PDA

View Full Version : 1 & 2 okt : Bug-a-roo 2005 (te Amel)


ploon
18-09-2005, 15:22
Dan toch nog een meeting van team bug-a-roo!!
1 & 2 oktober in Amel (net voorbij Spa, bijna in Luxemburg) (niet echt in de buurt, maar ja)

lekker low-budget : eigen food & drink mee nemen en gratis toegang!!!

http://www.volksforum.com/albums/files/2/7/1/Bug-A-Roo-2005-Amel.jpg (http://www.volksforum.com/albums/files/2/7/1/Bug-A-Roo-2005-Amel_639090_original.jpg)

vwspijlbus
19-09-2005, 12:12
Als het weer het toelaat kom ik met m'n http://img223.imageshack.us/img223/2514/rosmalen107yx.jpg

Op welke camping speelt zich dit af?

sjef
19-09-2005, 12:59
Ga je niet naar de VWBCNL meeting dan Frank? Ik dacht die gaat daar proberen zijn record van line up te verbeteren :biggrin:

vwspijlbus
19-09-2005, 13:45
Sjef: leuk dat je daaraan dacht. :)
Een recordpoging met spijlbussen bij de VWBC NL zal weinig zin hebben als er slechts enkele spijltjes (zie hun eigen statistieken voor de aantallen) komen opdagen op deze meetings. Dit verbaast me eerlijk gezegd helemaal niets omdat er op de VWBC NL meetings een hele andere sfeer hangt dan op een Aircooled VW treffen. En dan doel ik echt niet op het 's avonds bling / bling rondjes rijden maar in het algemeen. Ik zal niet verder in detail treden want dan begin ik me opnieuw te ergeren...
Ik bespaar m'n "Spijlbus line-up record poging energie" tot de spijlbustreffen meeting in juli 2006. :D

Ik zie dus geen reden om naar een VWBC NL meeting te gaan terwijl er op slechts 100 km van m'n voordeur een AC VW treffen is.

ploon
19-09-2005, 14:26
Ik zie dus geen reden om naar een VWBC NL meeting te gaan terwijl er op slechts 100 km van m'n voordeur een AC VW treffen is.
al was het bij me op de stoep, dan ging ik denk ik nog niet naar een VWBC meeting. ik heb nou eenmaal niks met T3's :D

wat de camping betreft, staat allemaal in de flyer (effe op klikken voor een vergroting). lang verhaal kort het is ene terrein voor scouting campen. dus met een toiletgebouw en ik dacht ook een schuur waar we eventueel bij slecht weer in kunnen feesten

vwspijlbus
19-09-2005, 19:03
al was het bij me op de stoep, dan ging ik denk ik nog niet naar een VWBC meeting. ik heb nou eenmaal niks met T3's :D
idem

wat de camping betreft, staat allemaal in de flyer (effe op klikken voor een vergroting). lang verhaal kort het is ene terrein voor scouting campen. dus met een toiletgebouw en ik dacht ook een schuur waar we eventueel bij slecht weer in kunnen feesten
Scouting? Daar ben ik net na 18 jaar mee gestopt! :tongue:

Ploon: kun je de post nog veranderen in een poll om inzichtelijk te krijgen hoe het met de deelname-motivatie van de Volksforumers is gesteld?

vwspijlbus
21-09-2005, 10:50
De meeste Nederlandse bezoekers zullen via de A2 naar het zuiden rijden toch?

Wil je de laatste 80 km in een air-cooled VW convooi rijden? Dan kan dat!
Verzameltijd 1 oktober om 10:00 bij de Geusselt (MVV stadion) aan de noordkant van Maastricht.
De verzamelplaats ligt slechts enkele meters langs de A2 dus omrijden is er niet bij.

Route:
- A2 naar het zuiden.
- Bij het eerste verkeerslicht, bij Maastricht, links (tijdig voorsorteren kan hier handig zijn)
- Op de rotonde links (bij tankstation).
- Er wordt verzameld in de hoek van de parking die het dichts bij de verkeerslichten ligt.

Laat middels een reply-post weten of we op je kunnen rekenen.
:biggrin: See you!

ploon
21-09-2005, 11:27
mijn groepje komt van de kant van zeeland/breda (en wat er tussen ligt)
dus wij gaan via antwerpen

verder nog niet veel reacties hier op het forum :confused: is het te ver weg, of te kort dag ?

Gert
21-09-2005, 11:36
Moet zeggen dat de opmerking over niet naar een meeting gaan omdat er T3's komen niet echt zal helpen .
Altijd dat Ikhebeenluchtgekoeldeenderestiswaardeloos gezever .. erg zonde .
Zijn er maar weinig die 365 dagen per jaar zich ook daadwerkelijk in een luchtsleutel verplaatsen ;)

Maar weer on topic : zo is het wat duidelijker :D

http://www.volksforum.com/albums/files/2/7/1/Bug-A-Roo-2005-Amel_639090_original.jpg

ploon
21-09-2005, 11:56
Moet zeggen dat de opmerking over niet naar een meeting gaan omdat er T3's komen niet echt zal helpen .
er is toch niks mis met T3's ?? ik heb alleen geen zin om naar een meeting te gaan als 90% van de auto's watergekoeld is. ik rij dagelijk volvo en ik ga ook niet naar volvo meetings

Gert
21-09-2005, 12:01
Mijn excuses : nu is het een ander verhaal ;)

vwspijlbus
22-09-2005, 11:00
er is toch niks mis met T3's ?? ik heb alleen geen zin om naar een meeting te gaan als 90% van de auto's watergekoeld is. ik rij dagelijk volvo en ik ga ook niet naar volvo meetings
Sluit ik me helemaal bij aan (voor mij is het dan wel Deewoe i.p.v. Volvo). Verder zijn er na m'n ervaringen in Helden 2004 nog een boel redenen (voor mij persoonlijk) om niet te gaan naar het VWBC treffen .

vwspijlbus
22-09-2005, 11:02
verder nog niet veel reacties hier op het forum :confused: is het te ver weg, of te kort dag ?
Viel me ook al op. Misschien dat men eerst afwacht of er niet teveel sneeuw ligt..?

ploon
22-09-2005, 11:19
het zijn de ardennen (heuvels), dus als er sneeuw zou liggen, des te beter wat dan neem ik mijn snowboard mee :-)

vwspijlbus
22-09-2005, 11:25
het zijn de ardennen (heuvels), dus als er sneeuw zou liggen, des te beter wat dan neem ik mijn snowboard mee :-)
Dat van die sneeuw is serieus.
Deze week begint de nachtvorst en de Ardennen ligt het een stukje hoger boven de zeespiegel dan Zeeland...

Helaas betekent sneeuw ook pekel op de weg...

Update:
Op een Belgisch forum blijkt dat er nog geen sneeuw zal liggen komend weekend. Nachtvorst is wel mogelijk (afhankelijk of 't bewolkt is).

vwspijlbus
29-09-2005, 20:27
Ik ben op het laatste moment toch niet naar Amel gereden als een samenloop van omstandigheden.

Is er iemand van hier naartoe geweest?
Ik ben nieuwsgierig naar de foto's.