Log in

View Full Version : schakelstang revisie gedaan. ik hou dingen over

markmeenhuis
07-10-2005, 16:26
hallo,

Ik heb een schakelstang revisiesetje van golf1onderdelen.nl gekocht en alles zit eronder behalve deze vier zwarte hulsjes. weet iemand waar ze zitten?

toch niet in die zwarte bak onder de versnellingspook onder de auto?

http://www.xs4all.nl/~huismeen/foto/verk.jpg

m

PeterM
07-10-2005, 17:23
Die komen in de stangetjes, op de plek waar een ander stangetje ingehaakt zit.
Dus niet onder de pook.

Marco
07-10-2005, 18:30
Volgens mij ook idd

markmeenhuis
07-10-2005, 18:51
uhm volgens mij niet, want die zijn wit en veel groter en daar zijn er maar twee van en kun je ook zo bij.

iemand anders,. of zie ik het verkeerd?

m

peter139
07-10-2005, 19:17
ff heel flauw

kijk tussen 7 uur en half 8 naar discoverychannel. Eens in de 3 weken komt er zo'n witte gti voorbij. Misschien dat je daar iets van op kan pikken.

Het lijkt me te horen bij de eerste hevel/hefboom die na het stangen mechanisme komt.

markmeenhuis
07-10-2005, 19:22
is dat in de buurt van die kleine stangtjes die je ook krijgt compleet nieuw?

ja discovery heb ik gezien. maar daar zeggen ze alleen maar dat ze het gedaan hebben niet hoe.

m

Jurgen Santana
07-10-2005, 19:23
Twee van deze zitten helemaal onderaan de stang waar je pookknop opgeschroeft zit. De andere twee zijn wat lastiger uit te leggen. Dit schakelstang revisie setje is overigens gewoon bij de dealer te koop. Mischien dat ik het je morgen aan de hand van een afbeelding uit kan leggen.

Moet zeggen dat je niet echt grondig te werk bent gegaan als je dit overhoudt!

markmeenhuis
07-10-2005, 19:36
Hoezo niet grondig te werk ben gegaan??? Als je ze niet kunt vinden kun je ze ook moeilijk vervangen. de rest zit allemaal vooraan dicht bij de bak zelf en kun je makkelijk bijkomen.

hmm dus toch wel aan de pookknop. zal daar eens gaan kijken.

ik heb morgen geen tijd moet werken dus wordt volgende week een keer. Hij schakelt in iedergeval een stuk strakker maar zit nogsteeds wel een betje speling op.

m

Jurgen Santana
07-10-2005, 19:45
de rest zit allemaal vooraan dicht bij de bak zelf en kun je makkelijk bijkomen.

Daar zitten die andere twee dus ook:D Morgen moet ik zelf ook werken, als ik tijd heb ga ik een tekening voor je fabrieken:D

markmeenhuis
07-10-2005, 19:48
als je wilt. graag. Had ik toch iets beter moeten kijken. naja ik heb ook gedaan zonder een brug dus dat vond ik best netjes.

m

Jurgen Santana
07-10-2005, 19:52
ik heb ook gedaan zonder een brug dus dat vond ik best netjes

Dat verklaard het!

Jurgen Santana
08-10-2005, 08:07
De onderdeeltjes die je hebt overgehouden bevinden zich in de rode cirkels. Is een boutje waar ze omheen zitten.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/1/5/Schakeling.JPG

berendd
08-10-2005, 11:10
wat kost zoon setje voor een polo 1?

in de achteruitversnelling zetten wordt steeds lastiger...