View Full Version : achterpaneel golf 1
steven16v
01-11-2005, 11:01
Zoek voor een maat van mij een achterpaneel van een golf 1 met kleine achterlichten. Mag roest of deuken inzitten. Mag imitatie of origineel zijn.
Ik weet dat het moeilijk te krijgen is, maar niet geschoten is altijd mis. :)
mijn mail is stevenvaanhold@hotmail.com
robertjan007
01-11-2005, 11:46
plaatwerk is overal nog wel te krijgen! Wel imitatie maar goed het is niet anders...
www.golf1onderdelen.nl
www.artaparts.nl
enzovoorts...
Probeer eens bij Henk Reinders in Emmen. Die had voor een hele poos terug nog een originele liggen (of nog in een auto zitten die puntgaaf was).
Check anders ff www.autobedrijf-reinders.nl of mail hem op: info@autobedrijf-reinders.nl
Suc6
Grtz.............. LRR
steven16v
01-11-2005, 12:35
--------------------------------------------------------------------------------
plaatwerk is overal nog wel te krijgen! Wel imitatie maar goed het is niet anders...
www.golf1onderdelen.nl
www.artaparts.nl
enzovoorts...
Daar heb ik al op gekeken. Maar kan het niet vinden. (kan aan mij liggen hoor ;) )
Maar het gaat er dus om om grote achterlichten om te bouwen naar kleine achterlichten. (niet voor mijn auto hoor)
Probeer eens bij Henk Reinders in Emmen. Die had voor een hele poos terug nog een originele liggen (of nog in een auto zitten die puntgaaf was).
Check anders ff www.autobedrijf-reinders.nl of mail hem op: info@autobedrijf-reinders.nl
Suc6
Grtz.............. LRR
Bedankt, hem hem gemaild
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.