View Full Version : 175/50/r13 3 stuks 40E
ik heb 3 dunlop sp2000 liggen in de maat 175/50/13
2,4 en 5mm, banden zijn niet de beste meer, hebben wat aanloopsporen en beschadigingen.
kunnen uiteraard nog wel gebruikt worden.
hebben op 8j velgen gelegen.
40E of een bod, ze moeten de deur uit.
eindhoven... pffff... sorry het is me te ver rijden naar friesland...
nou weinig moet ik je bekennen, of er moet hier iets in de buurt zijn. misschien dat een andere fries ze mee wil nemen deze kant op? het is wel wat voor mn broertje zn 7j's.
Er is morgen een Fries bij mij : Split52
En Berend woont hier een km of 30 verderop
Tis maar een idee :D
ik wil ze desnoods wel ff bij Gert afgooien...dat splittie ze mee terug neemt....
kan ik gelijk ff kijken naar de collectie
haha nou dat komt mooi uit, en hoe doen we dat ff met de betaling dan? ik meen me te herinneren dat split52 ook van leeuwarden is? banden zijn nog wel vertrouwd rijdbaar toch? niet dat je er bij wijze van spreken doorheen kijkt...
bandjes zijn nog rijdbaar anders had ik ze wel meteen weggepleuâht, betalen regelen we wel via de bank.
oki en hoe regelen we dit dan ff op hele korte termijn? moet ik split52 ff mailen of die ze voor me mee wil nemen? ik contact jou ff via mail berend. iedereen bedankt als we het op zo'n korte termijn op kunnen lossen!
Berend heb je ze al neergekwakt?
ze leggen al bij Gert in de tuin....
flikker het topic maar dicht trouwens...
ze zijn verkocht
Woon jij in Eindhoven dan?
hee berendd, gert en split52: superbedankt heren! had bij het openen van dit topic niet gedacht dat het zo snel los zou lopen allemaal. dan is de wereld gelukkig weer klein... bedankt! split52: goeie reis vandaag :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.