Log in

View Full Version : Golf2 airco weer werkend krijgen.

CAR-POOL
02-10-2016, 20:38
Goedenavond.

Mijn Golf2 GTI is origineel geleverd met airco.

Nu wil ik dit weer werkend krijgen. Maar de leidingen missen , condensor en aircopomp. Dit is er ooit afgehaald.
Het gehele kachelhuis zit er nog in.

Nu kan ik origineel setje weer krijgen voor 100 euro afkomstig van een Golf2 , leidingen pomp met beugels en condensor.

Maar kan dit nog gevuld worden? Met nieuwe airco-apparatuur? En zou het ooit weer werken? En hoe weet ik dat de pomp nog goed is? En waar zijn meer dingen waar ik moet op letten?

En heeft er ook iemand foto's van airco leidingen condensor en ventilatoren? Zodat ik weet hoe alles heeft gezeten. En tevens ben ik benieuwd of hier meer Golfjes2 met airco zijn.
Alvast bedankt :)

tim_j
02-10-2016, 21:10
Mischien wist je het al. Ik ben er mee bezig maar dan op golf3 techniek en r134a.
Over het vullen las ik veel dat het een probleem is, maar toch ziin er golfjes 2 met werkende airco. Dus het zal wel kunnen.

yuli
03-10-2016, 10:23
Je kan ook r134a gebruiken in jou geval. Je moet alleen zorgen dat je alle seals vervangt die hier tegen kunnen. Dat moet je toch doen want je mist nu toch van alles.

Dat van 100 Euro direct kopen want 1 leiding op maat kost je rond de 300 tot 600 euro als je die laat maken (wikkelen). Een nieuwe condensor zit richting 300 tot 400 Euro en ga zo maar door..

willemvansoeren
23-11-2016, 11:23
ik ga ooit een originele mk2 airco inbouwen, heb je ook een relais 13 op positie 1 in je zekeringskast? nieuw type.