Moroder
23-10-2005, 17:42
Goedendag VW-heren en natuurlijk niet te vergeten VW-Dames :D ,
Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum, dus zal ik me natuurlijk even moeten voorstellen.
Ik ben Jeroen, woon in Veendam. In hetzelfde huis als forum member Clawfinger.
En natuurlijk heb ik ook een Golf 1, al dan niet zo groen als die van me broer :P.
Ik werk bij Brezan automaterialen in Assen, waardoor ik dus aardig goedkoop onderdelen voor mijn 4-wieler vriend gekocht heb en nog steeds koop :P.
Mijn auto:
Ik heb een Golf 1 LX 1100 uit ’83. Kleur Sienarot metallic (LD3V).
Inmiddels is het typische LX spul verwijderd (stoelen, logo’s, stuur en straks motor).
En zal dit vervangen worden door GTi spul :D.
Motorisch zal straks zijn:
*1800i GX blok uit een Golf 2 ’87.
*K-jettronic in de prullebak en wordt vervangen door een Hartmann spruitstuk met 2 dubbele 40er DCNF Webers :D.
*Supersprint spaghetti spruitstuk + 60mm pijp tot aan de achterzijde.
*Oliekoeler van een Gti.
Interieur:
*Het LX interieur is vervangen door een GTi interieur met blauw/grijze banen.
*Witte tellerklokken. Met olietemperatuur + voltmeter van een Audi S2. En een lucht/brandstof verhouding meter.
Uiterlijk:
*GTi stickerset. Strepen + achterklep dus.
*Zwarte spatbordverbreders.
*GTi voorspoiler
*Koplamp spoiler
*GTi A-stijl spoilers
*Aluline Cupvelgen (Ats cup Imi’s) met 195/50/15 Vikings.
En verder heb ik de remmerij van een GTi gemonteerd.
Er zal vast nog wel wat zijn wat ik niet heb opgenoemd. Maar dat zal vast wel een keer ter zake komen :).
Ik hoop dat jullie het wat zullen vinden, en dat ik welkom op het forum ben met deze auto. Hoewel ik aan veel van jullie auto’s niet zal kunnen tippen :P.
Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum, dus zal ik me natuurlijk even moeten voorstellen.
Ik ben Jeroen, woon in Veendam. In hetzelfde huis als forum member Clawfinger.
En natuurlijk heb ik ook een Golf 1, al dan niet zo groen als die van me broer :P.
Ik werk bij Brezan automaterialen in Assen, waardoor ik dus aardig goedkoop onderdelen voor mijn 4-wieler vriend gekocht heb en nog steeds koop :P.
Mijn auto:
Ik heb een Golf 1 LX 1100 uit ’83. Kleur Sienarot metallic (LD3V).
Inmiddels is het typische LX spul verwijderd (stoelen, logo’s, stuur en straks motor).
En zal dit vervangen worden door GTi spul :D.
Motorisch zal straks zijn:
*1800i GX blok uit een Golf 2 ’87.
*K-jettronic in de prullebak en wordt vervangen door een Hartmann spruitstuk met 2 dubbele 40er DCNF Webers :D.
*Supersprint spaghetti spruitstuk + 60mm pijp tot aan de achterzijde.
*Oliekoeler van een Gti.
Interieur:
*Het LX interieur is vervangen door een GTi interieur met blauw/grijze banen.
*Witte tellerklokken. Met olietemperatuur + voltmeter van een Audi S2. En een lucht/brandstof verhouding meter.
Uiterlijk:
*GTi stickerset. Strepen + achterklep dus.
*Zwarte spatbordverbreders.
*GTi voorspoiler
*Koplamp spoiler
*GTi A-stijl spoilers
*Aluline Cupvelgen (Ats cup Imi’s) met 195/50/15 Vikings.
En verder heb ik de remmerij van een GTi gemonteerd.
Er zal vast nog wel wat zijn wat ik niet heb opgenoemd. Maar dat zal vast wel een keer ter zake komen :).
Ik hoop dat jullie het wat zullen vinden, en dat ik welkom op het forum ben met deze auto. Hoewel ik aan veel van jullie auto’s niet zal kunnen tippen :P.