Log in

View Full Version : uitlijnen

Melvin
11-10-2005, 13:30
heej, mijn golf 1 cabrio (83er, origineel 1600 carb, nu 1800 carb) moet nog uitgelijnd worden... hij is een beetje verlaagd met schroefset en 13ers...

nou heb ik hier in de buurt een bedrijfje gevonden met een verzonken brug, ideaal dus, alleen ze durven er niet met zekerheid aan te beginnen, hij denkt dat ie niet de juist afstelgegevens heeft (ivm oudere apparatuur)...

moet je nou andere afstelgegevens hebben als ie zo ver verlaagd is? en weet iemand deze gegevens of de gegevens die ik nodig heb?? bedankt...

Pedaalemmer
11-10-2005, 13:44
je kunt ook gewoon oprijplaten meenemen om je cabbie op de brug te krijgen ;)

Melvin
11-10-2005, 13:50
sja gaat niet, in het midden zit er zo'n bok waarmee ze de voorkant van je auto omhoog duwen zodat de wielen kunnen draaien... daar kom ik dus ook niet overheen...

Melvin
11-10-2005, 14:42
begrijp dus net van antera dat het klets is dat je andere gegevens nodig zou hebben... gewoon de standaard gegevens en hoppakee...

Pedaalemmer
11-10-2005, 15:42
sja gaat niet, in het midden zit er zo'n bok waarmee ze de voorkant van je auto omhoog duwen zodat de wielen kunnen draaien... daar kom ik dus ook niet overheen...

Dat zou voor mij een teken zijn dat me auto te ver verlaagd is :D:D

DeNB3rt
11-10-2005, 15:48
ow shit, en wat als je niet uitlijnd? is daar zelf niets aan te doen? want ik zou dit binnen hier en paar weken ook eens moeten doen :woowoo:

Dennis@polo86c.nl
11-10-2005, 16:00
Uitlijngegevens zullen iig de laatste 10 jaar voor dit model niet meer veranderd zijn...

Melvin
11-10-2005, 16:40
als je niet uitlijnt na verlagen zullen mijn banden schuin afslijten... en kan ik in paar duizend km weer nieuwe kopen... geen zin in...

mensen hier ervaring ook met antera?

Jurgen Santana
11-10-2005, 17:36

Weleens gehoord van planken of balkjes onder de wielen?? Dan rijd je er zo overheen.

Melvin
11-10-2005, 17:43
klopt, maar ze willen niet overal veel moeite doen voor een verlaagde auto. ik ga iig snel naar antera

siep wokkel
12-10-2005, 20:43
heb mijne uit laten lijnen, bij pietje band in lwd... ben er mooi bij gebleven.. er zaten al hele schuine platen op.. en er moest nog extra bij, anders wou het niet haha... maar toch goedgekomen!

die van mij stond echt briek! ik had 100km gereden oid met mn nieuwe banden.. en je zag al duidelijke slijtage stukken, dus gelijk uit laten lijnen! stuurt ie ook 10x lekkerder!