Manuel010
27-12-2024, 13:43
Hallo,
Ik heb de G60 in de golf 1 redelijk in orde, maar zit met een brandstof relais probleem, wellicht dat de kenners mij hier kunnen helpen;
Ik wil graag het brandstof circuit behouden zoals het was: contact stand 1, prime, stand 2 starten en blijven lopen.
Zover ik nu ben is, dat DTA via d13 wel prime doet maar er nu heen signaal is dat de motor loopt ivm ontbreken Hall signaal (ivm krukas sensor/inductief). Als ik op E14 geschakeld 12v zet loopt de motor uiteraard, maar blijven de pompen draaien met motor uit. Dat is niet de bedoeling.
Uit dta (s40) zie ik zo 123 even geen mogelijkheid om een 12v signaal te creƫren na starten.
Wie heeft voor mij de gouden tip?
Bvd Manuel
Ik heb de G60 in de golf 1 redelijk in orde, maar zit met een brandstof relais probleem, wellicht dat de kenners mij hier kunnen helpen;
Ik wil graag het brandstof circuit behouden zoals het was: contact stand 1, prime, stand 2 starten en blijven lopen.
Zover ik nu ben is, dat DTA via d13 wel prime doet maar er nu heen signaal is dat de motor loopt ivm ontbreken Hall signaal (ivm krukas sensor/inductief). Als ik op E14 geschakeld 12v zet loopt de motor uiteraard, maar blijven de pompen draaien met motor uit. Dat is niet de bedoeling.
Uit dta (s40) zie ik zo 123 even geen mogelijkheid om een 12v signaal te creƫren na starten.
Wie heeft voor mij de gouden tip?
Bvd Manuel