View Full Version : Originele kunststof onderdelen
Hey folks,
Waar kan ik (behalve bij de dealer) nog meer originele nieuwe kunststof "parts" kopen voor de Mk1 GTI ?? Het gaat dan om 2 nieuwe bumpers, een voorspoiler, nieuwe wielranden en van die kunststof spoilertjes die op de raamstijlen komen.
Iedere info is welkom.................het liefst adressen in Het Hoge Noorden **
Grtz............... LRR
** golf1onderdelen die ken ik al :cool: :cool: :cool:
markmeenhuis
08-10-2005, 20:39
http://www.typ-17.de/ in duitsland hebben zeeer veel onderdelen
m
op marktplaats staat zoiezo nog setje nieuwe bumpers met balken te koop.
hij woont iig in friesland
iets van 80/90euro voor een setje!!
http://www.typ-17.de/ in duitsland hebben zeeer veel onderdelen
m
Thanx Mark !!! (deze onderdelen zijn ook te krijgen bij golf1onderdelen in Assen.........hij haalt ze daar nl ook vandaan).
Thanx, Ik heb die gozer ff gemaild !!!!!!!!!!
chrisjuh
08-10-2005, 23:41
Als je die ''A-säulen abdeckung'' niet kan vinden heb ik nog wel een setje liggen, goede staat :)
Als je die ''A-säulen abdeckung'' niet kan vinden heb ik nog wel een setje liggen, goede staat :)
Je hebt PM ;) ;)
Zeker die gast uit Zwaagwesteinde .. dat is allemaal imitatie zooi. Heb daar ook een GTi voorlip gekocht, gast had allemaal smoesjes van "ik weet niet of die origineel is of niet" en "dit is de laatste" .. en dan zie je vervolgens op marktplaats dat ie nog veel meer te koop heeft. Kerel probeert er gewoon een centje mee te verdienen, maar kom er dan gewoon eerlijk vooruit dat het imitatie is :)
Domi vertelde mij dat je die imitatie lip voor 15/20€ kon kopen en die jongen uit Zwaagwesteinde verkocht ze voor 40€. Domi is ook zo slim geweest om 1 te kopen :rolleyes:
Zeker die gast uit Zwaagwesteinde .. dat is allemaal imitatie zooi. Heb daar ook een GTi voorlip gekocht, gast had allemaal smoesjes van "ik weet niet of die origineel is of niet" en "dit is de laatste" .. en dan zie je vervolgens op marktplaats dat ie nog veel meer te koop heeft. Kerel probeert er gewoon een centje mee te verdienen, maar kom er dan gewoon eerlijk vooruit dat het imitatie is :)
Domi vertelde mij dat je die imitatie lip voor 15/20€ kon kopen en die jongen uit Zwaagwesteinde verkocht ze voor 40€. Domi is ook zo slim geweest om 1 te kopen :rolleyes:
:goodpost:
oh...maar als het allemaal goed past en niet te duur is voor imitatie is het mischien wel de moeite waard.
niet dat ik dat zou doen hoor.....ik ga ook voor origineel hoor ;)
Ik had al een beetje een vermoeden, Lieuwe !!! But anyway bedankt voor je reactie.
Grtz................ LRR
Op www.hartsant.nl kan je verschillende immitatie onderdelen vinden [voor elke type auto bijna]. Zijn heel goedkoop trouwens. Een beetje goede automaterialenzaak is dealer van Hartsant. Schrijf het onderdeelnummer op en geef het door aan die zaak. Hebben ze niet op voorraad dan de volgende dag aanwezig mits voor 15.00 besteld.
Ken je iemand met een autozaak/garage dan krijgen zij 40% korting.
Zo koop ik mijn onderdelen in :D
En die 40% geldt dan over de prijs die je in de catalogus van Hartsant genoemd is.
Eventueel kan ik wel voor forummers het een en ander regelen. En bij Dolf van Eijk in Rotterdam kan je ook nog veel krijgen voor type 1 golf/jetta. Die zijn ook niet duur. Met een vlotte babbel kan je ook korting krijgen.
Op www.hartsant.nl kan je verschillende immitatie onderdelen vinden [voor elke type auto bijna]. Zijn heel goedkoop trouwens. Een beetje goede automaterialenzaak is dealer van Hartsant. Schrijf het onderdeelnummer op en geef het door aan die zaak. Hebben ze niet op voorraad dan de volgende dag aanwezig mits voor 15.00 besteld.
Ken je iemand met een autozaak/garage dan krijgen zij 40% korting.
Zo koop ik mijn onderdelen in :D
En die 40% geldt dan over de prijs die je in de catalogus van Hartsant genoemd is.
Eventueel kan ik wel voor forummers het een en ander regelen. En bij Dolf van Eijk in Rotterdam kan je ook nog veel krijgen voor type 1 golf/jetta. Die zijn ook niet duur. Met een vlotte babbel kan je ook korting krijgen.
Thanx Kamran. Alleen wil ik de bumpers graag origineel hebben, omdat de steunen van die immitatie-bumpers maar sporadisch goed passen. Heb ook ooit eens MK2 bumpers gemonteerd (immitatie) en dat was een drama.
Ik heb ook al "blikwerk" van Hartsant in gelast in de GTI, dus ik ben bekend met de firma !!!!
Grtz.............. LRR
www.klokkerholm.nl ? daar hebben ze ook veeel delen voor VW.
www.klokkerholm.nl ? daar hebben ze ook veeel delen voor VW.
Ja klopt Bugs..........alleen ook geen originele !!!!!!
Maar in ieder geval bedankt voor de reactie........
Grtz............... LRR
Die Keverparts in Den Haag verkoopt die wel originele onderdelen ?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.