PeterM
07-10-2005, 17:34
Hallo,
Ik ben Peter en kom uit de Zaanstreek.
Ik ben al een tijdje geregistreerd bij dit forum en
heb lekker de tijd genomen om rond te kijken.
Ik had vanaf 1988 een Golf 1 GTI uit 1979.
Deze heb ik in 1989 verkocht en er een type 2 GTI voor gekocht.
Dit was een zwarte 8V, waar ik al snel een 16V ingezet had.
In 1999 heb ik deze verkocht en heb weer een Golf 1 gekocht
uit 1983. Deze was ook alweer snel z'n originele motor kwijt,
doordat ik hier ook een 16V in wilde hebben.
Helaas heb ik in februari 2004 hiermee een aanrijding gehad.
nu ben ik sindsdien bezig met de auto.
Hij is volledig gestript , de aanwezige roest is al aardig aan het minderen
en de planning is om deze in de winter te laten spuiten.
De 16V motor is ook gedemonteerd en is voorzien van
Audi RS2 zuigers. Hier komt ook nog een Eaton M64 kompressor
bij.
Tevens heb ik nog een Golf 3 1.8 en een
Passat VR6.
Peter
Ik ben Peter en kom uit de Zaanstreek.
Ik ben al een tijdje geregistreerd bij dit forum en
heb lekker de tijd genomen om rond te kijken.
Ik had vanaf 1988 een Golf 1 GTI uit 1979.
Deze heb ik in 1989 verkocht en er een type 2 GTI voor gekocht.
Dit was een zwarte 8V, waar ik al snel een 16V ingezet had.
In 1999 heb ik deze verkocht en heb weer een Golf 1 gekocht
uit 1983. Deze was ook alweer snel z'n originele motor kwijt,
doordat ik hier ook een 16V in wilde hebben.
Helaas heb ik in februari 2004 hiermee een aanrijding gehad.
nu ben ik sindsdien bezig met de auto.
Hij is volledig gestript , de aanwezige roest is al aardig aan het minderen
en de planning is om deze in de winter te laten spuiten.
De 16V motor is ook gedemonteerd en is voorzien van
Audi RS2 zuigers. Hier komt ook nog een Eaton M64 kompressor
bij.
Tevens heb ik nog een Golf 3 1.8 en een
Passat VR6.
Peter