PDA

View Full Version : Project golf 1 gti 16v

MK1 GTI
04-10-2005, 19:02
Hallo,

Wie heeft er ervaring met het spuiten of coaten van het onderblok en/of versnellingsbak in de carosserie kleur. Wie heeft dit ooit laten doen of zelf gedaan, ik hoor het graag.

Tevens ben ik nog op zoek naar een golf 1 gril, maar dan met smalle lamellen (origineel) maaaaar zonder vw logo en dan niet een met verstralers erop ???

Zijn deze ergens te koop of heeft iemand iets liggen ???

Weet iemand trouwens hoe ik hier foto's bij kan zetten, want ik wil wel wat foto's van mijn projectje hier neer zetten.

Bedankt voor je reactie evntueel.

gr thomas

vwgolf1
04-10-2005, 19:32
ben benieuwd naar je foto's, mail ze anders ff, zal ik ze ff hosten+plaatsen

bartbuys2002@hotmail.com = mail+msn

MK1 GTI
04-10-2005, 19:34
ben benieuwd naar je foto's, mail ze anders ff, zal ik ze ff hosten+plaatsen

bartbuys2002@hotmail.com = mail+msn

Ik ben benieuwd hoe je die foto's erop zet, als ik ze mail weet ik nog niet hoe het werkt ???

gr.

Lieuwe
04-10-2005, 20:35
Via bepaald websites (imageschack etc) kun je gratis foto`s uploaden en linken, maar dit vindt ik zelf kut werken. Meestal heb je via je provider ook een stuk webspace. Zelf doe ik dit via @home. Dit werkt heel simpel je kan gewoon inloggen via homedrive.home.nl en daar kan je gewoon de bestanden in die map slepen.

MK1 GTI
04-10-2005, 20:44
Via bepaald websites (imageschack etc) kun je gratis foto`s uploaden en linken, maar dit vindt ik zelf kut werken. Meestal heb je via je provider ook een stuk webspace. Zelf doe ik dit via @home. Dit werkt heel simpel je kan gewoon inloggen via homedrive.home.nl en daar kan je gewoon de bestanden in die map slepen.

oke, bedankt voor je reactie ik zal het eens gaan proberen

MMgolfnut1
04-10-2005, 20:59
Maar aangezien het niet de bedoeling is dat we nog met attachements werken, zou ik ff deze handleiding lezen :)

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486

chris
04-10-2005, 21:01
je kan ze ook gewoon hier op het forum plaatsen hoor..........in het fotoalbum,en dan de link van je foto hier in de tekst zetten...

MK1 GTI
04-10-2005, 21:27
http://www.volksforum.com/albums/files/2/6/0/9/wielkastrandachter2_original.jpg [IMG]

Ben even aan het proberen om er een foto op te krijgen, maaaaaaar dat is nog niet zo snel gedaan als ik dacht.

maar goed, ik probeer er meer op te zetten.

gr

MMgolfnut1
05-10-2005, 21:50
Kom maar op :D

einzer
06-10-2005, 11:51
Bekende auto!!!!!!!!!!!