens mij?
Oke dus jij bent de gene waar Mart het over had?
Hij zei ligt een toureg motor in? Is dit dan de V6 3.2?
Als het zo doorblijft gaan komt er een dub meeting in Tilburg haha!
Jij hebt toch een garage stalling tegen over de bakker van iersel?
Ik reed pas geleden langs jou garage volgens mij?
Komt een g60 in geen v6 helemaal nieuw auto en motor.
Volgende keer even goeie dag zeggen dan. :thumbup:
Wat een pracht project, met veel plezier het hele topic doorgelezen. Ga zo door!
vandaag een rondleiding rond dit apparaat gehad,in het echt is het nog veel imposanter dan zo op plaatjes.er werd aan gewerkt,dus dat is ook top;)
ruud bedankt voor je gastvrijheid:thumbup:
DUBbeltje
10-09-2012, 11:03
heb dus net 67 bladz. doorgelezen van dit "wagenpark" van je ruud, en ik vindt het fantastisch dat dit allemaal doet! Ik denk dat ik voor veel mensen spreek als ik zeg: als ik de tijd, geld en ruimte voor had, deed ik het... Dit soort projecten vindt ik gaaf, dit soort projecten zijn grondig en ambitieus, kortom : TOP! Salut!
hallo
Ik ben de laatste dagen weer flink aan het lassen en slijpen geweest, en dat geeft wel weer wat motivatie. Het zou dus zo maar kunnen, dat de Fridolin volgend jaar al wel hier of daar gesignaleerd kan gaan worden. :D
evilnyntje
16-09-2012, 19:14
Ik ben de laatste dagen weer flink aan het lassen en slijpen geweest, en dat geeft wel weer wat motivatie. Het zou dus zo maar kunnen, dat de Fridolin volgend jaar al wel hier of daar gesignaleerd kan gaan worden. :D
Nice!
a.busser
16-09-2012, 19:38
Top! Je bent 2 juni van harte welkom in Arnhem!
Tiefleger
16-09-2012, 20:54
En dan samen met Bprijs een sprintje trekken. Een fridolin en een golf 1 beide met een dikke motor. :thumbup: :D :D
Project loopt weer op rolletjes, Het laswerk in de neus is afgerond, en het plaatwerk van de neus staat klaar voor de eerste grond lak.
Ik heb iemand gevonden die het vliegwiel maakt, en bijpassende koppelings platen staan in bestelling (usa)
Dus simpel weg, er is niets meer wat me tegen houd, om hem spoedig af te kunnen bouwen.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/001_998225.JPG
gr ruud
mk1-madness
22-09-2012, 20:59
Als je mentale steun nodig hebt kom ik graag een keer babbelen ;)
Vooral lekker doorgaan! Veel Fridolin's hebben we niet in Nederland!
Als je mentale steun nodig hebt kom ik graag een keer babbelen ;)
Vooral lekker doorgaan! Veel Fridolin's hebben we niet in Nederland!
Babbelen geeft vertraging, maar als er iemand is doe netjes kan strakzetten, zou ik er wel erg mee geholpen zijn. :D
Ga er momenteel van uit dat ik 3 maanden nodig heb om het zelf te doen.
Kijk zo mogen we het zien!
Super om hier weer vordering te zien :cool:
We klappen er tegen aan :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/grondlakfridolin001.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/grondlakfridolin002.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/grondlakfridolin006.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/grondlakfridolin005.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/grondlakfridolin009.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/grondlakfridolin010.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/grondlakfridolin013.JPG
Dat begint er weer op te lijken . Top project
Tiefleger
23-09-2012, 20:05
De auto heeft een kleur. :D :thumbup: :thumbup: Goed bezig Ruud. :thumbup: :thumbup:
knarfmk1
23-09-2012, 20:13
heerlijk om deze weer te gaan volgen!
MauSeR35
23-09-2012, 20:51
Lekker bezig zo, mooie voortgang.
Ja, het gaat weer lekker.
Ik hoop ook de motor er op kort termijn weer in te leggen.
Maar eerst maar eens wielbakken achterin zien te maken, zodat daarna ook de achterkant in de grondlak gezet kan worden.
Ga deze week ook het rvs al regellen voor de uitlaten :thumbup:
YESSS :D ruud is weer bezig met 1 van de mooiste projecten van het forum!
Cool! zin in een update... :D
berichtje op facebook en je hebt 30.000 man die je helpen... of ze je vooruit helpen is de vraag...
En weer wat in de grondlak :)
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/grondlakfridolin001_884474.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/grondlakfridolin009_795282.JPG
berichtje op facebook en je hebt 30.000 man die je helpen... of ze je vooruit helpen is de vraag...
:lmao:
dat ziet er al weer erg fris uit, zo in de grondlak! top dat je het weer oppakt Ruud!
dat ziet er al weer erg fris uit, zo in de grondlak! top dat je het weer oppakt Ruud!
Ja het voelt ook weer goed om er mee bezig te zijn.
Voor kerst nog een rondje rijden, word hier al gezegd. :eek:
Maar dat gaan we nog wel zien :)
Morgen is het in iedergeval weer heel de dag fridolin time :)
Gy bent goed bezig jonghu, en nou doorgaan oak. :thumbup:
Super gaaf. Ik ben hem altijd wel een beetje in de gaten blijven houden of er weer vorderingen waren. Dit ziet er weer super uit. Veel plezier met de verdere bouw.
Mooi dat je het project weer hebt opgepakt!:)
Super om te zien dat je weer verder gaat met de Fridolin :thumbup:
brabomk1g60
26-09-2012, 15:26
Hehe......... was ff wa vur nodig mar uiteindelijk toch de smaakpapillen weer aan het werk gekregen :thumbup:
En nou afmaken Ruud! :D
Vandaag de schuifraam geleiders en bumpersteunen gestraald.
En de koppelings platen binnen gekregen.
Stilletjes aan he :rolleyes: en nu op naar het weekend, kijken wat daar nog in mogelijk is.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/008_588840.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/009_162852.JPG
RitchieVR6
28-09-2012, 20:29
Mooi spul die koppelingsplaten!
superbeast
28-09-2012, 21:12
zijn weer mooie spulletjes, succes met de bouw :thumbup:
SpeedieD
28-09-2012, 21:15
Helemaal top dat dit project toch weer doorgaat!
Veel succes dit weekend!
Sethenor
29-09-2012, 00:08
Vind het nog steeds het vetste project op het forum. Kan niet wachten om hem te zien als hij klaar is!
classic-edition
29-09-2012, 12:43
Go Go Go........... :thumbup:
Setje koppelingsplaten past precies, ze hadden niet veel dikker moeten zijn :thumbup:
De gestraalde delen zijn gespoten.
Ik heb alle orginele ramen eens gewassen,
en moet nu op zoek naar raamrubbers. Iemand een goed adres, die het nodige op voorraad hebben, zodat ik kan verglijken?
Gr Ruud
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/016.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/017.JPG
mk1-madness
30-09-2012, 23:20
Ff contacten lijkt me: http://www.keverspecialist.nl/index.html
Geweldig om weer een update te zien in dit topic, volg dit al de nodige jaren :tongue: respect voor wat je doet en kunt :thumbup:
classic-edition
06-10-2012, 17:22
En weer een zaterdag voorbij, nog updates.....??
om 18.22 uur is de zaterdag nog lang niet voorbij ;)
Ik kom net de schuur uit lopen :)
Ik heb deze week een hoop zitten prutsen met de radiateurs, en ben vanmorgen maar weer geheel opnieuw begonnen, aangezien ik er niet echt uit kwam. en het ook echt op gepruts leek.
Maar ik zit nu op de goede weg :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/021.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/019.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/005_354023.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/002_51975.JPG
Dat ziet er veel belovend uit
super om hier weer flink vordering in te zien :thumbup:
gaat die motor er in via de schuifdeur, zal lekker klusje zijn?
huinkroese
08-10-2012, 08:29
Te gek dat dit project weer doorgaat!
Er zijn genoeg mensen met gekke ideeën ("Ik zit te denken om een oude post VW om te bouwen met een enorm blok als middenmotor") maar weinigen die de daad ook bij het woord voegen.
Je Fridolin zo restaureren en er op deze manier een W12 inbouwen is echt geniaal en ik verheug me op de foto's!
:thumbup:
Ik kan echt niet wachten tot ie af is, zo'n uniek model auto dit. Ben echt heel benieuwd!
Volgend jaar is hij klaar, dus allemaal even wachten of mee komen helpen :D
Vandaag de water aansluitingen van de radiateurs aangepast, en voor proef gemonteerd.
Ik heb 2 van de 4 vinnen aangesloten om te kijken of hij genoeg lucht aan kan zuigen,
natuurlijk heb ik wel eerst een bak om de radiateurs geducktapet :rolleyes:
Conclusie de sleuven in de zijwand zijn te klein om genoeg lucht aan te kunnen zuigen.
Ik heb al wel weer een oplossing hiervoor bedacht, dus word vervolgd. :)
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/004_197255.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/005_245946.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/010_570115.JPG
dat zijn een paar serieuze radiateurs :thumbup:
ronaroot
09-10-2012, 07:28
Ik kan echt niet wachten tot ie af is
Ik ook niet, maar aan de andere kant eigenlijk weer wel .... :D
Klinkt misschien stom maar ik vindt het zo'n geweldige built dat het jammer is als die dadelijk klaar is :rolleyes:
ewcaddymk1
09-10-2012, 19:29
Ik ook niet, maar aan de andere kant eigenlijk weer wel .... :D
Klinkt misschien stom maar ik vindt het zo'n geweldige built dat het jammer is als die dadelijk klaar is :rolleyes:
+1
maar hopen dat er dan weer zo'n uniek project vrij komt :cool:
ewcaddymk1
09-10-2012, 19:31
Volgend jaar is hij klaar, dus allemaal even wachten of mee komen helpen :D
zou graag willen maar tilburg is een beetje ver :redface: jammer :redface:
mk1-madness
09-10-2012, 19:41
Vraag me eigenlijk wel af wat dat "gepruts" was waar je het over had.
Ps. Al rubbers gevonden?
Ik heb me de rest van de week maar vrijaf gegeven, dus hoop weer veel te kunnen doen. :thumbup:
ewcaddymk1
09-10-2012, 20:55
:jacks: :jacks: :jacks: :jacks: :jacks: :jacks: :jacks: :jacks: :jacks: :jacks: Ik heb me de rest van de week maar vrijaf gegeven, dus hoop weer veel te kunnen doen. :thumbup:
Vandaag aan de achterwiel bakken begonnen, en het vorderd al goed.
normaal word de binnen bak zo rechtstreeks op de buitenwand gepuntlast, maar ik heb er voor gekozen om een dubbelle wand te maken zodat later de zijwanden niet kunnen gaan scheuren, op gekke puntlassen zoals bij orgineel.
Het eerste deel al redelijk op model.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/007_470645.JPG
Het volgende deel ook in aanbouw.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/008_734966.JPG
Het past al best redelijk.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/009_214623.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/016_727863.JPG
De achter hoeken veranderd zodat ik de warmte beter kwijt kan.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/017_718042.JPG
gr ruud
En de andere kant is vandaag ook nog gelukt. :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/019_39953.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/021_659463.JPG
henkwassenaar
10-10-2012, 22:15
Elke x weer geweldig om door dit topic te balderen en de updates te volgen.
1 woord: Respect!
Der Ghopmeister
11-10-2012, 04:56
:goodpost: :green: :woowoo: :thanks: :wee: :own:
Ziet er top uit ruud :thumbup:
Supergaaf project :dance:
Ik denk dat dit het tofste project op het volksforum ooit is!
In een woord; WAUW!
Keep us updated!
renshoff
11-10-2012, 20:59
Super project Ruud ! :thumbup:
Elke keer weer een geweldige update:D
Respect :thumbup:
Black Devil
13-10-2012, 14:56
Ben ik ook weer hoor om nogmaals te zeggen dat dit superduper dikke sjit is!!
SpeedieD
14-10-2012, 10:13
Ben ik ook weer hoor om nogmaals te zeggen dat dit superduper dikke sjit is!!
+ heul veul!!!
Dit project topic is sinds deze week meer dan 400.000 keer bekeken. :thumbup:
En dit was de basis :D
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/Afbeeldingtelefoon027.jpg
Vandaag het vliegwiel besteld , en zal eind volgende week klaar zijn.
Gr Ruud
Gek he haha . Is een top project
Juist is helemaal doorlezen.
Prachtig project gewoon !
dubster.be
19-10-2012, 14:07
Dit project topic is sinds deze week meer dan 400.000 keer bekeken. :thumbup:
Gr Ruud
ik alleen al een keer of 100 :D
german_golf
22-10-2012, 14:51
Leuk project ruud :thumbup:
respect voor dit werk.
Hopelijk is dit het laatste stukje plaatwerk, wat slecht is :tongue:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/016_122505.JPG
Maar ook dat is weer overwonnen, en tevens het nieuwe vliegwiel maar even op foto gezet.
Morgen eens de versnellingsbak passen :dance:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/022.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/023.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/025.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/026.JPG
mooi speelgoed weer, leuk om te zien hoe die was :thumbup:
Wat een project...:thumbup:
SpeedieD
23-10-2012, 07:53
Ziet er goed uit Ruud!
Echt super projectje hoor.
maar officeel hoort hij niet bij het watergekoelde gedeelte dan als ik dat motorblok zo zie :D
Gij bent wel goed bezig jonghu :thumbup:
Gij bent wel goed bezig jonghu :thumbup:
ach ja, je word een dagje ouder he ;)
Morgen gaan we met de fridolin het 9e bouwjaar in, ik zal hem morgen eens flink de goede kant op sturen, ik heb er weer de hele dag vrij voor gemaakt. :D
Ik heb deze week een strakzetter gevragen om te assisteren, maar deze had geen tijd voor zo'n klus. :( en ik heb nog maar 20 tot 25 weken voordat hij klaar moet zijn. :redface:
Ben al wel rond met het blad, wat hem als eerste gaat publiceren :)
Airmighty..
Geweldig met welke stappen je weer bezig bent
miklo de gekste
23-10-2012, 18:54
[QUOTE=Ruud]Ik heb deze week een strakzetter gevragen om te assisteren, maar deze had geen tijd voor zo'n klus. :( en ik heb nog maar 20 tot 25 weken voordat hij klaar moet zijn. :redface:
[QUOTE]
wiltegen die tijd best wel assisteren :D
De motor en bak zijn aan elkaar gekoppeld en het past perfect :thumbup:
De krukas sensor moet nog wel in de bak gemaakt worden, allen weet ik niet de exacte lokatie kwa grades en konden ze me dat ook nog niet vertellen.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/001_418871.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/002_514630.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/004_907073.JPG
ook weer wat delen binnen, waaronder het volkswagen achter embleem.
De motor beschermkap voor tussen de inlaten. :thumbup:
Rubberre strips voor de schuifdeur rails
En langere vliegwiel bouten voor het geheel compleet te maken.
Vandaag ook een set gebruikte T2 spiegels gekocht, om eens te kijken hoe die staan.
Gr Ruud
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/007_350168.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/009_484808.JPG
ewcaddymk1
26-10-2012, 18:52
hé mischien domme vraag maar je (u) wilt over een klein halfjaar klaar zijn ,wat word dan je volgende project :D
wat een joekel van een bak zeg :D ziet er allemaal weer keurig uit
Audi1981
26-10-2012, 18:56
Ik snap je opbouw van je koppeling naar de bak toe niet helemaal?
Je monteert een vliegwiel met normale koppeling, maar op de foto van je bak zie ik meer een soort lege koppelomvormer?
Bluepower
26-10-2012, 19:02
Super weer Ruud!
Vraagje, dat plaatje met die schakelaar en startknop, heb je die ergens kant en klaar gekocht? Zo ja, waar?
Ik haal momenteel veel onderdelen bij de http://www.autosportcompany.nl/ in waalwijk.
hé mischien domme vraag maar je (u) wilt over een klein halfjaar klaar zijn ,wat word dan je volgende project :D
Vandaag aan het bellen geweest voor een t2a voor de vrouw, zou zomaar een projectje tussen door kunnen worden.
Maar als ik nog 1 keer ga beginnen aan iets weet ik al wat het gaat worden.
Het begint met de bodemplaat met complete aandrijving van een t5 bus liefste dsg en dan bouw ik het prototype na van de microbus uit 2001.
Als ik maar eens aan tekeningen kon komen. :(
Zit er af en toe echt serieus over na te denken, Een mooi ding bouwen voor het vrouwtje :D
ewcaddymk1
26-10-2012, 19:33
dan word dat nog een serieus stukje plaatwerk maar t2a is ook altijd leuk
ik ben benieuwd wat het volgende word,en ik niet alleen denk ik :thumbup: :D
Audi1981
26-10-2012, 20:04
Vandaag aan het bellen geweest voor een t2a voor de vrouw, zou zomaar een projectje tussen door kunnen worden.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden welke T2A...;)
classic line
26-10-2012, 20:32
wat een kut smoesje :D :D :D :D
ja schat ik ga een auto voor jou bouwen :D :D :D :D
ze is echt niet gek ;)
Christiaan
26-10-2012, 20:47
Volgens mij kent ze Ruud al een paar jaartjes :)
Ben het topic al in 2009 begonnen :rolleyes:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57824
De inhaal race is begonnen. :thumbup:
En heb nog diverse dingen in bestelling staan :)
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/001_795097.JPG
Goed voor 320 liter per uur bij 5 bar :D
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/002_21141.JPG
Gr Ruud
Tiki Madness
27-10-2012, 18:14
De inhaal race is begonnen. :thumbup:
En heb nog diverse dingen in bestelling staan :)
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/001_795097.JPG
Goed voor 320 liter per uur bij 5 bar :D
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/002_21141.JPG
Gr Ruud
Walbro pompen Ruud? of toch de 044 van bosch?
Michael
variejantje
27-10-2012, 21:22
Ruud, bedankt voor een leuke "lees avond" wat een project, en wat leuk dat je de draai weer hebt kunnen vinden.
Wat moet ik over dit super project nog zeggen? Alles is al gezegt volgens mij. Dan ik ben maar met een simpel project bezig. Ik blijf hem volgen tot ie klaar is. RESPECT!!!!!!!!! :thumbup:
WhiteBug
01-11-2012, 13:16
e dsg en dan bouw ik het prototype na van de microbus uit 2001.
Als ik maar eens aan tekeningen kon komen. :(
Ik heb evt. een schaalmodel?
Zou 1 van deze mannen eens een mailtje sturen.
Als er een 3d render van is kan hij ook 2d prints maken ;)
http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/528783
huinkroese
02-11-2012, 10:39
Of je kan een gedetailleerd model van die 3D tekening in 3D laten printen bij Shapeways: http://www.shapeways.com
Maar eerst genieten van de laatste maanden werk aan de Fridolin :D
Het laatste laswerk aan de buitenkant is klaar, en de complete achterkant zou nu ook in de primer kunnen.
De achterste delen van de wielbakken zitten erin gelast,
en de resterende delen zullen van aluminium gemaakt worden,
deze wil ik demontabel houden, om de motor nog te kunnen monteren.
Morgen gaan ik met de opbouw beginnen, en dan ding voor ding afwerken
zoals
olie filter plaatsen met olie koeler
radiateurs met leidingwerk
benzine gedeelte
bedrading
luchtfilters
wielophanging
uitlaten
enz enz
Ben nog steeds op zoek naar audi r8 handremklauwen, want anders moet ik nieuwe bestellen, en kosten kompleet 1400 euro :(
Het schakel mechaniek word ook nog een leuke uitdaging. :confused:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/002_3692.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/003_792111.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/006_341520.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/007_519067.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/012_433712.JPG
gr ruud
De Konjel
03-11-2012, 21:53
Ziet er goed uit :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Audi1981
03-11-2012, 22:21
Netjes :thumbup:
Veel vorderingen gemaakt :cool:
Gaat indd weer goed hard hier!
Erg benieuwd hoe de rest van alle beet te pakken punten worden :cool:
gtipower
04-11-2012, 11:36
Je hebt de gang er mooi in!!
Wat gaat de kleur eigenlijk worden... :confused: ? (wit is best gaaf eigenlijk :D ).
SpeedieD
04-11-2012, 18:45
Ik denk geel van de Deutsche Post. Want die Post geht ab! :D
Soms zit het tegen en soms zit het mee :D
Zondag kwam ik er achter, dat ik de motor er niet meer in kreeg, als het vliegwiel gemonteerd is :mad:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/001_206193.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/002_357307.JPG
En maandag:
R8 remklauwen :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/010_77394.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/011_614233.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/012_995746.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/013_618582.JPG
Audi1981
05-11-2012, 22:03
Adapterplaat eerst op de motor monteren geen optie?
Mooie remmetjes :thumbup:
Ja klopt adaptor plaat moet er af, maar die word aan de bak gelast dus deze oplossing is voor herhaling niet mogelijk .
Ben alleen vergeten langere vliegwielbouten te monteren. :mad:
De handrem klauwen heb ik via via gevonden ;)
Ik ben er super blij mee, en ben nu bijna van alle onderdelen voorzien :thumbup:
Heb trouwens al nagedacht over een wheelie bar?
Aangezien je straks met 608 paardjes zit opgescheept!!!
Spierings
05-11-2012, 22:50
Heb trouwens al nagedacht over een wheelie bar?
Aangezien je straks met 608 paardjes zit opgescheept!!!
Heb je niks aan voor op de weg, lijkt me vervelend bij drempels ;)
@ ruud, Mooi project, ga je de bandenbak ook nog aanpassen ??
Lijkt op de foto ver onder de bumper uit te steken. Neem aan dat hij ook redelijk laag wordt :D
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/012_433712.JPG
Ruud wat ben je aan het doen:
Ik ben een paar uilaten voor de fridolin aan het maken baas :D
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/001_413958.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/002_768633.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/004_95894.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/005_315789.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/006_885731.JPG
louie_scirocco
06-11-2012, 18:42
Wat een megadik project! ik kan niet wachten op nieuwe vorderingen :D
classic-edition
06-11-2012, 19:34
Een hond heeft een baas ;) , verder goed bezig Ruud :thumbup:
hij heeft het toch ook over uitlaten :tongue: ziet er goed uit
Het was maar een uitdrukking. :tongue: Ik bedoel er mee, dat ik iedere mogelijkheid aanpak om de fridolin af te krijgen.
En als er tijd voor is doen ze bij ons op het werk echt niet moeilijk. :thumbup:
Maarja: morgen helaas weer de hele dag vrij,
dus zal ik weer heel de dag aan de fridolin moeten werken. :mad: :D
Gr Ruud
Kun je ons weer voorzien van een leuke update van je kick-ass uitlaat
ewcaddymk1
06-11-2012, 21:24
Maarja: morgen helaas weer de hele dag vrij,
dus zal ik weer heel de dag aan de fridolin moeten werken. :mad: :D
Gr Ruud
das klote ,weer de hele dag naar de knoppen :D ;)
Misschien morgen hier weer mee verder ;)
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/P1010015.JPG
like :)
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/003_160546.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/006_327268.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/013_239775.JPG
renshoff
08-11-2012, 22:49
Dik hoor Ruud :thumbup:
Ga zo door :D
Johnny Walters had die uitlaat al klaar gehad.....
Ik heb gehoord wat hij voor interkoeler buizen heeft gevragen :rolleyes: ik geef zo'n setje gewoon weg, gewoon om mensen te helpen. :)
een bocht van 60mm kost ook weliswaar €3,85 ex per stuk.
De uitlaat buizen en wat er morgen aan leidingwerk nog op komt is samen 130 euro.
daarbij doe is het toch veel leuker om het zelf te doen :thumbup:
knarfmk1
09-11-2012, 10:16
Heel gaaf! die schokdemper setup maakt me wel nieuwsgierig!
Met Johnny Walker had er een hele andere uitlaat onder gehangen.. :D
Met Johnny Walker had er een hele andere uitlaat onder gehangen.. :D
:D
Goed bezig Ruud! Complimenten!
superbeast
09-11-2012, 13:23
ziet er weer goed uit, gaat lekker door zo. :thumbup:
we willen de bandjes horen kermen als ze dat koppel moeten verwerken van die w12 :D
Volkswouter
09-11-2012, 13:32
Heel erg cool en werkelijk een uniek project!!
He Ruud goed bezig jonghu, ik heb het met eigen ogen gezien :thumbup:
Even de handremklauw locatie bepalen :tongue:
En het word de rechtse :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/012_655903.JPG
Voor wielophanging met remmen gemonteerd
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/006_444020.JPG
Poging om de eerste kleur combinatie uit te proberen.
maar ben nog niet overtuigd :confused:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/009_933394.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/010_245991.JPG
Helaas vandaag een soort spit in mijn nek opgelopen, dus dat gaat een hoop vertraging kosten. :mad:
Gr Ruud
doe mij ook die rechter setup maar, heerlijk setje schijven :tongue:
mindere berichten kwa spit indd! beterschap
Van Limburg
12-11-2012, 23:25
Combi vind ik dan weer wel wat, grijs kan misschien wel nog donkerder
huinkroese
13-11-2012, 15:29
Beterschap! Net nu er weer zo lekker veel vordering te bewonderen zijn :(
Vind dat lichte mat-grijs van de grondlaag ook wel tof hoor, gewoon in één uni kleur of met koplampringen in antraciet.
bobby-digital
13-11-2012, 15:39
Beterschap Ruud, zijn zoveel mooie kleurencombi's mogelijk... ben hetwel met Richard eens qua oude racekleuren, dacht dat de Gulf kleuren ook nog ooit een optie was?
ewcaddymk1
13-11-2012, 16:39
ik weet niet hoeveel chroom onderdelen er op komen ,zo ja dan zou ik persoonlijk een donkere kleur nemen dan springen de chromen details en de velgen er meer uit.
een eeeeh beterschap .verdorie man je was net zo lekker bezig :mad:
classic line
13-11-2012, 22:38
ik zou hem UPS bruin maken
moet je alleen nog effe zoon UPS pakje met pet scoren ;)
Of de gele kleur van Die Deutshe Post
Spierings
13-11-2012, 23:34
ik zou hem UPS bruin maken
moet je alleen nog effe zoon UPS pakje met pet scoren ;)
:goodpost:
Die kleur zou ik hem ook geven, vind het een erg mooie kleur welke niet te "modern" oogt ;)
Deutshe Post is ook erg gaaf, maar vind het dan weer een te blitse verschijning
Kwam deze tegen in je andere topic, vond ik een van de mooiere kleurstellingen.
http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2010/067/3/9/Fridolin____4_by_svenndesign.jpg
Poloboy01
14-11-2012, 08:50
Mooi project...
brabomk1g60
14-11-2012, 22:04
http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2010/067/3/9/Fridolin____4_by_svenndesign.jpg
:wow: Das ist ja saugeil!
yakketurbo
16-11-2012, 16:17
Echt dik respect !!
Zo weinig fridolins da nog overblijven.
En hem dan zo uniek maken !!
Echt dik !! :D
Vandaag de nr plaatjes binnen gekregen. Het is natuurlijk niet veel, maar toch weer een stap in de goede richting :tongue:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/010_921223.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/012_376752.JPG
maniacmark
20-11-2012, 08:28
Ubertof, vooral die vierkante plaat achter!!!!
ewcaddymk1
20-11-2012, 08:50
Hoe is het met de gezondheid Ruud ,de nek alweer wat opgeknapt ;)
Hoe is het met de gezondheid Ruud ,de nek alweer wat opgeknapt ;)
Al wel weer 2 dagen wezen werken, maar rustig aan gedaan.
Morgen maar weer een dagje (natuurlijk ook rustig) aan de fridolin werken :tongue:
ewcaddymk1
20-11-2012, 19:44
Al wel weer 2 dagen wezen werken, maar rustig aan gedaan.
Morgen maar weer een dagje (natuurlijk ook rustig) aan de fridolin werken :tongue:
blij dat het weer wat beter gaat :thumbup: ,en dat er weer wat vorderingen aan komen :rolleyes:
zal ik hier wel niet de enige zijn ,ik denk het merendeel van het forum ;)
Echt een waanzinnig project!
Ben benieuwd naar je updates
Zag er erg goed uit vorige week :thumbup:
Passen en meten, slijpen en boren enz enz :D
en ja, dit is op het laagst. ;)
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/iphoneruud185.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/iphoneruud187.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/iphoneruud189.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/iphoneruud191.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/iphoneruud194.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/iphoneruud198.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/iphoneruud199.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/iphoneruud203.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/iphoneruud204.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/iphoneruud205.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/iphoneruud206.JPG
Black Devil
24-11-2012, 18:33
Dik dik dik dik dik dik dik dik dik!
Dik dik dik dik dik dik dik dik dik!
Heb alleen het idee om misschien de 20" er onderuit te halen :redface:
Dan komen er 19 ers voor terug met semi sliks.
Zouden dan wel porsche fuchs velgen worden. :rolleyes:
gr ruud :D
indd heerlijk dikke update weer, zoals elke!!
19" fuchsen lijkt mij super!
Dokter D
24-11-2012, 20:11
http://www.volksforum.com/albums/files/2/5/4/3/iphoneruud199.JPG
Ik zie een schietstoel in wording :D
Mooie updates weer :thumbup:
jellehier
24-11-2012, 23:18
Ja vooruit en met een auto eromheen
Hoi Ruud. Die handremklauw, zit dat wel goed vast? Met die 2 losse beugels kan de klauw in principe kantelen namelijk. Een trapezium wordt pas stabiel als je er een dwarsverband in maakt. Of er 1 beugel ipv 2 van maakt, in dit geval.
Het zou lullig zijn als hij gaat kantelen en vervolgens die mooie remschijven verziekt. ;)
19" met semi`s lijkt mij ook wel tof ja! `t circuit op met dat ding :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.