View Full Version : fotosessie met Jamie Oliver
flat 4 freak
28-10-2005, 12:07
ik zag vandaag in het AD dat Jamie Oliver in Nederland is voor een fotosessie
en op de achtergrond van die foto staat een hele mooie blauw met witte T1
weet iemand meer hier over?????
de bus kwam me wel een beetje bekend voor volgens mij is ie al een paar keer op de ACN geweest
www.aircooledcruisenight.nl
is het deze bus niet (http://www.volksaddiction.nl/acn%20aug2005/DSCF1557.JPG)
Ik heb een keer bij Topgear gezien dat Jamie zelf de trotse bezitter is van een T1 met Porsche-techniek geloof ik. De Stig heeft er toen ook ff een rondje mee geragt, terwijl Jamie achterin lag een maaltijd te bereiden (wat overigens maar matig lukte :tongue: :tongue: :tongue: )
Grtz................. LRR
jamie heeft inderdaad zelf een blauw witte bus. er zit gewoon een type IV blok in.
in de uk is net zijn nieuwe serie van start gegaan. hij is met de bus en een speciale aanhanger/mobiele keuken (op basis van een pano) op reis door italie geweest. vooral de eerste aflevering schijnt vol VW content te zitten.
moet je effe in het engelse deel van de site zoeken voor een uitgebreid topic
flat 4 freak
28-10-2005, 14:07
ok dan
het is dus zijn eigen bus
ik dacht dat ie van iemand in nederland was en speciaal gevraagd was voor de shoot
ok dan
het is dus zijn eigen bus
ik dacht dat ie van iemand in nederland was en speciaal gevraagd was voor de shoot
Het is inderdaad de nederbugs bus van Michel geweest. Hij was gevraagd om Jamie Oliver een dagje door Amsterdam te rijden i.v.m. signeren van een boek in de Bijenkorf. Die bus is zonder twijfel de eerste bus in nederland die door een vw freak is aangepakt. Daarvoor reden er uiteraard wel bussen in de scene, maar niet met andere wielen, verlaagd etc. En het is een dubbele schuifdeurbus. Erg zeldzaam ook nog!
flat 4 freak
02-11-2005, 12:04
Het is inderdaad de nederbugs bus van Michel geweest. Hij was gevraagd om Jamie Oliver een dagje door Amsterdam te rijden i.v.m. signeren van een boek in de Bijenkorf. Die bus is zonder twijfel de eerste bus in nederland die door een vw freak is aangepakt. Daarvoor reden er uiteraard wel bussen in de scene, maar niet met andere wielen, verlaagd etc. En het is een dubbele schuifdeurbus. Erg zeldzaam ook nog!
echt de bom
als je word gevraagd om jamie ff rond te karren in je spijl
thanx voor de info os
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.