View Full Version : Audi A4 in de grote beurt...
Big_Mac_Mark
21-10-2005, 22:10
Tja...Zal ik anders maar gewoon niks zeggen?
A6 grill vind ik super (zelfs in deze auto) en tot die gozert met metalen sideskirts bezig was had ik ook nog hoop (DTM-style van Audi vind ik über...)
Maar het eindresultaat...
:angry:
:green:
:stupidme:
:drill:
:fingered:
:spank:
:headshot:
:cry:
:ass:
:shake:
:puke:
:tard:
:slap:
:rant:
:redx:
:woowoo:
oke, klaar dan.... :lock:
;)
Pedaalemmer
21-10-2005, 22:15
foto`s! :woowoo:
Big_Mac_Mark
21-10-2005, 22:18
foto`s! :woowoo:
Wil je niet zien! Achterdeuren dichtgelast om twee van die kleine kut TFT's erin te bouwen! (lees: gewoon ergens ophangen!)
Die gozert van DGB praat over dat surround of die nieuwe eigenaar de enige ter wereld is met een radio in z'n auto! :chair:
die "gozert"heeft ook geen verstand van auto's , is een industrieëel ontwerper en als je het mij vraagt::gay: :back:
maar dat doet natuurlijk niet terzake gezien z'n afschuwelijke ombouwpraktijken! :D
volksfahrer.nl
21-10-2005, 23:16
Compleet verneukt!!
Die fiat dan? Met afstandbusjes een plaatje "polycarbonaat" erop
en dan neon erachter.... WTF!!
Heb je wel eens gezien waar die kneuter van DGB in rijdt dan ???.............*p*l c*l*br* in 2 kleuren met een F&F hek achterop...................tssssssss
Grtz................ LRR
opel calibra is gewoon n woord hoor, je moet t natuurlijk zelf weten maar die cultuur hebben we als volksforum al lang achter ons gelaten. Je mening geven mag natuurlijk altijd en dat doe je ook, maar of je em nu mooi vind of niet, t blijft gewoon n opel calibra, net als n kadett of n astra :)
Dank u
hij rijd ook wel eens in een golf....
maar blijft een feit dat ze wel wat raars met een auto moeten doen om een beetje op te vallen. Audi leek inderdaad nergens op, maar ik vermoed dat de sticker op de achterruit en de rare dingen op de achterste zijruiten inmiddels al wel zijn verdwenen.
ze worden gesponsord...door autostyle.. en daar komt bij dat CARE graag laat zien wat ze allemaal wel niet kunnen, en dat het eindresultaat lelijk word das dan een jammere bijkomstigheid.
die gozer die het nu ontwerpt doet het al beter dan die kerel uit de vorige programma serie, maar het neemt niet weg dat de gene die het ontwerp om de een of andere duistere reden altijd een foute homo moet zijn op tv.
compleet verkracht die audi
opel calibra is gewoon n woord hoor, je moet t natuurlijk zelf weten maar die cultuur hebben we als volksforum al lang achter ons gelaten. Je mening geven mag natuurlijk altijd en dat doe je ook, maar of je em nu mooi vind of niet, t blijft gewoon n opel calibra, net als n kadett of n astra :)
Dank u
Je hebt gelijk Marco, maar op de één of andere manier krijg ik sterretjes in beeld als ik dat in type op m'n pc..........snap er niks van :D :D :D :D :D Maar geef toe..........die auto ziet er toch werkelijk niet uit (ongeacht of het een Opel** is of niet)
Grtz................ LRR
** Hé........nu wil het plotseling wel..... :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Deuren dichtlassen???? Dat heet normaal toch "montage fout" bij een schade bedrijf?? :)
hij rijd ook wel eens in een golf....
Dat viel mij laatst ook op... en die was helemaal niet gek volgens mij...
baseknot
22-10-2005, 12:22
kijk maar op link hier onder daar staat ie voor en na
baseknot
22-10-2005, 12:22
http://www.audiforum.nl/phpBB2/preview.php?path=http://home.tiscali.nl/johanw/dgba4.jpg
Big_Mac_Mark
22-10-2005, 12:28
http://www.audiforum.nl/phpBB2/preview.php?path=http://home.tiscali.nl/johanw/dgba4.jpg
Affakkelen! :mad:
manijack
22-10-2005, 14:51
ik heb het niet gezien gisteren en achteraf maar gelukkig ook.
Pedaalemmer
22-10-2005, 15:17
jeeezus...die is echt vernaggeld!
WTF wat is dat geworden dan denk het prototype voor de nieuwe back in the future ofzo...
Het is zowiezo een BUTT programma, echt prutswerk. Ze proberen grappig/hip te zijn, wat totaal mislukt... kan het echt niet aanzien.
Zo, opgelucht!! :D
Het is zowiezo een BUTT programma, echt prutswerk. Ze proberen grappig/hip te zijn, wat totaal mislukt... kan het echt niet aanzien.
Zo, opgelucht!! :D
hehe!! en toch wel kijken he!! ;)
van goed verkoopbaar tot ONVERKOOPBAAR! :shake:
of mischien alleen voor het alarm en de audio dan........... ;)
Ik heb alleen de onthulling gezien, wat een gedrocht. :screwy: Ik hoorde voorbij komen dat hij op de auto uit i-robot moest lijken, ff opgezocht, maar dat is dus deze:
http://www.forum-auto.com/uploads/200406/dsts_1088109878_audi_i_robot.jpg
Ik vind hem wel lijken, hoor! :chair: :puke:
http://www.forum-auto.com/uploads/200406/dsts_1088109878_audi_i_robot.jpg
http://home.tiscali.nl/johanw/dgba4.jpg
ja sprekend :redface:
Één voordeel: van een donkerblauwe A4 wordt m'n pis ook niet bepaald lauw!
Die grille is wel humor... maar de rest.. tsja
De bult op met dat ding!
Jens
hehe!! en toch wel kijken he!! ;)
Nee, ik kijk het niet... vorig jaar wat afleveringen gezien, but no more!
ik kijk alleen omdat ik Jorinde zo`n grappige meid vind.....
Clawfinger
25-10-2005, 21:18
ik kijk alleen omdat ik Jorinde zo`n grappige meid vind.....
Haha, dan zet je het geluid ook nog uit zeker? ;)
Ik vind dat het een zeer slap aftreksel is van Pimp My Ride van MTV... Bij DGB bakken ze er compleet niks van... alle auto's die in dat programma zijn geweest, zijn in één klap geen enkele cent meer waard....
En die Audi is dus ook compleet verneukt... zonde van zo'n leuke A4 :confused:
Ik heb dat ding in het echt gezien....woorden schieten tekort om mijn gevoel te beschrijven op dat moment..
ik moet zeggen...
het is wel een keer wat anders dan verlagen: de spatbordranden verlengen..
zitten je wielen toch in je kas, en je hebt geen last van comfortverlies... :eek: :D :D
vwmenneke
26-10-2005, 22:39
Heerlijk foute show, een half uurtje samen met m'n pa alles compleet afkraken :rant: en de volgende week gewoon weer kijken :D
Die Audi hebben ze leuk gefotoshoped !! toch?????? :):):):)
Brammutjuh
28-10-2005, 07:37
:eek: :eek: :eek:
:puke: :puke:
Jezus, dat is de ergste verbouwing tot nu toe... Een Audi A4 is zo'n prachtig auto.. je zult hem zo terug krijgen zeg! Ik zou DGB direct opdracht geven alles in oude staat te herstellen!!
Grtz,
Bram.
WAT EEN LUL YO!!!!!
ziet er toch niet uit man...
waar woont ie???? krijgt ie pak slaag!!!
grtz..Vic..
Jezus, daar zou ik m'n hond nog niet eens overheen laten pissen :eek: Dat ding is lelijk!! Misschien dat verlagen hem nog iets mooier maakt, maar die hoop heb ik eigenlijk niet :rolleyes:
Der Typ Siebzehn
04-12-2005, 21:10
:eek: daar heb ik maar een woord voor: G-R-U-W-E-L-I-J-K ,wat een gedrocht van een auto van wat oorspronkelijk een elegante auto was. Mijn vader bezit dezelfde typeA4 in de oorspronkelijke toestand, maar of die zijn auto zo zou willen hebben als dit gedrocht, ik denk `t niet, welk normaal denkend mens zou zoiets willen :confused:
Hebben jullie ook trouwens gezien hoe ze vorig jaar in dat programma(DGB) een Golf 2 vakkundig verkwanseld hebben :chair:? Ik hoop voor jullie van niet, want die was mindstens zo erg toegetakeld als die hier afgebeelde A4.
Maareh, dichtgelaste deuren vind ik nog `t minst erg, dat had die auto van de ``Dukes of Hazzard´´ ook, maar dat was dan ook ``maar´´ `n Dodge :D
Wat is dat voor raar volk bij DGB? Een huppelend snolletje die niks kan, en een paar beunhazen die er maar op los plamuren en bakken. Die ontwerper kan beter bij Opel gaan werken, lijkt meer op een Opel Speedster dan op welke Audi dan ook. :confused:
In twee woorden: Totaal Verneukt!
Die eigenaar zal flauw zijn als ie elke dag zijn kinderen achterin moet krijgen en hij krijgt zijn stoelen niet naar voren :chair:
En zie die achterste wielranden dan, net achterwielranden van een Opel Skalett. Die ook als warme broodjes over de toonbank gaan. Je hebt ze erin gelast, en ze zijn alweer aant rotten :D
Klaas16v
05-12-2005, 21:08
In die 'I Robot' Audi A4 wil ik geeneens dood gevonden worden!!!
Van verlagen hebben ze daar ook nog nooit gehoord
Der Typ Siebzehn
05-12-2005, 22:19
De eigenaar zal er de rest van z´n leven, of beter gezegd zolang de auto meegaat, ermee moeten blijven rijden, want dat ding is nu niet meer te verkopen :( met dank aan die idioten van ``De Grote Beurt´´ :chair:
Klaas16v
06-12-2005, 06:52
Ik hoorde dat ze voor zeker een jaar, beschikbaar moeten zijn voor promotie ed.
Dus ze zullen zich toch een jaar lang moeten schamen
vwbullit
06-12-2005, 08:25
wie heeft eer een kots zakje.
Zo ben je ook geen auto nut .
Als je ziet wat hier de mede forumers aan hun wagens allemaal doen om hem zo mooi te krijgen is dit wel pijn aan de ogen.
Neem er aub geen ideeen van over zou ik zeggen.
Der Typ Siebzehn
06-12-2005, 17:01
Ik hoorde dat ze voor zeker een jaar, beschikbaar moeten zijn voor promotie ed.
Dus ze zullen zich toch een jaar lang moeten schamen
SHIIIIIIIIT, verplicht mindstens een jaar lang voor lul te staan? :angry:
marf_16v
06-12-2005, 21:10
Whaha meen je niet, straks komen er nog autostyle stoelen in die 550 schade maranello :-P
Amateurs du royale
Wahnsinn
07-12-2005, 20:28
Nou, ik vind wel dat ze in een bepaald gedeelte zijn geslaagd,
het valt wel op :clap: :tongue:
de uitspraak; 'daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen' sprong meteen door mijn gedachten... :chair:
enne renee, die jorinde is zeker een grappige meid. tietjes van een 12 jarige en een hoofd als een gladgetrokken tompoes is zekers wel humor :D :D
timberland
12-03-2006, 23:15
net als de mtv maken ze er niks van
P.M.R heeft alleen wel wat mooiere ideeen alleen kwa afwerking en kwali zijn die stukkie minder (voor de mtv wagens dan, de echte betaalde auto's van WCC zijn wel stukke beter)weet het namelijk ben wel eens in amerika bij zo'n show geweest
Tering dat die gast zo'n ontwerp al heeft durven bedenken zeg, slik...
Maare P.M.S. UK is nog het beste dan. Qua kwaliteit dan. Mooi, dat is weer een ander verhaal...
Maar je mag hopen dat als je de eigenaar van die A4 bent dat er een auto achterop klapt!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.