Dubtechnologies
20-10-2005, 08:57
Voorlopig voor mij geen gekke projecten meer maar met de vissie op een eigen huis en een bedrijfshal kan ik alle centjes wel goed gebruiken.
Het moet allemaal niet weg, maar mag weg van me omdat ik er het eerste jaar toch niets met ga doen.
De BBS Le Mans:
Maten: 8.5 en 9.5 x18
Et: 25
Steek: 5x100
Banden: Toyo proxis (ongeveer 8000km gereden)
Ze worden terug uit elkaar gehaald voor de toekomstige koper en helemaal terug gepolijst zodat ze er terug uitzien als op de volgende fotos:
http://users.pandora.be/corradofreak/corrado2/velgen/bbs17.jpg
http://users.pandora.be/corradofreak/corrado2/best-of-wheels.jpg
http://users.pandora.be/corradofreak/temp/rumst0504_35.jpg
Vraagprijs 2500 euro
De Motor 2.0 16v met +- 250Pk en +-300Nm:
Het is dus vol groep A KitCar motor die max 8900 toeren draait.
De cilinderkop ligt er schuin op hierdoor pakt de motor beter op en is de
verbranding beter ook loopt de motor bovenin beter op deze manier.
De kop is geflowed en heeft titanium stoters met 6 mm kleppenstellen (8 mm
standaard). De nokkenassen zijn 296 graden met 13.2 mm lift verstelbare
nokkenas poelie en 1.4 mm opening in BDP. Stalen koppakking, gesmede
zuigers, speciale drijfstangen. Er zitten titanium kopbouten in op 100
nm.Krukas is "standaard" ivm het hoge koppel .
de boring en slag van het blok: 82 X 94
het onderblok dat gebruikt werd: ABF
het ultime koppel ongeveer bij 7400 omw (ligt ook aan de afstelling)
de compressie: 1 ; 12.9
De setup is met 4 of 8 injectoren maar die worden nooit gebruikt alleen in rallycross
Het moet allemaal niet weg, maar mag weg van me omdat ik er het eerste jaar toch niets met ga doen.
De BBS Le Mans:
Maten: 8.5 en 9.5 x18
Et: 25
Steek: 5x100
Banden: Toyo proxis (ongeveer 8000km gereden)
Ze worden terug uit elkaar gehaald voor de toekomstige koper en helemaal terug gepolijst zodat ze er terug uitzien als op de volgende fotos:
http://users.pandora.be/corradofreak/corrado2/velgen/bbs17.jpg
http://users.pandora.be/corradofreak/corrado2/best-of-wheels.jpg
http://users.pandora.be/corradofreak/temp/rumst0504_35.jpg
Vraagprijs 2500 euro
De Motor 2.0 16v met +- 250Pk en +-300Nm:
Het is dus vol groep A KitCar motor die max 8900 toeren draait.
De cilinderkop ligt er schuin op hierdoor pakt de motor beter op en is de
verbranding beter ook loopt de motor bovenin beter op deze manier.
De kop is geflowed en heeft titanium stoters met 6 mm kleppenstellen (8 mm
standaard). De nokkenassen zijn 296 graden met 13.2 mm lift verstelbare
nokkenas poelie en 1.4 mm opening in BDP. Stalen koppakking, gesmede
zuigers, speciale drijfstangen. Er zitten titanium kopbouten in op 100
nm.Krukas is "standaard" ivm het hoge koppel .
de boring en slag van het blok: 82 X 94
het onderblok dat gebruikt werd: ABF
het ultime koppel ongeveer bij 7400 omw (ligt ook aan de afstelling)
de compressie: 1 ; 12.9
De setup is met 4 of 8 injectoren maar die worden nooit gebruikt alleen in rallycross