PDA

View Full Version : Barn'Aircooled Kids Day


Don
16-10-2005, 12:11
BARN'AIRCOOLED KIDS DAY !!!

Zoals beloofd, ... de Barn'Aircooled Kids Day is een feit !!

Op 20 november organiseren wij een onvergetelijke dag voor onze VW-Kids !!

Dit zal doorgaan in De Ravotter in Sint-Niklaas, een grote en veilige binnenspeeltuin (1800 m²) waar funhouses, ballenbad, reuzeglijbanen, klimcombinaties, slangekooi, brandweerhuis, spiegelwanden, ... veel te veel om op te noemen ... op hen staan te wachten !!Voor de allerkleinsten is er een aparte speelhoek voorzien !

Er zijn attracties voorzien voor kindjes van 0 tot 12 jaar !!


Enkele praktische zaken:

We starten rond 13 uur !! Pannekoeken rond 15 u 30 !!

Deelnameprijs voor de kinderen bedraagt 7.50 euro. Dit omvat de inkomsprijs voor de speeltuin, pannekoeken en een drankje en nog een leuke verassing !!

Voor de ouders bedraagt de deelname 5 euro. Dit omvat pannekoeken en ne lekkere warme choco of koffietje.

Kortom leuke namiddag voor het ganse gezin !!

Wie doet er met ons mee ???

Inschrijving en voorafbetaling is gewenst, Van zodra ik jullie inschrijving ontvangen heb zal ik de betalingsgegevens doorsturen.

BTW, mensen die geen kindjes hebben zijn ook van harte welkom !! Just for Fun om ne pannekoek te eten !!

BTW inschrijven kan tot en met 15 november !!!

ER is een grote parking aan. Voor de grote kinders maken we er een MEET and GREED van

vwspijlbus
16-10-2005, 15:50
Leuk idee Don!

Barn'Elske
17-10-2005, 14:08
Ja hoor, dit wordt echt een hele gezellige namiddag !!

Sint-Niklaas is ook niet zover over de grens, en daarom verwachten wij ook wel enkele Noorderburen !

Inschrijven kan, gewoon een pb'ke sturen naar mij of naar Don!!

Van zodra we die ontvangen hebben ontvang je van ons de verdere betalingsgegevens.

Dit wordt echt een leuke namiddag waar onze kids in 't middelpunt van de belangstelling zullen staan !! En dat verdien ze toch, niet??

Greetz,

Barn'Elske

Barn'Elske
20-10-2005, 15:04
Hierbij wat fotokes van onze locatie in Sint-Niklaas. De winkels zijn er gesloten op zondag, dus verwachten wij een luchtgekoelde parking !!!

http://i2.photobucket.com/albums/y31/Stockie/ravotter1.jpg

http://i2.photobucket.com/albums/y31/Stockie/ravotter2.jpg

Dus voor de grote kinders beloofd dit ook een leuke namiddag te worden !!

C U

Elske