PDA

View Full Version : Montage originele elektrische trekhaak Touran


Bastiaan77
08-03-2021, 08:08
Goedemorgen allen,

Ik ben voornemens om een originele elektrisch wegklapbare trekhaak te laten monteren in mijn Touran van 2017. Nu geeft de monteur aan dat ze dit nog nooit eerder achteraf hebben gedaan bij een Touran welke uitgevoerd is met een elektrische achterklep met easy acces (opening achterklep door voetbeweging).

Ik twijfel dus of ik dit moet laten uitvoeren, heeft iemand van jullie hier ervaring mee.

De monteur weet nl niet zeker of de easy acces blijft werken.

Groeten Bastiaan

Bastiaan77
15-03-2021, 11:00
Kan niemand mij hiermee helpen?? Zijn er leden die dit op hun auto hebben?

Hoor graag....

VeeDubber
15-03-2021, 12:50
Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je er helaas niet mee helpen, maar met 1 telefoontje naar de dealer weet je toch meer?

Bastiaan77
20-03-2021, 17:15
Dat is het hem nou juist, de dealer weet het antwoord niet..... ik heb wel een goede afspraak met de monteur gemaakt. Indien het niet werkt dan monteert hij een andere goedkopere haak.

vwjopie
21-03-2021, 19:38
Ik heb het wel eens gedaan bij een auto met easy access, deze had een losse sensor strip die heb ik toen middel t rips aan de onderzijde van de trekhaak balk gezet.
Werkte prima.

Bastiaan77
10-04-2021, 18:47
Gisteren naar de monteur geweest en de montage is goed gegaan. De easy acces werkt ook nog.

Installatie van een originele elektrische trekhaak is dus achteraf prima mogelijk.

Dank voor jullie reacties.