View Full Version : photoshoot
wakebus-m
24-09-2005, 19:11
hoi hoi
we hebben laatst een photoshoot met de bus gedaan, op het strand van het twiske...hier onder staan een aantal foto's die gemaakt zijn die dag
http://www.wakebus.com/fotos/photoshoot/1.jpg
http://www.wakebus.com/fotos/photoshoot/2.jpg
http://www.wakebus.com/fotos/photoshoot/3.jpg
http://www.wakebus.com/fotos/photoshoot/4.jpg
http://www.wakebus.com/fotos/photoshoot/5.jpg
http://www.wakebus.com/fotos/photoshoot/6.jpg
er staan ook nog een paar andere op wakebus.com (http://www.wakebus.com)
Gr.michiel
Niet lullig bedoeld hoor, maar geilen jullie zo op jezelf of wilen jullie jezelf wat in de markt zetten?
was dat nou voor reactie? :confused:
mooie foto`s! ik zet binnenkort ook ff een meid in bikini voor m`n golf :cool: ;)
Black Devil
25-09-2005, 08:18
Mooie pics!!
vwspijlbus
25-09-2005, 10:52
Leuke foto's!
was dat nou voor reactie? :confused:
;)
Na die veronica actie zag ik hun sites waar alleen maar foto's van zichzelf opstonden ;) No hard-feelings dude! wel een supermooi bus!
hey leuke fotos ik zie je bussie wel eens staan op de martin luther king weg ;)
gaaf ding
ik ga binnekort ook maar eens wake boarden me broer is er fanatiek mee bezig en kan die spullen van hem lenen en zn schoon vader bestuurd de boot dus ff kijken of ik deze extreme sport ook kan haha
Leuke foto's!
Dat is toch ook bedoelt voor het modellenwerk? Ik zag dat je vriendin er mee bezig was.
Nog planne voor je bus? Of is het zo wel goed??
je boft maar met zo'n bus
wakebus-m
25-09-2005, 18:41
Na die veronica actie zag ik hun sites waar alleen maar foto's van zichzelf opstonden ;) No hard-feelings dude! wel een supermooi bus!
me vriendin is model en ik zit ook een beetje in die wereld.....en dat gaat alleen nog maar groeien.....
Maar jah, de website daar staan niet alleen maar foto's op van onze bus ook de meetings waar we heen zijn gegaan.....en de website gaat over onze bus, dus het zou een beetje raar zijn als we alleen maar andere foto's er op zetten, die niets met de bus te maken hebben.
Daar heb je volksforum toch voor om andere auto's op een website te zetten.
wakebus-m
25-09-2005, 18:42
Leuke foto's!
Dat is toch ook bedoelt voor het modellenwerk? Ik zag dat je vriendin er mee bezig was.
Nog planne voor je bus? Of is het zo wel goed??
De fotograaf wou een schoot doen met ons, en wij wouden wel eens een keer een shoot doen met de bus. Dus vandaar deze shoot.
en verder hebben we geen plannen wat betreft shoots met de bus.
Gr.michiel
wakebus-m
25-09-2005, 18:45
hey leuke fotos ik zie je bussie wel eens staan op de martin luther king weg ;)
gaaf ding
martin luther king weg??
in welke stad dan....want ik ken geen plek waar wij de bus hebben gezet op de martin luther king weg. Laat staan meerdere keren
Gr.michiel
Ik krijg opeens weer de behoefte iemand tot de grond toe af te branden...artistiek bedoeld quasi-mysterieus in de verte staren...wat een ongelofelijk pretentieuze kutfoto's zeg.
SplitBien
26-09-2005, 09:05
Ik vind ze leuk!! Smaken verschillen gelukkig!!
danielle
26-09-2005, 09:29
Ik vind de foto's mooi!
Cabby 82 TDi
26-09-2005, 10:39
Het zijn leuke foto's, maar ik mag er toch vanuit gaan dit niet een profi fotograaf is.
Zestienkleppen
26-09-2005, 10:40
Haha, vooral die laatste 2! Ik voel een heleboel inspiratie, foto's van mijn gezinnetje volgen...
wakebus-m
26-09-2005, 10:58
Ik krijg opeens weer de behoefte iemand tot de grond toe af te branden...artistiek bedoeld quasi-mysterieus in de verte staren...wat een ongelofelijk pretentieuze kutfoto's zeg.
Je kan ook gewoon zeggen dat je het niet mooi vind.....
SplitBien
26-09-2005, 11:03
Je kan ook gewoon zeggen dat je het niet mooi vind.....
Scumbag is nogal kort door de bocht, daar heb ik ook al ervaring mee... :o
WakeBus-J
26-09-2005, 11:46
Hoi mensen,
Bedankt voor de leuke reacties!
Deze foto`s zijn in eerste instantie bedoeld voor mijn portfolio...
Ik doe nu 2 jaar modellenwerk voor m`n gehele portfolio kijk op:www.jolanda.tk
De fotograaf wou er een lifestyle shoot van maken en vroeg of ik nog een ander model wist, dus toen heb ik voorgesteld een duoshoot met michiel te doen. (heeft hij ook weer nieuwe foto`s voor z`n portfolio)
@Cabby 82 TDi: Fotograaf is trouwens Peter Verduin (http://www.peterverduin.nl)
Toen hij er achter kwam dat we een VWT1 hadden wilde hij perse de bus er ook op hebben!
We hadden er ook een fashion shoot van kunnen maken, maar dan paste het niet zo goed meer bij het busje...
De foto`s die we nu hier hebben gezet zijn onbewerkt en ook niet bedoelt als portfolio materiaal.
Dit zijn de fotos zijn wel geschikt zijn voor onze portfolio`s, hoewel de bus er vaak nieteens op tezien is:
http://www.wakebus.com/Jolanda-tk/afb/port/Jolanda_Burgers_07.jpg
http://www.wakebus.com/Jolanda-tk/afb/port/Jolanda_Burgers_22.jpg
http://www.wakebus.com/Jolanda-tk/afb/port/Jolanda_Burgers_09.jpg
http://www.wakebus.com/Jolanda-tk/afb/port/Jolanda_Burgers_23.jpg
http://www.wakebus.com/Michiel_Fook_tk/afb/port/michiel_Fook_2.jpg
@Frieser: Met modellenwerk is erg veel geld te verdiennen.
Komt wel bij kijken dat het idd misschien overkomt alsof we op onszelf geilen ffzo, maar het is gewoon ons werk...
En leuke foto`s zijn nooit weg voor jezelf als je later oud en gerimpeld bent! hahaha! :tongue: :wink:
@ w3zl01d: Klopt een vriendin van ons woont daar! wat grappig!! haha :biggrin: :biggrin:
@ Michiel: Martin luther king weg is in purmerend! Bij Denice weet je wel? :redface:
@ scumbag: Whahaha Humor!! :confused: :confused: :confused:
Liefs Jolanda
www.Jolanda.tk
M`n web-log!! (http://jolandaburgers.web-log.nl)
@Frieser: Met modellenwerk is erg veel geld te verdiennen.
Komt wel bij kijken dat het idd misschien overkomt alsof we op onszelf geilen ffzo, maar het is gewoon ons werk...
En leuke foto`s zijn nooid weg voor jezelf als je later oud en gerimpeld bent! hahaha!
En je moet natuurlijk wel reclame voor jezelf blijven maken. ;)
Maar eh een cursusje Nederlands zal ook niet gek zijn...
WakeBus-J
26-09-2005, 12:41
En je moet natuurlijk wel reclame voor jezelf blijven maken. ;)
Maar eh een cursusje Nederlands zal ook niet gek zijn...
hahaha, ik zag het ook al. :p Het is al verbeterd!
Maar ik was je toch net 1 minuut voor... :biggrin:
Last edited by WakeBus-J : 26-09-2005 at 12:54
en jou post was om 12:55
hehehe :cool:
je kunt je waardeloze 'kut'reacties ook gewoon achterwege laten hoor, lijkt me een stuk beter! :mad:
en iemand afbranden lijkt me een hobby van je te zijn, je klinkt ietwat gefrustreerd...
of heb ik dat soms mis?
man, ga lopen zeiken op een ander forum of zo..of ga een sport beoefenen waar je je frustraties op de medemens op kwijtkunt..
(kempo een goed plan?)
SplitBien
26-09-2005, 12:57
whahahaha t'ja t'is ook wel weer te triest voor woorden die botte reactie...!
@Frieser: Met modellenwerk is erg veel geld te verdiennen.....
citaat: "Dus had hij met al z`n spaarcentjes een busje weten te bemachtigen!
Maar had geen geld meer voor de restauratie." (http://www.wakebus.com/)
SplitBien
26-09-2005, 13:13
Niet iedereen heeft het ruim, ook ik heb nu eindelijk een spijl maar geen geld voor resto.... De 1 kan een kant en klare kopen, de ander koopt een slechte en maakt er een rat van... Ieder zo zijn ding.
.... ja, okay,..... maar het klinkt zo tegenstrijdig.......
Mooie foto's, mooie vrouw, mooie bus (jammer van die vlammen (ik moet toch ook iets te zeuren hebben :D))
WakeBus-J
26-09-2005, 13:30
Moet je wel eerst wat gaan verdiennen! :tongue:
Een portfolio opbouwen duurt al een jaar minimaal...
Michiel daarin tegen is pas 8 maanden bezig met modellenwerk.
Het is eerst Veel tijd en moeite investeren, maar als het goed is dat het wel waard! (tenzij je geen tallent hebt :redface: )
Ik ben er al 2 jaar mee bezig, ik begin nu goede opdrachten te krijgen.
HIJ had ook geen geld voor de restoratie...
Zelfs om de totaal verroeste bus te kopen moest hij al geld van mij lenen :o .
(dat geld hoeft hij trouwens niet meer terug te geven... zodat de bus nu ook van mij is! hehehe! :D :D :D )
Dus Chilll....
Niet meteen rare dingen gaan denken hoor!! :tongue:
liefs jo
goeie zaak!.. volgende keer even een fotoshoot van de bus zelf :tongue: is er toch nog wat moois uit de grote beurt gekomen.. top bus!
succes met het modelleren.. ik begin er niet aan want dan word ik te rijk en is de spanning eraf :D
ik begin er niet aan want dan word ik te rijk en is de spanning eraf :D
zo denk ik er ook over... is ook niet eerlijk tegenover de andere modellen eej, zitten gelijk allemaal zonder werk :rolleyes:
SplitBien
26-09-2005, 14:15
Het stinkt hier een beetje naar eigendunk..... :p
Het stinkt hier een beetje naar eigendunk..... :p
kheb ook foto's van mezelf, in de verte starend, alsof filosoferend over de ware betekenis van het leven, ons bestaan en onze rol in het universum waarin wij dwalen als mieren in een picknickmand, onze enige voedselbron, die weldra leeg zal geraken! (http://www.volksforum.com/albums/files/1/6/0/9/matheo.jpg)
(maar had eigenlijk teveel gezopen de dag tevoren.... :p )
Black Devil
26-09-2005, 14:34
Hahaha!!!!
Alleen op de site onder het kopje "THE VW T1" staan 2 fotos v/d bus en 5 van jezelf
SplitBien
26-09-2005, 14:34
kheb ook foto's van mezelf, in de verte starend, alsof filosoferend over de ware betekenis van het leven, ons bestaan en onze rol in het universum waarin wij dwalen als mieren in een picknickmand, onze enige voedselbron, die weldra leeg zal geraken! (http://www.volksforum.com/albums/files/1/6/0/9/matheo.jpg)
(maar had eigenlijk teveel gezopen de dag tevoren.... :p )
Whahaha je kijkt er ook echt heel helder! AHUM! :D
hahaha, ik zag het ook al. :p Het is al verbeterd!
Maar ik was je toch net 1 minuut voor... :biggrin:
Last edited by WakeBus-J : 26-09-2005 at 12:54
en jou post was om 12:55
hehehe :cool:
Hahaha... verdomme net 1 minuut te laat geklikt ;)
je kunt je waardeloze 'kut'reacties ook gewoon achterwege laten hoor, lijkt me een stuk beter! :mad:
en iemand afbranden lijkt me een hobby van je te zijn, je klinkt ietwat gefrustreerd...
of heb ik dat soms mis?
man, ga lopen zeiken op een ander forum of zo..of ga een sport beoefenen waar je je frustraties op de medemens op kwijtkunt..
(kempo een goed plan?)
luister jij eens even naar mij, en goed ook. Als ik een paar artistiek bedoelde tenenkrommende kutfoto's zie, dan is het mijn goed recht mijn al dan niet gezouten mening daarover te geven. Ik vind dit dus zulke foto's, zowel uit artistiek oogpunt als de flauwe composities.
Wie ben jij dan wel niet om te bepalen op welk forum ik post joh, mafkees?
Voor kontenlikkerij ben je bij mij aan het verkeerde adres, als dat was waar je op gehoopt had (O wat een leuk foto's, origineel ook, nooit eerder gezien, leuk ook die concentratiekamp-look van die Tygo-wannabe...zo beter, Hajee?)
God god wat ben jij een meelijkwekkend ventje zeg, je lijkt wel iemand van de RDW.
luister jij eens even naar mij, en goed ook. Als ik een paar artistiek bedoelde tenenkrommende kutfoto's zie, dan is het mijn goed recht mijn al dan niet gezouten mening daarover te geven. Ik vind dit dus zulke foto's, zowel uit artistiek oogpunt als de flauwe composities.
Voor kontenlikkerij ben je bij mij aan het verkeerde adres, als dat was waar je op gehoopt had (O wat een leuk foto's, origineel ook, nooit eerder gezien, leuk ook die concentratiekamp-look van die Tygo-wannabe...zo beter, Hajee?)
God god wat ben jij een meelijkwekkend ventje zeg, je lijkt wel iemand van de RDW.
tsssssss
Wat nou?
nog voorspelbaar ook :p
SplitBien
27-09-2005, 11:51
Er is er eentje ziekelijk gefrustreerd hier!!
luister jij eens even naar mij, en goed ook.
Crisis, je bent god niet!
Er wordt ook niet gevraagd om mee te lopen met de andere meningen, laat dat duidelijk zijn. Ik vind alleen dat jij nogal TE bot uit de bocht komt en dat kan erg kwetsend op andere mensen overkomen. Zeg dan dat je het niks vind of het je smaak niet is ofzo... Breng het subtiel als je dan toch PERSE wilt reageren op een topic wat je eigenlijk geen ene reet interesseert, stamp mensen niet gelijk de grond in met je vreselijke KUT opmerkingen!!
wat een ongelofelijk pretentieuze kutfoto's zeg
Sorry dat ik me ermee bemoei maar je begint me nu wel echt de strot uit te komen.
http://www.mahopa.de/bilder/lustige-forenbilder/niveau-sinkt.jpg
Tim Spijlbus `61
27-09-2005, 11:57
Scumbag wat ben jij een vervelend "ventje" ik vraag me af wat er vroeger met jou gebeurt is dat je nu niets van iemand kan goedkeuren.
Waarschijnlijk ben je te veel gepest en te lelijk om op straat los te lopen.
Daarom zit je dus achter je compu je frustraties weg te tikken.....
Wat kunnen sommige mensen toch verpest zijn... BAH!!!!
( waarschijnlijk kan ik hier weer een fantastisch antwoord op verwachten en kan je het allemaal uitleggen dat IK niks kan en alles... :eek: :eek: )
SplitBien
27-09-2005, 12:01
( waarschijnlijk kan ik hier weer een fantastisch antwoord op verwachten en kan je het allemaal uitleggen dat IK niks kan en alles... :eek: :eek: )
ja waarschijnlijk ben jij straks gewoon de schuldige.... :p :D :p :D
Tim Spijlbus `61
27-09-2005, 12:02
zal gerust maar in dit geval kan me dat niet zo heel veel schelen wat is dat een ongelooflijke @#$%*> :biggrin: :mad: :D :o :( :) :eek: :rolleyes: :cool: :biggrin: :D
SplitBien
27-09-2005, 12:05
:D
Tim Spijlbus `61
27-09-2005, 12:05
ff terug te komen op het Topic..
ik vind de foto`s leuk je vriendin leuker en je bus te gek!!! :biggrin: :eek: :D
als ik een of ander achterlijk commentaar lees van iemand, welke nogal gefrustreerd z'n mening uit over een paar foto's dan is het ook mijn goed recht mijn al dan niet gezouten mening daarover te geven. maar dat mag blijkbaar niet, want jij, oh heilige zelfingenomen scumbag kan zelf geen commentaar hebben, da's vreemd, iemand post hier iets en die brandt je helemaal af, en zelf sta je meteen op je achterste benen??..en dan ben ik meelijwekkend.. :D
maar het valt mij op dat telkens als ik iets van jou lees , het bolstaat van negativiteit. en volgens mij ben ik niet de enige hier die dit opvalt, maar dat terzijde..
verder bepaal ik niet of jij hier post of niet, gelukkig maar...
dus dan geef ik je tip om een forum te zoeken, waar je wel je ei kwijt kunt, en je hóeft natuurlijk niet alle topics te lezen, het mag..
verder hoef je van mij niet te kontlikken bij deze betreffende foto's, en volgens mij geef ik hier behalve op jouw "gedrag" geen mening over de foto's en die laat ik derhalve ook in het midden...
en wat ik doe voor de kost staat hier helemaal buiten, maar valt natuurlijk tegen als je verder niks hebt om commentaar op te geven of niet dan? beetje generaliseren vind je niet?
en iemand voor mafkees uitmaken vind ik helemaal een teken van zwakte.
het is de toon die de muziek maakt.
chrisjuh
27-09-2005, 12:19
Nou ja zeg wat is dit nu weer....
Kijk ik denk dat het merendeel van het forum het niet met je eens is scummie,
ik vindt de fotos ook een beetje standaard ( wel leuk dat iemand dit hier post)maar dat is de fantasie van de fotograaf die mischien een beetje te wensen overlaat..
De reactie hierboven vindt ik op zn zachts gezegd overdreven en beledigend
vooral voor een verbaal sterk iemand lijkt me.
Het verschil tussen jou en Hajee is dat ik met Hajee wel een keer de kroeg in zou willen, en met jou na deze reactie dus echt niet.
(laat de homograpjes maar achterwege)
SplitBien
27-09-2005, 12:25
om ff bijdehand te doen;
dat ik met Hajee wel een keer de kroeg in zou willen
Gatsie! :D :D :D :D :D :D :p
LinnieTDI
27-09-2005, 12:32
Ach ja, een beetje ophef over iets kan geen kwaad...
is iedereen nu ook weer wakker?? :biggrin:
Kweenie, maar vind de reacties van "schuimbek" al aardig voorspelbaar en slaapverwekkend worden.
Ksnap niet dat iemand er nog op reageerd...
LinnieTDI
27-09-2005, 12:48
De reacties zijn misschien voorspelbaar, maar van andere kun je ook al met je ogen dicht bedenken wat ze gaan zeggen (ik doel dan niet op een reactie op scumbag :) maar in het algemeen..)
Daarmee wil ik dus niet zeggen dat mensen zich aangevallen moeten voelen...
Klaas16v
27-09-2005, 13:15
Mooie foto's!!! Maar wel jammer dat dat rotjoch :tongue: telkens in beeld staat :D
Kweenie, maar vind de reacties van "schuimbek" al aardig voorspelbaar en slaapverwekkend worden.
Ksnap niet dat iemand er nog op reageerd...
Dat is precies wat ik duidelijk probeerde te maken! :D
wakebus-m
27-09-2005, 13:52
Mooie foto's!!! Maar wel jammer dat dat rotjoch :tongue: telkens in beeld staat :D
hahaha dank je klaas :D
xmarcelx
27-09-2005, 13:55
ja ik zeg maar niks(moeilijk hoor) :confused:
vwspijlbus
27-09-2005, 13:58
Hey we zijn weer 'on topic'.
Had ik niet meer gedacht dat dat er nog van zou komen!
Ok hier is de Opa politie weer !!!
Valt me wel op dat in mijn 2de wat langere afwezigheid er meteen weer een rel is om niks
Om niks ? Ja dat is mijn persoonlijk ongezouten mening .
Ik weet uit ervaring dat modellenwerk best goed betaald maar om er rijk van te worden .....
In de beginjaren 90 op een reclameposter campagne door heel Rotterdam gehangen en eind jaren 90 op een haagse tram groter dan levensgroot gestaan met mijn kale harses . Eerste photoshoot met een hokbalkuppelt en de tweede met een bezem in mijn klikken .
Dat ik de foto ook niks vind uitstralen heb ik dan bij deze gezegd . Ik als oud fotomodel mag dat zeggen .
Scummy : ik snap wat je bedoelt en ik kan heel ver meegaan in je mening over de foto's ..
Maar zoals hier eerder voorbij kwam is het de toon die de muziek maakt en je zingt nu met een bijtoon die bij sommigen de oude Memorex reclames laat herleven .
( gewoon op Ella Fitzgerald en Memorex goegelen )
De toon was voor sommigen vals .. maar het liedje .. tja dat is zoals zo vaak een kwestie van smaak . Of wansmaak in de ogen van sommigen .
Dus ophouwen allemaal met moddergooien en andere stoere taal . Zet de stofzuiger erop en de hormonen zijn weer verdwenen .
Anders stuur ik mezelf in travestie ff langs .. en ik zoen zonder gebit in hoor !!
http://www.bio.miami.edu/ragni/My%20Irish%20grandma.jpg
GERT ROCK'S! :biggrin:
Ik heb ook ooit iets geprobeerd in de modellenbusiness maar het liep niet zo goed. Ik snap er echt geen hol van want volgens mij ben ik aardig fotogeniek. Ik heb hieronder een fotootje uit mijn portfolio toegevoegd:
http://www.monodam.com/2002Halloween/images/026%20Lucky%20nerd.jpg
Daarna nog in een wat makkelijkere business iets geprobeerd, maar daar was ook weinig animo voor...
http://xotcho.free.fr/photos/idiot.jpg
:tongue:
Ok voor jou doe ik mijn gebit weer in ;)
volksfahrer.nl
27-09-2005, 17:11
http://xotcho.free.fr/photos/idiot.jpg
:tongue:
PORNO ALARM!! :eek:
:wink:
G.I._BOB
27-09-2005, 17:22
humor!!! gr bien
Jasper Ovaal
27-09-2005, 17:35
heerlijk weer, ik doe ook weer ff mee, vind het gezellig dat er weer mensen op het forum komen die ff een tijdje weg waren. zoals scumbag, tim, en Linnie. top, hoe meer zielen hoe gezelliger..
over de foto's tja niet mij smaak, geef dan die foto's van Erwin maar :tongue: maarja, dat is een kwestie van smaak.
er zijn meer wegen die naar rome leiden. zoo zijn er ook meer manieren om een negatieve reactie te geven.
http://www.anderskoken.com/images/Peper-en-zout-gr.jpg
geen probleem, maar neem toch is alles met het wel bekende korreltje zout, dat maakt het leven zoveel makkelijker.
we moeten een beetje denken om de rikketik.
en ben nog steeds benieuwd naar de eerste Volksforum meeting. wel met free fight kooi. ik zit vooraan.
daarna lekker met iedereen een biertje (breezer) pakken.
jongens ik ga ff naar voetbal. de groeten en back on topic..
Jasper Ovaal
27-09-2005, 18:48
oja, eventueel heb ik er hier nog een paar van liggen.
PB is genoeg :biggrin:
http://image.www.rakuten.co.jp/maxshare/img10121458865.jpeg
Sorry dat ik me ermee bemoei maar je begint me nu wel echt de strot uit te komen.
Dat wordt naar de apotheek rennen voor Pleegzuster Bloedwijn (kan nog nét), want nu doe ik natuurlijk 's nachts geen oog meer dicht, he?
zal gerust maar in dit geval kan me dat niet zo heel veel schelen wat is dat een ongelooflijke @#$%*> :biggrin: :mad: :D :o :( :) :eek: :rolleyes: :cool: :biggrin: :D
Hoe weet je dat nou scheetje, je kent me niet eens. Of ben jij net als zoveel piepkuikens, zo arrogant om te denken dat je me kent, alleen omdat je die anderhalve reaktie van me gelezen hebt?
Nee toch, zo erg is het toch niet met je gesteld?
als ik een of ander achterlijk commentaar lees van iemand, welke nogal gefrustreerd z'n mening uit over een paar foto's dan is het ook mijn goed recht mijn al dan niet gezouten mening daarover te geven. maar dat mag blijkbaar niet, want jij, oh heilige zelfingenomen scumbag kan zelf geen commentaar hebben, da's vreemd, iemand post hier iets en die brandt je helemaal af, en zelf sta je meteen op je achterste benen??..en dan ben ik meelijwekkend.. :D
maar het valt mij op dat telkens als ik iets van jou lees , het bolstaat van negativiteit. en volgens mij ben ik niet de enige hier die dit opvalt, maar dat terzijde..
verder bepaal ik niet of jij hier post of niet, gelukkig maar...
dus dan geef ik je tip om een forum te zoeken, waar je wel je ei kwijt kunt, en je hóeft natuurlijk niet alle topics te lezen, het mag..
verder hoef je van mij niet te kontlikken bij deze betreffende foto's, en volgens mij geef ik hier behalve op jouw "gedrag" geen mening over de foto's en die laat ik derhalve ook in het midden...
en wat ik doe voor de kost staat hier helemaal buiten, maar valt natuurlijk tegen als je verder niks hebt om commentaar op te geven of niet dan? beetje generaliseren vind je niet?
en iemand voor mafkees uitmaken vind ik helemaal een teken van zwakte.
het is de toon die de muziek maakt.
Nou kom ik al achtenveertig keer de term 'gefrustreerd" tegen, ook jij gaat je eraan te buiten. Beste man, leer dan eens dat mijn commentaar juist een teken van het tegenovergestelde is. Je mening voor je houden, de andere kant op kijken, de mening van de grootste gemene deler aanhangen, dáár raakt een mens pas gefrustreerd van! Moet je niet doen joh!!
Graag neem ik de vrijheid eerlijk en onversneden te zeggen wat ik van die foto's vind, en wel in het veelomvattende en veel te weinig gebruikte "kut". Dat er (hoe voorspelbaar) tere zieltjes zijn die "EEEK" roepen, zoals Wiske uit de gedeeltelijk gelijknamige strip, wanneer zij geconfronteerd wordt met iets wat haar schrik aanjaagt, dat is tot daar aan toe.
Maar doe alsjeblieft niet zo raar door te verkondigen dat ik gefrustreerd zou zijn om die foto's, heeft niets met frustratie uitstaan.
Jij hebt een mening over mijn mening, dus dat gaat de goede kant op. Weg met frustraties, leve de openheid en voor eens en voor altijd: Weg met kutfoto's!
Het verschil tussen jou en Hajee is dat ik met Hajee wel een keer de kroeg in zou willen, en met jou na deze reactie dus echt niet.
(laat de homograpjes maar achterwege)
Hoe zegt men dat ook weer zo treffend in het Engels?
'Don't judge a book by the cover"
yo scumbag.... zullen we `t een beetje gezellig houden hiero?
chrisjuh
27-09-2005, 21:58
Hoe zegt men dat ook weer zo treffend in het Engels?
'Don't judge a book by the cover"
'Don't judge a book by its cover', that is.
Maar goed, ik heb vanavond m'n moeder maar eens even gebeld over wat mijn oma zaliger vroeger ook al weer zei; en dat was;''Schelden (en vloeken)
is een vorm van onvermogen''...
Dat vindt ik aan jou nu een beetje jammer, iemand krijgt kritiek en gaat schelden, doen de aso's hier een paar wijken verderop ook.
En met aso's zit ik niet graag in de kroeg...komt alleen maar ellende van.
'Don't judge a book by its cover', that is.
Maar goed, ik heb vanavond m'n moeder maar eens even gebeld over wat mijn oma zaliger vroeger ook al weer zei; en dat was;''Schelden (en vloeken)
is een vorm van onvermogen''...
Dat vindt ik aan jou nu een beetje jammer, iemand krijgt kritiek en gaat schelden, doen de aso's hier een paar wijken verderop ook.
En met aso's zit ik niet graag in de kroeg...komt alleen maar ellende van.
Het hoéft ook niet hoor, dat café-bezoek. Jammer dat ook jij denkt me te kennen, daarbij uitgaand van de reakties die ik op bepaalde soorten posts heb (specifieker, bepaalde soorten foto's). Ik ben namelijk een ontzettend gezellige vent wanneer dat nodig is! Enne...heel flauw om te vragen daar geen homo-getinte grapjes over te maken, wat heeft (bier)drinken nou met sodomie te maken??
En om maar in Gert zijn termen te spreken: luister nu eens naar de tekst van het liedje en niet naar de toonhoogte.
Dat scheelt vast een hoop frustratie :biggrin: (sorry scumbag - ik kon het niet laten ;) )
Maar het ging me juist ook om de toonhoogte, om Gerts metafoor erbij te pakken. Weet je wat ik (ik, ik, mijn mening) in die foto's zie? Vervlakking van smaak, devaluatie van het vak fotograaf. Die beelden zijn zo ongelofelijk afgezaagd, net of ik een cd van Marco Borsato opzet. Het gaat misschien wat ver om dat tot in alle details toe te lichten, maar ik zie een fotograaf (en een beetje de modellen, maar die valt dat niet kwalijk te nemen) die ieder clichée van de "lifestyle"-fotografie, om het maar eens een naam te geven, benut. Andere mensen zullen zeggen: "waar maak je je druk om?", dat is hun keus, maar ik kan me daar echt aan ergeren.
Die foto's zijn als een verlaagde kever op BRM's...zoiets...je denkt dat het zo hoort omdat iedereen het doet, dus doe je het zelf ook.
vwfreaks.nl
27-09-2005, 23:09
Echt hilarisch dit allemaal... :D
Ga alsjeblieft nog ff door mensen... Ik vermaak me nog steeds erg goed... :D
SplitBien
27-09-2005, 23:17
ja ik vermaak me ook altijd kostelijk met zulke discussies, het werken wordt dan ineens heel leuk! :D
chrisjuh
27-09-2005, 23:18
Het hoéft ook niet hoor, dat café-bezoek. Jammer dat ook jij denkt me te kennen, daarbij uitgaand van de reakties die ik op bepaalde soorten posts heb (specifieker, bepaalde soorten foto's). Ik ben namelijk een ontzettend gezellige vent wanneer dat nodig is! Enne...heel flauw om te vragen daar geen homo-getinte grapjes over te maken, wat heeft (bier)drinken nou met sodomie te maken??
Nee, dat wéét ik ook wel, dat dat niet hoeft, en inderdaad ik ken je ook niet, maar daar kunnen we wat aan doen toch?
Start een topic en vertel wie je bent, wat je doet, hoe je auto eruit ziet, maak een leuke fotoshoot,etc. etc. Ik denk dat het merendeel van het Forum hier op zit te wachten!
SplitBien
27-09-2005, 23:20
ja kan ik ook mijn gezouten mening eens laten horen, hoef ik nooit meer achter de menigte aan te huppelen zoals ik dat volgens meneertje doe....
Nou kom ik al achtenveertig keer de term 'gefrustreerd" tegen, ook jij gaat je eraan te buiten. Beste man, leer dan eens dat mijn commentaar juist een teken van het tegenovergestelde is. Je mening voor je houden, de andere kant op kijken, de mening van de grootste gemene deler aanhangen, dáár raakt een mens pas gefrustreerd van! Moet je niet doen joh!!
Jij hebt een mening over mijn mening, dus dat gaat de goede kant op. Weg met frustraties, leve de openheid en voor eens en voor altijd: Weg met kutfoto's!
ten eerste respecteer ik ieders mening over wat voor onderwerp of foto dan ook,positief of negatief, het feit is dat het me hier niet om jouw opvatting over de fotoshoot gaat, misschien deel ik die mening zelfs wel met je,
echter wat me aan jou irriteerd, en we zijn nu toch allemaal zo eerlijk tegen mekaar, dat je dat wat mij betreft wel iets genuanceerder kunt doen, laat mekaar een beetje in de waarde, zonder iemand tot de grond af te branden, dan kun je ook wel duidelijk zijn.
citaat uit post nummer 13:
"Ik krijg opeens weer de behoefte iemand tot de grond toe af te branden...artistiek bedoeld quasi-mysterieus in de verte staren...wat een ongelofelijk pretentieuze kutfoto's zeg."
op een ietwat nette manier zou je het bijvoorbeeld zo kunnen doen:
"ik vind het geen mooie fotoos" dan snapt ook iedereen wat je bedoeld, en heb je kort en bondig je mening gegeven.
maar volgens mij typ je gelijk wat je denkt.
ten tweede:als jij een mening niet deelt met iemand, moet je die dan gelijk maar beledigen en, nogmaals, omdat het we het er nu toch over hebben, tot de grond toe af te branden? en ja, mijn reactie op jouw post was ook ietwat ongenuanceerd, betrap me nu op hetzelfde ergerlijke gedrag waar ik me bij jou aan irriteer, domdom, wou me niet tot zulk gedrag verlagen..
maar je hebt vast net als ik opgelet bij natuurkunde:
aktie=reaktie
dus neem het me niet kwalijk, je riep het bij me op.
maar om dit lange verhaal even in 1 zin samen te vatten, en zo mijn "frustraties" kwijt te raken:
ik vind jouw manier van reageren op onderwerpen die je tegenstaan, irritant, en onnodig kwetsend.
waarom moet er altijd een discussie oplaaien als er iemand zijn mening geeft. Wat die mening ook is.
Een aantal mensen valt (de heer/mevrouw) scumbag aan op het feit dat in het geval van het vormen van een negatieve mening, het niet op prijs wordt gesteld als deze dan ook geventileerd wordt. Wat ik dan interessant vind is dat de mening dat deze mening niet op prijs gesteld wordt wel geventileerd word, en er vanuit wordt gegaan dat er iemand mee geholpen is.
Wordt tijd voor een Volksforum meeting denk ik, wat denken jullie van 4 december? Onder het genot van een glaasje bischopswijn elkaar nietsverhullende suprises aanbieden, met gedichten op het scherpst van de snede. Lijkt me een heerlijk schouwspel.
ach en die foto's ik heb ze vaker slechter dan beter gezien...
waarom moet er altijd een discussie oplaaien als er iemand zijn mening geeft. Wat die mening ook is.
Een aantal mensen valt (de heer/mevrouw) scumbag aan op het feit dat in het geval van het vormen van een negatieve mening, het niet op prijs wordt gesteld als deze dan ook geventileerd wordt.
niet door mij, absoluut niet zelfs, alleen laat ik het zo zeggen:
je kunt ook op een fatsoenlijke manier je negatieve mening uitten, zonder iemand meteen voor het hoofd te stoten. da's wat anders :)
doe mij maar een weihnachtsbiertje straks... :wink:
als er mensen zijn die er een sport van maken om andere mensen voor het hoofd te stoten, zijn er altijd een aantal bij die te koppig zijn om hun nek te buigen en de klap te ontwijken. Dit maakt juist de sport leuk en interessant.
biertje komt in orde... :)
xmarcelx
28-09-2005, 06:57
hahahaha ik ik ben net scumbag ook altijd iets te eerlijk en dan komt het lullig mijn strot uit ,maar eerlijk zijn is goed.
wen er maar aan.
danielle
28-09-2005, 07:50
Zo en nu weer ON TOPIC!!! Anders moeten we de Opa Politie er weer aan te pas laten komen!
Ik vind dat sommigen van jullie echt verdomd goede verhaaltjes kunnen typen. Kunnen we niet wat Volksforum-columns in het leven roepen voor diegenen?
het wordt hoog tijd dat dit topic dicht gaat of heel erg wordt opgeschoond.
iemand die voor het eerst kijkt, denkt eerst: go, wat een mooie foto's (of voor de negatievelingen onder ons: go, wat een lelijke foto's) maar vervolgens denkt hij: Wat is HIER aan de HAND???? en daarna gaat hij echt denken... wat the F*&^#k heeft dit allemaal met die fotoshoot te maken?????
nou ik heb het antwoord: HELEMAAL NIETS!, dus
SLOT ER OP! of alle onzin weghalen, maar dat kost ff wat tijd.
Tim Spijlbus `61
28-09-2005, 08:45
Hoe weet je dat nou scheetje, je kent me niet eens. Of ben jij net als zoveel piepkuikens, zo arrogant om te denken dat je me kent, alleen omdat je die anderhalve reaktie van me gelezen hebt?
Nee toch, zo erg is het toch niet met je gesteld?
Arrogant misschien ben ik dat wel maar dat zal dan wel terecht zijn... :biggrin:
Nee ik denk je niet te kennen ik reageer alleen op jouw berichten hier in dit forum, ik vind het namelijk eigenlijk niet echt kunnen om iemand uit te schelden over een forum heb dan het lef om het recht in iemand zijn gezicht te zeggen.
Maar wat dit betreft geldt ook weer dat je dat misschien wel doet maar dat ik je nog nooit ben tegengekomen, dan lijkt het me wel leuk om je een keer te ontmoeten.
:biggrin: :eek: :D :p :cool: :biggrin:
Niels - AirMighty.com
28-09-2005, 09:36
Whahaha... heerlijk topic dit, is de eerste keer dat ik weer de moeite neem om het allemaal te eens lezen. Zit ff ergens op te wachten en heb dus even niks te doen, ik denk bekijk het forum maar weer eens... super topic... ben erg benieuwd naar nieuwe reacties :D :cool:
LinnieTDI
28-09-2005, 10:16
nou ik heb het antwoord: HELEMAAL NIETS!, dus
SLOT ER OP! of alle onzin weghalen, maar dat kost ff wat tijd.
Waarom altijd die grote letters?? :eek: ;)
en waarom moet van jou alles op slot...ik vind een topic als deze eens in de tijd wel vermakelijk :D :D
Ik moet zeggen, ik heb mooiere fotoshoots gezien...en ik vind dat de boes er maar weinig op staat...hoewel de shoot toch niet in het offtopic gedeelte staat..daarentegen vind ik Scumbag geweldig in de discussies :D :D :D
(maar ach, tis mijn mening maar he :D )
@ Jasper Ovaal: Jah ik ben weer terug... ;)
En waar is de tijd gebleven dat een foto gewoon in één keer goed was? Tegenwoordig moeten blijkbaar eerst foto’s bewerkt worden voordat ze bruikbaar zijn.
Een beetje fotograaf zal zeggen dat bij analoge fotografie ook veel gebruik werd en wordt gemaakt van retouche-technieken, en dat klopt ook. Is alleen stukken moeilijker onder de knie te krijgen dan een stuk Adobe-software.
In één keer goed valt ook wel tegen, hoor. De polaroid-achterwand is niet voor niets uitgevonden!
Hoe dan ook, als ik die twee was zou ik me ver houden van deze budget-fotograaf, die, afgaande op zijn website, liever als Carli Hermes was geboren.
Waarom altijd die grote letters?? :eek: ;)
en waarom moet van jou alles op slot...ik vind een topic als deze eens in de tijd wel vermakelijk :D :D
Ik moet zeggen, ik heb mooiere fotoshoots gezien...en ik vind dat de boes er maar weinig op staat...hoewel de shoot toch niet in het offtopic gedeelte staat..daarentegen vind ik Scumbag geweldig in de discussies :D :D :D
(maar ach, tis mijn mening maar he :D )
@ Jasper Ovaal: Jah ik ben weer terug... ;)
Het gaat er om dat het niets met dit topic te maken heeft, start je eigen topic met onzin en discussie!
en als ik grote letters wil gebruiken, dan doe ik dat gewoon!!!!!
Hoe dan ook, als ik die twee was zou ik me ver houden van deze budget-fotograaf, die, afgaande op zijn website, liever als Carli Hermes was geboren.
Mm, sorry, maar t zijn geen Carli Hermès foto's... eerder t type stijl dat veel voor kleding en parfum reclames wordt gebruikt. Daar is nix mis mee, beetje dromerige stijl, alleen voor een andere doelgroep dan de meeste hier die liever de bus meer in beeld hadden gehad.
@Rico; niet zo schreeuwen hoor, heb n kater...
LinnieTDI
28-09-2005, 10:50
Het gaat er om dat het niets met dit topic te maken heeft, start je eigen topic met onzin en discussie!
Na goed, als je alleen zo mensen kunt bereiken...doe je best...
Dit topic heeft ook weinig tot niets met de boes te maken...dussssss!
In de shoot is hij niet echt op de voorgrond, en tsja als mensen dan dingen zeggen over de shoot/de modellen/de fotograaf, laat ze lekker...
nou...tering...nou heb ik helemaal hoofdpijn.
doe es niet.
LinnieTDI
28-09-2005, 10:53
nou...tering...nou heb ik helemaal hoofdpijn.
doe es niet.
OFFTOPIC:
Zo snaptie misschien ook dat het irritant is :D en ook gewoon aandacht kan krijgen door met een normaal lettertype te typen :tongue:
Mijn welgemeende excuses griffin :redface: :redface:
Ik zal proberen je katertje zo veel mogelijk te beperken :D :D
xmarcelx
28-09-2005, 10:59
joepie barfight
http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/6/4/katertje.jpg
hehe... lachen. nee hoor, laat mij niet jullie discussie hinderen. Alleen wat minder felle kleuren aub :D :D
Zeg schreeuwlelijk, jij hebt zeker zonder bril gelast aan die bus van je, en te lang in de vlamboog zitten staren, wat ik nl te melden heb gaat wel over dit topic, dus gaarne eerst goed lezen, en daarna je letter een paar corpsjes kleiner kiezen.
Dank u.
Mm, sorry, maar t zijn geen Carli Hermès foto's... eerder t type stijl dat veel voor kleding en parfum reclames wordt gebruikt. Daar is nix mis mee, beetje dromerige stijl, alleen voor een andere doelgroep dan de meeste hier die liever de bus meer in beeld hadden gehad.
@Rico; niet zo schreeuwen hoor, heb n kater...
Geen Carli Hermès? En die hurkende naakte neger dan?
ik kan niet meer op zn website komen, mssch dat daar idd meer foto's in de stijl van Carli Hermès staan... IK heb geen naakte neger gezien iig. Maar heb ik wat gemist?
vwspijlbus
28-09-2005, 11:38
Geen Carli Hermès? En die hurkende naakte neger dan?
Deze..?
http://www.carlihermes.com/images/03.jpg
http://www.carlihermes.com/images/03.jpg
ik kan niet meer op zn website komen, mssch dat daar idd meer foto's in de stijl van Carli Hermès staan... IK heb geen naakte neger gezien iig. Maar heb ik wat gemist?
gemist is een groot woord. op de openingspagina van de site zie je een ontklede neger van opzij gefotografeerd, precies zoals Hermès het een jaar of vijftien geleden al deed...en velen met en na hem...
volksaddiction
28-09-2005, 12:02
en als ik grote letters wil gebruiken, dan doe ik dat gewoon!!!!!Maar mensen storen zich er aan,dus waarom zou je ??
Verder een eruug leuke topic....heeft me mijn hele pauze gekost :redface:
GO SCUMMIE !! :p
tja, beetje standaard beeld. Mooi constrast maar zo onderhand kennen we t trucje wel.
euh, de naakte-neger-foto's bedoel ik, niet t gezooi met letterformaat...
Jasper Ovaal
28-09-2005, 12:06
ik vind het allemaal nog gezellig, niks slotje, dat zou zonde zijn. zal me er vanavond weer ff in verdiepen,
zal ik mijn mening weer ff op tafel gooien,
@ tim Spijlbus 61, , Arrogant, wij???? Hell Yeah!! www.WijZijnLekker.nl is niet voor niks onze site !!! :p
Hé jongens niet teveel uitwijden over Carli Herpes en z'n kornuiten.. het moet voor een toevallige voorbijkomer op zoek naar wat bus-informatie ook nog te begrijpen zijn :wink:
Ik ben het wel met diegenen eens dat de foto's teveel ergens op moeten lijken. Tja hoe leg je dat uit...
"hee arie kijk jij eens wat in de verte, truusje ook even een punt pakken, even staren!, klik. Zo dies mooi stijlvol, lekkerder staarderig." :biggrin:
STAREN VERDOMME, STAREN!
sorry, wilde ook eens wat doen met die fonts.
@Rico: geen slotjes Rico... ik vind dat zo flauw, daar gaat je recht op vrijheid van meningsuiting... huppetee pleister op de bek volgende topic... :p
manijack
28-09-2005, 13:34
Zo te horen heeft scumbag er wel erg veel verstand van. Ik ben wel benieuwd naar zijn foto's, of heeft hij alleen jaren naast de fotograaf gewoond en denkt hij nu dat hij daardoor ook weet hoe hij foto's moet maken :confused: :tongue:
dubbele forumnaam
28-09-2005, 14:03
Hij kan ze iig beter gaan maken, dan er op staan!! :D
http://www.volksforum.com/albums/files/5/0/scummievoorforum.jpg
vwspijlbus
28-09-2005, 14:11
Hij kan ze iig beter gaan maken, dan er op staan!! :D
Heb je nou speciaal een nieuw account gemaakt om je achter bovenstaande post te vestoppen..? :eek:
Onderbouwde kritiek: OKe. Maar dan niet anoniem s.v.p. :cool:
Zo te horen heeft scumbag er wel erg veel verstand van. Ik ben wel benieuwd naar zijn foto's, of heeft hij alleen jaren naast de fotograaf gewoond en denkt hij nu dat hij daardoor ook weet hoe hij foto's moet maken :confused: :tongue:
Als je het weten wilt, ja, ik heb er wel een beetje verstand van (opleiding grafisch ontwerper aan de KABK in Den Haag, zit ook fotografie bij)
Had ik er nou geen verstand van gehad, had ik altijd nog kunnen zeggen: "Je hoeft geen eieren te kunnen leggen om de rotte eruit te kunnen pikken".
Anders nog iets?
vwspijlbus
28-09-2005, 14:19
Als je het weten wilt, ja, ik heb er wel een beetje verstand van (opleiding grafisch ontwerper aan de KABK in Den Haag, zit ook fotografie bij)
Had ik er nou geen verstand van gehad, had ik altijd nog kunnen zeggen: "Je hoeft geen eieren te kunnen leggen om de rotte eruit te kunnen pikken".
Anders nog iets?
Wordt niet everybody (weer) happy als jij de volgende fotoshoot van Michiel & Jolanda maakt?
Reminder: Daar begon dze thread mee.
chrisjuh
28-09-2005, 14:48
En waar bemoei jij je mee, user-nix?
user-nix, goed gevonden..
Maar nu wordt het allemaal wel heel erg flauw hoor met andere namen etc.
WakeBus-J
28-09-2005, 15:32
Woah, wat heeft Michiel ontketend??
haha, ik vermaak me wel met dit topic! :p
Sommige mogen de foto`s mooi vinden en sommigen mogen ze lelijk vinden....
Alle meningen zijn uiterst welkom (ook de minder positieve meningen) :)
Speciaal @ Scumbag:
Je mening hebben staat vrij! heb je 100% gelijk in!!!
Hoewel opbouwende kritiek wel beter zou zijn, daar hebben we wat aan.
Op deze manier mag ook hoor, maar zo zijn mensen minder snel geneigd om je reactie serieus te nemen...
En als je je mening normaal geeft en goed onderbouwt dan luisteren mensen ook echt naar je. :wink:
Plus dat je op deze manier jezelf een beetje voor lul zet (in ieder geval in mijn ogen)
Dus je mening geven mag hoor... als jou dat oplucht... we kunnen er wel tegen! ;)
Maar denk er wel over na over hoe je het doet, want ik neem aan dat ook jij serieus genomen wilt worden!
Ik doe trouwens ook Grafisch vormgeven (GLA) specialisatie Multimedia Vormgeven. :D
Michiel doet deze opleiding ook.
Voor deze opleiding heb ik het oriëntatie jaar het Rietveld Academie gedaan.
(in beiden opleidingen zit fotografie)
Ik vind zelf de foto`s erg goed gelukt!
We hebben expres alle technische regeltjes over boord gegooid, en de picz. zijn precies zo bedoelt als dat ze zijn geworden, inclusief alle “foutjes” zijn expres gedaan.
Ik ben (oprecht) erg benieuwd naar de foto`s die jij maakt!
Dus laat maar eens wat zien!! ;)
Liefs Jolanda :p
www.wakebus.com (http://www.wakebus.com)
www.jolanda.tk (http://www.jolanda.tk)
Martin '73
28-09-2005, 16:23
Tja, wat zal ik er van zeggen... Ik ben het er wel mee eens, maar zou het natuurlijk noooooooit zo zeggen. :rolleyes:
Volgens mij zijn die 2 nogal gek met zichzelf en mogen wij "meegenieten".
Groet, Martin
Wat een "gepraat" over een paar foto's zeg!! Ieder z'n eigen menig maar als je lichtelijk boos wordt van opmerkingen en/of meningen ga dan eerst lekker in je vw een rondje rijden............. ;) :biggrin: En schrijf dan dus een reaktie!
haha jah purmerend ik dacht noem de plaats niet ivm stelen van de bus ???
nou als je een Wit met gele/groene T2 ziet rijden met een zooi stickers achterop ben ik het ! ik woon in purmerend
mzzl !
WakeBus-J
28-09-2005, 23:42
haha jah purmerend ik dacht noem de plaats niet ivm stelen van de bus ???
nou als je een Wit met gele/groene T2 ziet rijden met een zooi stickers achterop ben ik het ! ik woon in purmerend
mzzl !
Ok, we zullen kijken of we je nog tegenkomen, dan weten we dat jij het bent!
En we wonen niet in purmerend hoor... vrienden van ons wonen daar.
x jo
xmarcelx
29-09-2005, 05:44
heeft ie nou al zijn rijbewijs of niet???
manijack
29-09-2005, 07:14
Anders nog iets?
Dit zegt dus dat je er nog geen verstand van hebt. Je bent nog bezig met de opleiding, ik denk dat jij ook regelmatig commentaar krijgt op het werk dat je inlevert. En ik denk dat jou docenten dat niet op deze manier doen anders was je allang gestopt met deze opleiding. Ik ben het helemaal eens dat je je mening mag geven, maar als je hierbij ook rekening wil houden met andere mensen en andere smaken dan zou dat veel beter overkomen. Als je het zelf zo goed kan waarom plaats je dan geen voorbeeld van jezelf waarin je laat zien hoe het volgens jou zou moeten.
Dan geef je alle andere mensen ook de kans om op jou prestaties te reageren, en zul je zien dat wat jij als goed betiteld niet voor iedereen goed is. Of ben je juist bang voor die kritiek? Ik ben erg benieuwd naar je foto's, als je echt zo goed bent als je zelf zegt dan wordt het forum er alleen maar mooier op en dat is nooit weg natuurlijk. Je kiest nu wel een erg makkelijke weg om mensen te beoordelen op hun werk, maar daar geen werk van jezelf tegenover zet waarin je laat zien hoe het, volgens jou, moet.
Laat maar komen dus die perfecte foto's, ik kan niet wachten.....
Ik hou van olie op het vuur gooien :biggrin:
Dankzij Scumbag heb ik wel een nieuwe signature gevonden ..
zo zie je maar weer, dat deze thread niet helemaal nutteloos is geweest :D
vwspijlbus
29-09-2005, 07:44
L :biggrin: L
"Je hoeft geen eieren te kunnen leggen om de rotte eruit te kunnen pikken".
Heerlijke en zeer duidelijke uitspraak
Moet zeggen dat de discussie nu gaat zoals het hoort : lijnrecht tegenover elkaar/elkander ( wederkerig voornaamwoord , ja ik heb ook ooit op school gezeten : idd .. veel op het dak om de tennisballen eraf te halen en vooral om de kiezelstenen vol asbest door de in mijn ogen veels te schone ruiten te keilen )
Respect voor ieders mening is waar het omgaat .
Scumbag zijn scheve schaats ziet er weer perfect uitgelijnd uit .. Fraulein Friesinger doet wonderen ;)
Ben blij dat het weer genuanceerd is
Misschien is een Volksforum meet and greet best leuk .
Weet zeker dat er dan een hoop animositeit uit de cyberlucht is voortaan . Dit zeg ik alle partijen kennende .. ene beter dan de andere maar ok
Waar is Keesje ? Die zou het organiseren
Dit zegt dus dat je er nog geen verstand van hebt. Je bent nog bezig met de opleiding, ik denk dat jij ook regelmatig commentaar krijgt op het werk dat je inlevert. En ik denk dat jou docenten dat niet op deze manier doen anders was je allang gestopt met deze opleiding. Ik ben het helemaal eens dat je je mening mag geven, maar als je hierbij ook rekening wil houden met andere mensen en andere smaken dan zou dat veel beter overkomen. Als je het zelf zo goed kan waarom plaats je dan geen voorbeeld van jezelf waarin je laat zien hoe het volgens jou zou moeten.
Dan geef je alle andere mensen ook de kans om op jou prestaties te reageren, en zul je zien dat wat jij als goed betiteld niet voor iedereen goed is. Of ben je juist bang voor die kritiek? Ik ben erg benieuwd naar je foto's, als je echt zo goed bent als je zelf zegt dan wordt het forum er alleen maar mooier op en dat is nooit weg natuurlijk. Je kiest nu wel een erg makkelijke weg om mensen te beoordelen op hun werk, maar daar geen werk van jezelf tegenover zet waarin je laat zien hoe het, volgens jou, moet.
Laat maar komen dus die perfecte foto's, ik kan niet wachten.....
Ik hou van olie op het vuur gooien :biggrin:
die opleiding heb ik in 2000 afgerond, dus geen commentaar van leraren meer. En dan nog iets, ik lever commentaar op wat anderen posten, en wat ik daar van vind. waarom moet ik dan zelf foto's gaan posten om dat commentaar 'credible" te maken? Als er iemand foto's post van, ik noem maar wat, een Golf Cabrio die hij zalmroze heeft gespoten, mag daar dan ook geen afwijzend commentaar op gegeven worden? Moet je dan ook eerst zelf een auto schuren, plamuren en spuiten in de kleur die wel je goedkeuring kan wegdragen?
Lijkt me niet, he.
Als dit jouw idee van olie op het vuur gooien is....
hahaha... beter!!.. ik denk iedere keer.. die is uitgeluld.. en dan komt er weer zoiets.. geweldig! :D :D
chrisjuh
29-09-2005, 11:14
Tja, dat is mooi voor je,
maar het kan ook negatief uitpakken deze thread....
Kom gisteravond thuis, heb ik zin in lekker eten, wat eten we; bloemkool.Heerlijk dacht ik nog; wat gebeurt er...Ongezouten!!!!!!
Zeker zonder papje ?
De kok in questie een keer naar de Movie off uncle William laten kijken dus
maar het kan ook negatief uitpakken deze thread....
Aha, mijn voodoo-pop is klaar! Arf arf arf
manijack
30-09-2005, 07:15
[QUOTE=scumbag]die opleiding heb ik in 2000 afgerond, dus geen commentaar van leraren meer. dan wordt het tijd voor een her-cursus. Of ben je nog zo gefrustreerd van de comentaren van je oude docenten dat je nu iedereen die probeert leuke foto's te maken afkraakt? :biggrin:
En dan nog iets, ik lever commentaar op wat anderen posten, en wat ik daar van vind. waarom moet ik dan zelf foto's gaan posten om dat commentaar 'credible" te maken?Als je commentaar levert dan kan de ander er wat mee. Wat je nu doet is iemand afzeiken en jou mening als enige juiste pretenderen.
Als er iemand foto's post van, ik noem maar wat, een Golf Cabrio die hij zalmroze heeft gespoten, mag daar dan ook geen afwijzend commentaar op gegeven worden? Moet je dan ook eerst zelf een auto schuren, plamuren en spuiten in de kleur die wel je goedkeuring kan wegdragen? Zoals ik al zei, commentaar geven mag maar zorg dan ook dat de ander er wat mee kan afzeiken kan iedereen. De manier waarop jij commentaar geeft daar heeft een ander niets aan en vraagt om voorbeelden van hoe het "volgens jou" wel zou moeten. Alleen omdat jij denkt dat je een goede opleiding hebt gedaan maakt je niet gelijk tot god. En god zou je niet kunnen zijn want dan zou je m'n vader moeten zijn en ik weet zeker dat je dat niet bent. :biggrin:
[QUOTE]
vwgolfII1600functionrood
30-09-2005, 08:09
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DRDNSEVFY.JPG :biggrin:
je hoeft niet persé op jezelf te geilen hoor, fotoshoots van de bus zijn zeker gelukt.
alleen heb ik geen bus en ook geen vrouwtje. maar wel een roestige golf en een hond :p
Tiki Madness
30-09-2005, 08:10
zo allemaal weer vroeg wakker ,kunnen we niet een poll doen over wie er vandaag weer gaat lopen zeiken,kunnen we een prijs uitreiken op de meet and greet
zo allemaal weer vroeg wakker ,kunnen we niet een poll doen over wie er vandaag weer gaat lopen zeiken,kunnen we een prijs uitreiken op de meet and greet
Wordt een beetje een loze poll, Scumbag is bij verre de winnaar!
:D
Nah....men is reeds begonnen zie ik :rolleyes: Scum gaf in den beginne alleen maar zijn ongezouten of gezouten mening toch, met een enorme nasleep vervolgens maar goed. :)
Dus de vraag is; wie is in dit verhaal de zeikert?? :D
manijack
30-09-2005, 08:46
Eindeloos doorzeiken is toch super. Zijn geen winnaars of verliezers, is gewoon lekker zeiken zonder doel :biggrin:
Er kan er maar 1 de winnaar zijn...
http://www.aidtopia.com/mccarthy/aid/photo/nl/brussels/boy2.jpg
alleen heb ik geen bus en ook geen vrouwtje. maar wel een roestige golf en een hond :p
whahaha! :cool: :D
[QUOTE=vwgolfII1600functionrood]http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DRDNSEVFY.JPG :biggrin:
Wat een kutfoto..... :biggrin: :wink:
LinnieTDI
30-09-2005, 16:45
Wat een kutfoto..... :biggrin: ;)
damn jij durft,
zeg dan gewoon dat je het niet mooi vind :biggrin: :biggrin: :biggrin:
LOL hahaha
:wink:
[QUOTE=vwgolfII1600functionrood]http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DRDNSEVFY.JPG :biggrin:
Ik heb zin om die Golf, inclusief stacaravans EN dat hek tot de grond toe af te branden! :rolleyes:
Die hond natuurlijk niet he, da's zielig.
Kom maar op jongens! Gaan we weer! :D
belichting slecht
witbalans slecht
schuin aflopende horizon
scherptediepte niet goed
storende omgeving
te drukke foto
:p
VWrijder
30-09-2005, 22:04
Ik heb zin om die Golf, inclusief stacaravans EN dat hek tot de grond toe af te branden! :rolleyes:
Die hond natuurlijk niet he, da's zielig.
Kom maar op jongens! Gaan we weer! :D
En dan die Ford Ka... :mad: :mad:
vwgolfII1600functionrood
30-09-2005, 22:32
jullie mogen alles afbranden, maar NIET het hek.
die is net geverft namelijk :tongue:
Wat een kutfoto..... :biggrin: :wink:
Dat jij kan zien dat het een teefje is zeg .. mon compliments !!!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.