oettinger_18
17-12-2016, 16:51
Heb vandaag geprobeerd om mijn vr6 te starten motor gaat rond maar slaat niet aan geen plofjes niks.
Wat ik gemerkt hebt de brandstofpomp hoor je helemaal niet. De violet/zwarte draad krijgt stroom de rood/geel draad krijgt geen stroom ook niet tijdens starten.
Heb ook al een andere brandstofpomp relais geprobeerd dat wou ook niet werken.
Wat ik ook gezien heb is een rood/gele draad van de motorkabelboom wat aan geknipt is . Kon bij de zekeringkast ook niet de zelfde kleur vinden om het netjes terug te solderen. Wat ik heb gelezen is is dat de stroom naar de ecu?? Moet ik die aansluiten aan geschakelde plus achter de zekeringkast?? Mischien dat me pomp daarom.niet werkt??
Iemand omgeving zwolle die desnoods kan komen kijken voor mij??
Alvast super bedankt voor de antwoorden
Wat ik gemerkt hebt de brandstofpomp hoor je helemaal niet. De violet/zwarte draad krijgt stroom de rood/geel draad krijgt geen stroom ook niet tijdens starten.
Heb ook al een andere brandstofpomp relais geprobeerd dat wou ook niet werken.
Wat ik ook gezien heb is een rood/gele draad van de motorkabelboom wat aan geknipt is . Kon bij de zekeringkast ook niet de zelfde kleur vinden om het netjes terug te solderen. Wat ik heb gelezen is is dat de stroom naar de ecu?? Moet ik die aansluiten aan geschakelde plus achter de zekeringkast?? Mischien dat me pomp daarom.niet werkt??
Iemand omgeving zwolle die desnoods kan komen kijken voor mij??
Alvast super bedankt voor de antwoorden