PDA

View Full Version : Plaatwerk en bumpers voor Jetta II gevraagd

Dasher
16-10-2005, 11:22
Aangezien ik de Sjetta zelf hou ga ik hem nu helemaal plekvrij maken.

Nu heb ik al contact gehad met een plaatwerker maar die kan of wil geen moeite doen voor een oud jettaatje :chair:

En volgens die man zit er verschil in de dorpel van een Golf II en een Jetta II :confused:

Ik ben nu dus nog op zoek naar een slotplaat achter, twee dorpels en 4 spatbordranden. En eventueel dikke bumpers voor en achter

Repareren zou ook kunnen...........maar als je er toch tijd en moeite insteekt..............gooi ik er liever wat meer tijd tegenaan zodat het resultaat ook langhoudend is :D

Het gaat dus om een Jetta 4-deurs met een 1.8 carb motor in het vooronder.

Dasher
16-10-2005, 15:57
geen suggesties? :confused:

Dasher
17-10-2005, 18:35
niemand een idee?
:woowoo:

Dennis@polo86c.nl
17-10-2005, 20:36
Beide dorpels en 4 spatbordranden?

Voor kun je de schermen zo verwisselen, maar een Jetta/Golf 2 met rotte dorpels zie je niet vaak.
Voor een paar honderd euro koop je volgens mij zo een betere basis voor een project...

Dasher
17-10-2005, 20:44
er zitten in beide dorpels een plek van ongeveer 7 cm doorsnee........ik kan er ook een plaatje inzetten......maar twee nw dorpels zijn toch geen paar 100 pleuro.................4 spatbordranden zijn al binnen :D

Maar een dikke voor- en achterbumper moet ik nog vinden :mad:

Marcski
20-10-2005, 09:59
Volgens mij zijn de reparatiedelen voor de dorpels en spatbordranden voor golf 2 4deurs en jetta 2 4deurs toch echt gelijk...