View Full Version : Lijsten voorruit binnenzijde Golf G60
Wie helpt mij uit de brand, de hoekstukjes zijn nog maar voor 1 zijde te krijgen via classicparts en mecatechnic ... Heeft iemand een lijstensetje, of weet iemand waar ik nog wat kan krijgen?
Probeer het eens bij rallyegolf24. Die had meerdere setjes alleen voor heel veel geld. Alleen voor de bovenlijst vroeg hij al 175€.
Probeer het eens bij rallyegolf24. Die had meerdere setjes alleen voor heel veel geld. Alleen voor de bovenlijst vroeg hij al 175€.
Bedankt voor de tip. Die gewone lijst betaal je 17 euro voor bij classicparts... Dus denk dat ik geen zaken wil doen met hem haha
Uppie? De voorruit moet er weer in en ik zit zonder lijsten... Niemand?
Die gewone lijst betaal je 17 euro voor bij classicparts...
Welke bedoel je?
Rallyegolf20vt
15-08-2016, 08:14
Als je echt niks kan vinden , kun je ook proberen een raamrubber van de gewone golf in tweeën snijden en deze met superlijm aan de binnenkant op de sponning er in lijmen.
Is wel een klote klus dat (recht) proberen te snijden :D
Die gewone lijst betaal je 17 euro voor bij classicparts...
Welke bedoel je?
De strip met art nr 191 853 780
Als je echt niks kan vinden , kun je ook proberen een raamrubber van de gewone golf in tweeën snijden en deze met superlijm aan de binnenkant op de sponning er in lijmen.
Is wel een klote klus dat (recht) proberen te snijden :D
Bedankt voor de tip
Hier heb je alles wat je zoekt wat EddieA aangeeft. Je moet alleen diep in de buidel tasten bij hem.
http://rallyegolf24.de/de/rallye-golf-gti-g60-syncro/frontscheibenrahmen-scheibenrahmen-8-teilig-innen
Hier heb je alles wat je zoekt wat EddieA aangeeft. Je moet alleen diep in de buidel tasten bij hem.
http://rallyegolf24.de/de/rallye-golf-gti-g60-syncro/frontscheibenrahmen-scheibenrahmen-8-teilig-innen
Bedankt voor de link ... prijzen zijn echt belachelijk naar mijn mening ... maarja, vraag en aanbod he, vraag en aanbod ...... :rolleyes:
EnVeeZee
18-08-2016, 17:32
Doe maar ff pm Rutger, denk dat ik het kan regelen :thumbup:
Je hebt pm
Ben dan ook wel benieuwd wat je kan regelen? :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.