View Full Version : Spindels of Foxy's
Ik heb van de week mijn verlaagde spring plates (red9design) opgehaald. Nu zit ik me even te beraden op welke manier ik de voorkant ga verlagen. Foxy adjusters waren het plan, maar ik hoorde dat je dan problemen krijgt met je verwarmingskanalen, fuseekogels,etc. Het kwam er eigenlijk op neer dat ik beter een setje verlaagde spindels kan gaan zoeken. Toch?
Ik wil mijn bus niet extreem laag gaan gooien (zou wel willen maar..). We zijn van plan hem ook als camper te gaan gebruiken af en toe, en daarnaast wil ik niet mega-veel op comfort gaan inleveren... Wat is nou voor mijn bus de beste manier?
Oh ja, en wie heeft de cheapste spindels :)
vwcrewcab
04-10-2005, 16:08
Ga idd maar voor spindels dan, ik dacht dat je dan +/- 9cm naar beneden gaat!
Wil ja later lager dan las je er gewoon ff een foxy op!
Je bus hoog laten, kom je nog eens ergens op een onverharde weg of strand!
:D
Jens
primer-look
04-10-2005, 17:45
Spindels.
xmarcelx
04-10-2005, 20:15
zakken met die handel op de spindels
spindels van www.slammedpanel.com
vwcrewcab
04-10-2005, 22:42
Als je trouwens een goedkoper adresje vind, dan ben ik ook wel benieuwd (kan nu namelijk niet genoeg geld vrijmaken voor spindels van slammedpanel)!
xmarcelx
05-10-2005, 05:52
spijlbusonderdelen.nl
spijlbusonderdelen.nl
Helaas geen tijd meer voor! heb namelijk promotie gemaakt op het werk ;)
(zelfs dat lukt als je onder de tattoo's zit ;) :D )
Enne mijn eigen busje wordt nu aangepakt...
Als je trouwens een goedkoper adresje vind, dan ben ik ook wel benieuwd (kan nu namelijk niet genoeg geld vrijmaken voor spindels van slammedpanel)!
Zelf ombouwen die hap!!!!!!
Volkswouter
05-10-2005, 07:10
Hij praat over fuseekogels en Slammedpanel is de enige die daar droppedspindles voor maakt.
Het is heel arbeidsintensief om een spindle van een T2B te droppen en vergeet ook niet dat in die prijs ook 4 nieuwe fuseekogels zitten.
Foxy natuurlijk.
btw, we praten hier toch wel over een t2a of t2b hé ..
Hij praat over fuseekogels en Slammedpanel is de enige die daar droppedspindles voor maakt.
Het is heel arbeidsintensief om een spindle van een T2B te droppen en vergeet ook niet dat in die prijs ook 4 nieuwe fuseekogels zitten.
zie nu pas dat het om een pano gaat :rolleyes:
We hebben het hier over een T2b. Ik ben echt even de voor en nadelen aan het afwegen... spindles zijn prijziger dan de foxy's, maar op de lange termijn goedkoper, toch?
vwcrewcab
05-10-2005, 11:01
De fusee's maken het toch ook juist duur voor een T2b?!
daarnaast wil ik niet mega-veel op comfort gaan inleveren
spindels dus!
wie leveren er allemaal dropped spindles, is dit alleen slammedpanel voor de t2b?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.