Function
07-07-2019, 11:28
Hallo,
Het gaat om een Golf 2 1.3i NZ '90
De temperatuur van de koelvloeistof wordt laag aangegeven .
Meestal nog voor het eerste streepje (van de 4). En in de winter die komt maar net van de startstreep.
Als de auto stilstaat met draaiende motor stijgt de temperatuur wel maar zo gauw ik weer rij zakt die weer naar (te?) laag.
Al diverse blauwe en zwarte temperatuursensoren getest en zelfs een andere tellerunit er in gehangen om de temperatuurmeter te testen.
Bij alles werd globaal het zelfde aangegeven.
Te lage koelvloeistof temperatuur dus.
Blijft over de thermostaat? of zijn er nog meer opties?
Er worden thermostaten met verschillende temperatuurwaardes voor dit type motor (NZ) aangeboden.
Welke is de juiste (temperatuur)?
Welke rijd het meest zuinig?
Wat is het hier rustig geworden!
Het gaat om een Golf 2 1.3i NZ '90
De temperatuur van de koelvloeistof wordt laag aangegeven .
Meestal nog voor het eerste streepje (van de 4). En in de winter die komt maar net van de startstreep.
Als de auto stilstaat met draaiende motor stijgt de temperatuur wel maar zo gauw ik weer rij zakt die weer naar (te?) laag.
Al diverse blauwe en zwarte temperatuursensoren getest en zelfs een andere tellerunit er in gehangen om de temperatuurmeter te testen.
Bij alles werd globaal het zelfde aangegeven.
Te lage koelvloeistof temperatuur dus.
Blijft over de thermostaat? of zijn er nog meer opties?
Er worden thermostaten met verschillende temperatuurwaardes voor dit type motor (NZ) aangeboden.
Welke is de juiste (temperatuur)?
Welke rijd het meest zuinig?
Wat is het hier rustig geworden!