View Full Version : 25-27 juni Zomerevenement GTI Club Holland
Van 25 t/m 27 juni a.s. organiseert de GTI Club Holland weer een echt meerdaags Zomerevenement.
Eindelijk weer een weekend in het teken van feesten, sprinten etc. Dit alles onder het motto Ž30 jaar Golf in NederlandŽ.
Alle VW rijders zijn welkom, water- maar ook luchtgekoeld.
voor een heel weekend = 2x overnachten op de camping, feestavond (o.a. DJ Dana), 2x entree meeting betaal je slechts 30,= eur.
let op: leden GTI Club Holland 50% korting!!!
meer info op www.gticlub-holland.nl of www.automaxx.nl
vwleusden
25-02-2004, 19:23
Tegelijk met Automaxx summer edition te biddinghuizen.....
Ik hoor net van een lid dat er tijdens de vergadering gezegd is dat er geen weekendmeeting zou komen... weird :?
Ik hoor net van een lid dat er tijdens de vergadering gezegd is dat er geen weekendmeeting zou komen... weird :?
zo zie je maar weer, wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
dus 25-27 juni a.s. Zomerevenement voor alle VW rijders!
Elsemieke
25-02-2004, 22:12
ja nou top... 8)
vwleusden
25-02-2004, 22:16
zo zie je maar weer, wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
dus 25-27 juni a.s. Zomerevenement voor alle VW rijders!
Maar de vraag is.... is dit in samenwerking met Automaxx ofzo ?
op de site staat dat evenementen die georganiseerd zijn door gti club holland, alleen voor leden zijn.....
OakgreenVR6
26-02-2004, 15:00
Niet de internationale meetings.
We shall see.. Six Flags was vorig jaar ook leuk, nou ja, het feestgedeelte dan :D Ik laat het denk ik een beetje van de lokatie afhangen...
da_vwfreak
28-02-2004, 08:46
Het laatste weekendmeeting van GCH was wel super, alleen het weekend vorig jaar tijdens auto maxx was ook super. Nou jah kijk wel ff wat ik ga doen. mijn voorkeur gaat wel uit naar de GCH
vwsyncro
01-03-2004, 15:24
het is volgens mij gewoon op automaxx , ze adverteren met dj dana en die draait dus op automaxx , dus zullen ze wel een stuk afgehuurd hebben van de camping , vorig jaar had de crx club toch ook zoiets dergelijks geregeld
het is volgens mij gewoon op automaxx , ze adverteren met dj dana en die draait dus op automaxx , dus zullen ze wel een stuk afgehuurd hebben van de camping , vorig jaar had de crx club toch ook zoiets dergelijks geregeld
bingo! (behalve wat het huren betreft) :D
http://www.vw-gouverneur.de/Start/service/pics/logo_vw_verlauf.jpg
25, 26 en 27 juni 2004 Zomerevenement
//alle VWŽs zijn welkom//
Waar?
Evenemententerrein Six Flags Holland, Biddinghuizen (Fl.)
Hoe zit dat dan met AutoMaxx Summer Edition?
Samen met het automagazine AutoMaxx bedacht de GTI Club Holland het thema
ŽŽ1974 - 2004, 30 jaar Golf in NederlandŽŽ
Om dit thema kracht bij te zetten richtten wij een heuse VW camping in en worden er meerdere VW sprintwedstrijden georganiseerd!
Partytime
Niet alleen op de VW camping of overdag op het evenemententerrein zelf maar ook Žs avonds ga je in de feesttent lekker uit je dak met o.a. DJ Dana. Daarnaast is er een grootse VW bbq.
Wat mag dat kosten?
je betaalt slechts eur 30,= voor een heel weekend dat is inclusief 2x overnachten op de VW camping en entree feestavond(en)
Leden GTI Club Holland krijgen op vertoon van hun clubpas maar liefst 50% korting op de weekendentreeprijs, zij kunnen op de locatie zelf betalen
Niet leden kunnen binnenkort inschrijven op: www.automaxx.nl
Be there!
Â…we maken er een groot VW feest van en rekenen op jullie komst!
Binnenkort staat het volledige programma op:
www.gticlub-holland.nl
www.automaxx.nl
Beter... er komt maar één woord in mij op: PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!
niels_g60-power
04-03-2004, 19:19
ik zal er zeker zijn
MMgolfnut1
04-03-2004, 21:19
Dit klinkt idd als PARTY PARTY!!
[QUOTE=RK]Van 25 t/m 27 juni a.s. organiseert de GTI Club Holland weer een echt meerdaags Zomerevenement.
Eindelijk weer een weekend in het teken van feesten, sprinten etc. Dit alles onder het motto Ž30 jaar Golf in NederlandŽ.
let op: leden GTI Club Holland 50% korting!!!
ja lekker is dat 2 jaar geleden kon je de volle mep betalen lid of niet ik ben net ex lid omdat ik toch nix aan die lidmaatschap had lekkere gasten. :mad:
zo zie je maar weer, lid worden en blijven heeft toch zo zŽn voordelen
zo zie je maar weer, lid worden en blijven heeft toch zo zŽn voordelen
nee daar begin ik niet meer aan tis niet leuk meer je ziet alleen nog maar veel vr6en op de club en weinig gti,tjes
OakgreenVR6
05-03-2004, 15:03
nee daar begin ik niet meer aan tis niet leuk meer je ziet alleen nog maar veel vr6en op de club en weinig gti,tjes
Hm, ff kijken in het laatste clubblad:
VR6: 26 stuks
Op een totaal aantal geregistreerde auto's van 878 is dat dus slechts 2,96% !
Ik weet niet over welke club jij het dan hebt? ;)
Het meerendeel bestaat nog steeds uit Golf mkII GTI's (422 stuks).
Luister effe allemaal, deze topic gaat over het feit dat RK aangeeft dat er een evenement komt, dit is geen klaagbox over de GCH. het gaat hier over meetings.
Als je problemen hebt met iets of iemand van de GCH, zend dan een mailtje naar GCH. Ik weet zeker dat ze jouw probleem willen bekijken, en er antwoord over willen geven.
Dat de club na al die jaren VR6en en andere GTI's erbij neemt is een logische stap, want er worden geen DXen en KR/PL modellen meer gemaakt.
Alles wat hierboven stond, en off topic was, is verwijderd.
Alles wat over de meeting gaat blijft staan.
g60lammert
06-03-2004, 21:56
zeker beter wij gaan zeker het hele weekend partyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!
hmm, ik zie dat je via de automaxx site alleen weekend kaarten in combinatie met een paddockkaart kaart kan bestellen. of zie ik iets over het hoofd?!
die paddock kaarten heb ik niet nodig, ga toch nie sprinten ofzo....
zijn de weekend kaarten los aan de "deur" te koop?
iemand?
Alex
niemand een idee??
ik heb een mailtje naar automaxx gedaan, es kijken of er antwoord op komt..
Alex
niemand een idee??
ik heb een mailtje naar automaxx gedaan, es kijken of er antwoord op komt..
Alex
ŽŽPaddockkaart heb je wel nodig, want dan krijg je er een code CAMPING op. Dat is voor onze verkeersregelaars, aldus AutoMaxx/VDBŽŽ
De line-up is rond! DJ DANA komt definitief naar ons evenement!
BESTEL ALVAST JE CAMPINGTICKETS!
Het is nog ver weg, maar in het weekend van 25-27 juni dan staat Six Flags Holland echt op zijn grondvesten te trillen! Want dan komt DJ Dana naar AutoMaxx Summer Edition / `30 jaar Golf in NederlandŽ; zij start om 22.00 het speciale DanceMaxx! Ook DJ YVES (Club X) zal op DanceMaxx acte de presence geven. Een line-up om trots op te wezen. Wil je dit niet missen, geef je dan vast op voor de campingtickets! Deze tickets kosten in de voorverkoop eur 30,-. Koop je ze ter plaatse, dan zijn ze eur 5,- duurder. De aanmeldingen zijn gestart, dus wacht niet te lang!
Aanmelden voor niet-leden GCH kan alleen op www.automaxx.nl
Met een dagticket heb je overigens geen toegang tot DanceMaxx. Je kunt ter plaatse voor eur 15,- een DanceMaxx ticket bijkopen.
Let op: leden GTI Club Holland betalen voor het HELE weekend, dus inclusief 2x overnachten op de VW camping, DanceMaxx en het evenement op zaterdag en zondag slechts eur 15,= !!! Nog even snel lid worden dan maar :-)
DJ wie ?
Is het nou een of ander housefeest met allerlei techno bliepjes of is het voor de Golfjes ?
DJ huppeldepup om mensen te trekken LOL
Deed Vanessa vroeger ook totdat ze RSI aan de polsen kreeg .
Ze mocht geen volle zalen meer trekken :)
Tom-Mk2Vr6
30-03-2004, 18:32
trekken?... op welke manier ;) :D
Maar DJ Yves is idd een hardstyle DJ, wel een redelijk goeie, vind ik.
DJ wie ?
Is het nou een of ander housefeest met allerlei techno bliepjes of is het voor de Golfjes ?
DJ huppeldepup om mensen te trekken LOL
Deed Vanessa vroeger ook totdat ze RSI aan de polsen kreeg .
Ze mocht geen volle zalen meer trekken :)
Golfjes kijken in het donker is ook niet alles (behalve dat handje vol met neon) dus daarom een wat moderne variant van vanessa in de late avonduurtjes.
niels_g60-power
30-03-2004, 21:25
Als je lid bent kan je toch ter plaatse betalen??? Of moet je dan ook van te voren bestellen???
Als je lid bent kan je toch ter plaatse betalen??? Of moet je dan ook van te voren bestellen???
...naast 50% korting op de weekendentreeprijs hebben de GCH leden nog een voordeel: namelijk zij kunnen op het evenement zelf betalen (weekendkaart). Wel even je clubpas meenemen!!!
niels_g60-power
01-04-2004, 14:32
Mooi dan hoef ik niet te reserveren kan mooi te plekken betalen.
Christiaan
01-04-2004, 15:17
Misschien dat ik 1 dagje kom kijken, hele weekend gaat niet lukken, heb dan waarschijnlijk net de sleutel van me appartement....
najah... ik ben er sowieso het hele weekend...
We zijn nu nog maar met zn 2en :S de rest
komt net terug uit Canada, een ander zn meid
moet een kindje uitpoepen... etc. etc...
Maar we maken er gewoon met zn allen een groot feest
van!!!
niels_g60-power
28-04-2004, 17:55
Dat grote feest zal wel lukken....
johangolf1
14-05-2004, 11:36
hey hey ...
ik heb net op automaxx kaarten besteld 4 stuks en 2 paddock plaatsen... ik kom met me golfie en een vriend van me met zijn impreza...
wij zullen er ook zijn...
niels_g60-power
15-05-2004, 16:02
Als clublid mag je toch automatisch de paddock op of niet???
Zo niet dan moet ik die nog ff bestellen.
Christiaan
15-05-2004, 18:52
Ach, de discussie over de GCH kan eeuwig doorgaan. Maar simpel gezegd, GCH heeft een bepaald standpunt. Ben je het daar niet mee eens, jammer, kun je uren over doorzeuren, maar ga maar op zoek naar iets anders.
Hier is al zoveel gezeur en gezeik over geweest.......En anders, moet je gewoon even contact opnemen met RK, zolang je fatsoenlijk en beleefd blijft, zul je altijd antwoord van hem krijgen....
niels_g60-power
15-05-2004, 19:58
Niemand antwoord op mijn laatste vraag???
Ach, de discussie over de GCH kan eeuwig doorgaan. Maar simpel gezegd, GCH heeft een bepaald standpunt. Ben je het daar niet mee eens, jammer, kun je uren over doorzeuren, maar ga maar op zoek naar iets anders.
Hier is al zoveel gezeur en gezeik over geweest.......En anders, moet je gewoon even contact opnemen met RK, zolang je fatsoenlijk en beleefd blijft, zul je altijd antwoord van hem krijgen....
Inderdaad Christiaan iedereen kan van mij antwoord krijgen, maar deze persoon dus niet meer ! Zoals al eerder gemeld, ik beschouw deze discussie als gesloten.
Dus graag deze topic gebruiken waarvoor hij is opgezet:
25-27 juni Zomerevenement GTI Club Holland
niels_g60-power
15-05-2004, 21:58
RK misschien kan jij me dan antwoord geven. Ik als clublid, mag ik dan automatisch de paddock op of moet ik daar apart kaarten voor regelen??? Hoe zit dit precies. Ik weet wel dat ik de camping op kan zonder te resereveren voor de helft van de prijs, toch???
Maar hoe krijg ik als lid me auto op de paddock???
Christiaan
15-05-2004, 22:05
stuur ze anders ff een mail: redactie@gticlub-holland.nl
stuur ze anders ff een mail: redactie@gticlub-holland.nl
2/3 van het bestuur zit vanaf vandaag in Oostenrijk mailen naar redactie@ zal weinig reactie opleveren. Daarom graag het e-mail adres: info@gticlub-holland.nl gebruiken.
Christiaan
22-05-2004, 10:56
2/3 van het bestuur zit vanaf vandaag in Oostenrijk mailen naar redactie@ zal weinig reactie opleveren. Daarom graag het e-mail adres: info@gticlub-holland.nl gebruiken.
Heheh....ben ze idd tegen gekomen ja.... (ben gisteravond terug gekomen uit oostenrijk)
kijk voor het programma en openingstijden op:
http://www.gticlub-holland.nl/zomerevenement.html
http://www.gticlub-holland.nl/illustraties/nieuwlosm.gif
OakgreenVR6
08-06-2004, 20:53
Uhh...Ruud, waarom staat er "Gestolen" bovenaan/bij die pagina? :rolleyes:
had het ook al opgemekt! zal wel een foutje zijn...
Als ik het goed begrijp is het dus een meeting voor alle merken, maar met een bepaald gedeelte voor volkswagen?
dat maakt iedereen wakker :-)
ik zal het aan laten passen, thanx
Als ik het goed begrijp is het dus een meeting voor alle merken, maar met een bepaald gedeelte voor volkswagen?
klopt, het thema is dit jaar 30 jaar VW Golf
klopt
Dan wordt het dus een Japans plastic tuning festival.
niels_g60-power
10-06-2004, 23:09
Ook die dingen zullen er idd wel zijn.
***update***
"1974 - 2004, 30 jaar Volkswagen Golf"
Om dit thema kracht bij te zetten richten wij met steun van importeur PON een heuse VW camping annex VW showterrein in. Ook worden er meerdere VW sprintwedstrijden georganiseerd met diverse bekers! Niet alleen op de VW camping/showterrein of overdag op het evenemententerrein zelf maar ook op de zaterdagavond ga je in de feesttent (DanceMaxx) lekker uit je dak met DJ Dana en YVES.
Programma-onderdelen:
STREETLEGAL RACES IN DE TOYO SHOOTOUT
de fastest car shootout zal voortaan door het leven gaan als de TOYO SHOOTOUT, de spectaculaire knock-out race voor de snelste auto van het evenement! De streetlegal race gaat op de baan bij Six Flags om de 1/8 mijl.
SPECTACULAIR DEMOPROGRAMMA
De Summer Edition staat ook bekend om het spectaculaire showprogramma met Lowriders, Motorstunts, Dragster demo’s en verder veel dikke getunede auto’s uit Engeland en Duitsland.
AUTOSTYLE TUNING TOP 40
In februari en maart zijn voorrondes gehouden, waar eigenaren van showauto’s zich kunnen aanmelden voor een plaatsje in de eerste Autostyle Tuning Top 40. Deze nieuwe “hitlijst” wordt elke maand gepubliceerd in AutoMaxx Magazine en de 40 mooiste auto’s van Nederland en Vlaanderen van de maand juni krijgen een uitnodiging voor dit evenement. Daarnaast kunnen op alle events van AutoMaxx en dus ook op tijdens de Summer Edition nieuwe aanmeldingen worden gedaan, die een plaatsje kunnen veroveren in de Tip20.
OFFICIELE DB DRAG & EMMA SOUND QUALITY
Op zondag wordt een officiele dB drag wedstrijd georganiseerd en tevens een ronde in de EMMA Sound Quality wedstrijden.
EXHAUST DB-DRAG
Deze nieuwe decibellenwedstrijd draait om geluidvolume uit je uitlaat. Dat wordt oren open en genieten. Er is een eerste prijs voor de meeste decibellen, en er zijn extra prijzen voor de mooiste vlammen en de mooiste sound.
MEGUIAR'S SHOW & SHINE CONTEST
Een deel van het showveld wordt gereserveerd voor showcars, die meedingen naar de titel “Best of Show”
PIONEER EARGASM
Hier draait het om een mix van soundquality en decibellen. De Eargasm Sound Pressure League is bedacht voor deelnemers die geinteresseerd zijn in meer dan alleen maximaal volume in hun auto.
TEST JE PK’S OP DE VERMOGENSTESTBANK
Er zal een mobiele vermogens testbank aanwezig zijn. Het vermogen van de auto kan dus getest worden en je krijgt een uitdraai van het vermogen aan de wielen en de krukas plus een koppelkromme. Het is ook mogelijk om een uitlaatgasdiagnose uit te laten voeren om te kijken of de auto goed staat afgesteld. Deze test kost eur 35,- inclusief advies en uitleg van de resultaten.
TUNINGBEURS EN CLUBS
Op het evenement wordt een groot gedeelte gereserveerd voor de presentatie van tuningclubs uit Nederland en Belgie. Vorig jaar presenteerden bijna 90 clubs hun mooiste auto’s. Nu worden er meer dan 120 clubs verwacht. Daarnaast is er een tuningbeurs (indoor en outdoor), waar de meest recente trends op het gebied van tuning, caraudio en carstyling worden gepresenteerd. Hier kun je op zoek gaan naar de leukste aanbiedingen.
ENTREE
WEEKENDBEZOEKERS/KAMPEERDERS
Wat mag dat kosten? Leden van de GTI Club Holland betalen slechts eur 15,- voor een heel weekend (niet leden betalen eur 30,-), dat is inclusief 2x overnachten op de VW camping en entree zater dag en zondag tot het evenemententerrein én toegang tot de DanceMaxx Party.
Leden van de GTI Club Holland krijgen dus op vertoon van hun clubpas maar liefst 50% korting voor max. 2 personen op de weekend entreeprijs, en zij kunnen betalen op de locatie zelf.
Dagtickets kosten eur 13,- p.p., kinderen t/m 12 jaar gratis. Het evenement is op zaterdag en zondag van 9-18 uur geopend. Voor weekendbezoekers is het evenement geopend vanaf vrijdag 25 juni 12.00 uur!
we zien je: 25-27 juni 2004, evenemententerrein Six Flags Holland-Biddinghuizen (Fl.)
Christiaan
14-06-2004, 19:08
Goedemorgen, 13 euri voor een dagticket??? :eek:
en 2 euro korting bij inlevering van de flyer :-)
....gaan we weer lekker zeuren over entreeprijzen, typisch hollands. Thuis wonen, dikke cabrio rijden ik zeg: ´´Gewoon komen C !´´ :D
OakgreenVR6
14-06-2004, 20:27
Alsof dat te duur is vergeleken met Lelystad-evenementen, Assen e.d. :confused:
Christiaan
14-06-2004, 20:41
Alsof dat te duur is vergeleken met Lelystad-evenementen, Assen e.d. :confused:
Ach ja, valt wel mee, wat is nou omgerekend 30 gulden?!
Maar goed, zal er verder maar niet op ingaan....
(Admins, als mijn reactie niet gewenst is, mag het verwijderd worden, no problemo)
Je weet hoe ik over entreeprijzen denk dus dat zal wel meevallen
Maar als ik de hele waslijst zo doorneem is er een hoop te doen en te zien .
Dus in verhouding voor wat je er voor terugkrijgt is het wel een OK prijs ....
vwleusden
14-06-2004, 21:07
Dan wordt het dus een Japans plastic tuning festival.
en dat tupperware vind je tegenwoordig ook terug op VW :( :eek:
Kortom: niet zeuren en gewoon komen en meemaken!
Pssst... tis een Automaxx evenement: die kosten altijd 13 euro per dag. Niets nieuws onder de zon dus... En voordat iedereen begint te mekkeren dat Automaxx evenementen hun geld niet waard zijn: doe dat nu maar eens niet en kom dan ook gewoon niet :)
SplitBien
16-06-2004, 09:57
Amen! :D
Christiaan
16-06-2004, 10:02
Pssst... tis een Automaxx evenement: die kosten altijd 13 euro per dag. Niets nieuws onder de zon dus... En voordat iedereen begint te mekkeren dat Automaxx evenementen hun geld niet waard zijn: doe dat nu maar eens niet en kom dan ook gewoon niet :)
ok ;)
niels_g60-power
17-06-2004, 18:16
Helemaal mee eens!!!
Chris: was niet tegen jou bedoeld, maar ik heb een hekel aan mensen die elke keer tóch weer gaan en elke keer tóch weer lopen te klagen, snap je? Iedereen weet inmiddels hoe die Automaxx dagen/weekenden in elkaar steken... een hoop rotzooi en als je om zes uur weg wilt moet je om drie uur in de auto stappen. Verder is het er prima geregeld als je zorgt dat je je aan de regels houd en op goede voet staat met de orga... je mag het zelf zo gezellig maken als je wilt/kunt. Daarom ga ik wel.. en daarom gaan sommige andere mensen niet. No problemos toch?
da_vwfreak
17-06-2004, 20:48
Team Maximum gaat ook. En als je een ziet lopen op klompen ben ik dat :)
Christiaan
17-06-2004, 23:22
Chris: was niet tegen jou bedoeld, maar ik heb een hekel aan mensen die elke keer tóch weer gaan en elke keer tóch weer lopen te klagen, snap je? Iedereen weet inmiddels hoe die Automaxx dagen/weekenden in elkaar steken... een hoop rotzooi en als je om zes uur weg wilt moet je om drie uur in de auto stappen. Verder is het er prima geregeld als je zorgt dat je je aan de regels houd en op goede voet staat met de orga... je mag het zelf zo gezellig maken als je wilt/kunt. Daarom ga ik wel.. en daarom gaan sommige andere mensen niet. No problemos toch?
No offence leentje.... :wink:
vw roadwarrior
22-06-2004, 23:39
ik ga ook heen op de zaterdag.helaas niet met mijn eigen auto want die heeft de geest gegevan op de terug weg vanaf castrop rauxel
en 2 euro korting bij inlevering van de flyer :-) Dus gewoon deze flyer uitprinten en dan heb je 2 euro korting?
http://www.automaxx.nl/images/flyers/FLYER_ASE04.jpg
Rallye-VR6t
27-06-2004, 12:02
Onze groep komt dus niet.
(2 rallyes, 2 type1 gti's, 1 Ed Blue)
Het is een Automaxx evenement, en om voor 1 dagje 13euro (ex 2euro korting) neer te tellen..... :mad:
Als clubleden valt dit zwaar....(spreek namens 5personen)
Waarom ben je lid van een club?
Om 13euro (ok 11euro dan) te betalen voor een universeel evenement????
Waarbij de GTI als thema geldt.
We vinden het heeel jammer.... :frown:
En als GTI liefhebbers, hoeven we niet zonodig super grootschallige evenementen.
Kijk naar Hoogenveen, top bezocht, leuk geregeld.
Kijk naar wat de Golf club Overijssel neerzet.
Gelukkig komen er steeds meer regio meetings, en clubs die het voorelkaar krijgen om iets neer te zetten.
Spontane akties, non commercieel.
mijn idee andre,
dit zijn echt van die geld-uit-je-zak-klop-meetings.
Pon meeting is echt een liefhebbers meeting bijv.
ik ben net terug van 2 dagen autosmek.
ik heb nog nooit zo'n grote teringzooi gezien zeg.
wat een bende.
heb nog wel wat bekenden gezien.
het terein van gti club was erg leeg, 30 jaar vw golf sprong er niet echt uit.
ze hadden wel een tent maar waar waren de golfjes?
Nou ja, ik hoef denk ik niets te zeggen... ik heb me namelijk weer prima vermaakt :cool:
Rallye-VR6t
27-06-2004, 14:58
mijn idee andre,
dit zijn echt van die geld-uit-je-zak-klop-meetings.
Pon meeting is echt een liefhebbers meeting bijv.
Liefhebbers vinden elkaar wel, en dan hoeft het geen bakken met geld te kosten..... :)
(dat stoppen we wel in de auto)
Jeroentjuh
27-06-2004, 15:06
Liefhebbers vinden elkaar wel, en dan hoeft het geen bakken met geld te kosten..... :)
(dat stoppen we wel in de auto)
Helemaal mee eens... :cool:
Nou ja, ik hoef denk ik niets te zeggen... ik heb me namelijk weer prima vermaakt :cool:
ik zeg ook niet dat ik me niet vermaakt heb.
in tegendeel.
ik heb het ook naar me zin gehad, ik heb niet eens geslapen :D
Goed zo... dat had ik vorig jaar maar aangezien terugrijden achteraf toen niet echt verantwoord was, heb ik deze keer toch wel een paar uurtjes in dromenland doorgebracht. Maar je hebt wel gelijk, het was weer één dikke teringzooi... auto's heb ik niet echt bekeken, of eigenlijk eerlijk gezegd: ECHT NIET bekeken, toiletten en douches waren iets beter geregeld dan vorig jaar maar nog niet helemaal super... de bediening was slecht tot zeer slecht (vooral erg sloom) en Dana laten draaien tijdens het voetbal... tis moeilijk dansen tussen een stel op elkaar gepakte oranje fans, en vijf minuten na de penalties had ze d'r uurtje erop zitten, dat vond ik persoonlijk heel erg jammer en heel erg slecht georganiseerd. Maar ach, we hebben de avond toch weer tot het einde volgemaakt :D Er zullen vast mensen zijn die zich nu afvragen waarom ik toch telkens weer naar die Automaxx weekenden vertrek... *fluistermode on* altijd weer gratis kaarten :p *fluistermode off*
niels_g60-power
27-06-2004, 17:50
Ik ben alleen vandaag geweest en vond het wel een geslaagde dag, was wel gezellig.
De bediening was idd erug traag.
Christiaan
27-06-2004, 22:05
ik ben net terug van 2 dagen autosmek.
ik heb nog nooit zo'n grote teringzooi gezien zeg.
wat een bende.
heb nog wel wat bekenden gezien.
het terein van gti club was erg leeg, 30 jaar vw golf sprong er niet echt uit.
ze hadden wel een tent maar waar waren de golfjes?
Niet echt veel gemist dus?? :wink: Ach, ieder zal zijn eigen menig er wel over hebben...
Stonden er nog leuke auto's??
De laatste jaren waren de meerdaagse GTI meetingen toch al niks meer (lees: na Baarlo) Toch jammer dat het in NL met zoveel VW liefhebbers niet mogelijk is een knappe weekend meeting te organiseren.
niels_g60-power
27-06-2004, 22:19
Het was idd wel een zooitje en een hoop troep maar heb wel wat mooie auto's gezien en ben een hoop bekende tegen gekomen. De bediening in de eet tent vond ik gewoon kut, was er super druk en dan werkt er 2 man achter de balie tewijl er tig man liep. Ja en verder, 13 euro maak ik me verder niet zo heel druk om, moet toch wat doen op zondag.
Wij zijn vrijdag aangekomen en vandaag om 22.00 uur thuis gekomen...
Ik vond het persoonlijk flink feest (onder het motto:"het is altijd wat je er zelf
van maakt")
Wat betreft de bediening ben ik het geheel met jullie eens, maar denk ook
dat er veel te weinig vreettenten stonden! Hooguit maar 3 gezien :s
Verder was er vrijdag op ons veld geen verdeelkast en hadden we de eerste dag
dus helemaal geen stroom!!!! Opa Henkie er maar even achter aan...
"wordt meteen geregeld meneer"... Zaterdag 4 uur ongeveer pas stroom
gekregen na flink veel zeuren en vragen! minpuntje voor de organisatie!
Ook was de vw-camping lang niet vol, maar we (lees brock b5, opa henkie
en sponze®) stonden op een leuke plek -> vlak bij team golf vrienden (TGV)
waar we nog even goed mee hebben zitten lachen... Aan de andere kant
en mooie buurvrouw: leuk om die als eerste te zien als je je tent opent!
kortom... ik heb me ook prima vermaakt :)
g60lammert
28-06-2004, 11:22
het is zeker zo wat je er zelf van maakt !!!
wij zijn het hele weekend geweest en ik vond het echt super!!!!
Foto's online op www.vw-speed.nl onder 'meetings'.
heeft iemand mij nog gespot met de reete originele bordeaux rode golf2, laag vloers met bling bling audi velgen?
ik heb pas 1 foto gevonden helaas.... :frown:
moet zeggen dat ik wel aardig veel bekijks had, kwam waarschijnlijk omdat ik de enige was zonder spoilers :D
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=5126&mode=normal
is een mooie golf! zekers...
Het was voor mij een leuk weekend met Speed.... Heb van alle kritiek niks gemerkt... hooguit dat ik vond dat sommigen vrij asociaal over het terein reden.. flink doortrekken e.d... Maar toch viel dat ook wel mee....
Erg gezellig...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.