PDA

View Full Version : even voorstellen


mk1owner
04-11-2005, 22:20
hey hey allemaal!

Ik ben arjan 18 jaar en helemaal vw gek ik zwerf hier al een tijdje rond zonder forum lid te zijn. Nu heb ik me laatst een golfje gekocht en wil dit project graag met jullie delen! Het golfje is een 81er volgens mij met kleine lichten verder helemaal standaard op het laswerk van de vorige eigenaar na dan :mad: ! Ik ben zelf werkende in een autoschadeherstel bedrijf en daar staat mn golfje dan ook dus ideen en tips zijn welkom! :tongue:

voor nu geen gelul maar foto's!!

http://www.volksforum.com/albums/files/3/1/5/3/golf3.jpg

zo was hij bij de aankoop er zaten al 2 andere deuren,motorkap en als klapper op de vuurpijl een imitatiescherm opgeschroefd! :chair:

nogmaals bij de aankoop!
http://www.volksforum.com/albums/files/3/1/5/3/golf11.bmp

Richard
04-11-2005, 22:23
genoeg ideeen en voldoende tips... iig welkom en laat maar eens foto's zien dan kunnen we je tips geven..

René
04-11-2005, 22:29
welkom! golf 1 is altijd goed!

mk1owner
04-11-2005, 22:36
nu al 2 reactie's gaat goed hier updaten van de foto's gaat me tot nu toe ook wel goed af heb er nu 2 gepost ik ga morgen ofzo wel over naar het projecten topic om daar verdere info te geven! Latersz

Richard
04-11-2005, 22:41
zou eens rustig opzoek gaan naar een setje stalen bumpertjes... auto in de kleur van je motorkapje... setje driedelig eronder.. en een bellyrubber er van maken dus met zijn k:eek:t op de grond

mk1owner
04-11-2005, 22:47
auto word waarschijnlijk goud metalic heb al bbsjes hier ligge 2delige rm0012 die ik nu aan t opknappen ben auto word zeer zeker laag en ga eens een middendempertje eronder maken en ja reservewielbak gaat eruit tot zover mense welteruste!

jetta mk1 '82
16-12-2005, 17:55
welkom en ff een vraagje ?
wat bedoel je met een middendempertje maken ?
ik heb zelf een jetta mk1 met een 1.5 automaat en heb een een rvs pijp onder hangen als midden demper en voor het geluid hoef je het niet te doen !!
maar succes met je project ;) !!

gr. Martijn (jetta mk1 '82)

superschut
16-12-2005, 19:28
reservewielbak eronder uit....
Wil je je demper in het midden eronder gaan hangen?! :stick:

mk1owner
02-01-2006, 23:09
schiet al een eind op met t golfje hij is volledig gestript enige wat er onder hang zij de wielen met assen en remmerij en een dashbord met boom en een hoofdremcilinder. Heb mn nieuwe schermen ooka binnen l+r voor en mn achterschermranden l+r en ik ga morgenavond even een blok bak boom computer enz regelen keuze is een 1800 8v. Ben lekker aan t schuren restylen (uitdeuken) plamuren strak maken e.d. Hoop hem aankomende zomer op de rit te hebben heb ookal velgjes de bbs rs002 dacht ik die std onder de wolfsburg zitten de 2delige dus. Verder alleen nog demper aandrijfassen embleemloze grille heldere koplampen met kruis ander interieurtje ice andere achterlichten benzineleiding benzinepomp enz regelen haha nog een hoop dus. Mocht er iemand wat in de aanbieding hebben zoals aandrijfassen enz hoor ik t graag. mvg arjan edit- demper heb ik idd reservewielbak eronder uitgehaald en geloof me auto word strak geen bras werk ben zelf plaatwerker

robertjan007
02-01-2006, 23:12
nou moet goed gaan komen!!
Ben zelf ook bezig met het restaureren van zo'n oud gebakkie en er komt heel wat bij kijken!!
Check ook mijn topic even!! Kun je zien wat je te wachten staat!!!

Djinn_4fun
03-01-2006, 09:33
:postpics:

VWrijder
03-01-2006, 10:31
Ben benieuwd wat dit gaat worden

Pedaalemmer
03-01-2006, 11:20
Welkom hier..succes met je project maar je hebt de juiste basis al dus dat zal ongetwijfeld goed komen!

Hij mag wel worden verplaatst naar watergek. projecten!

mk1owner
03-01-2006, 20:58
sorry maar ik post liever nog niet onder projecten doe het wel als ik hem klaar heb. ik kan niet elke week posten aangezien er soms een maand overheen gaat voordat ik een klein beetje tijd voor t beestje heb. toch bedankt voor de leuke reactie's alvast. ;)

Edward
03-01-2006, 22:47
welkom, hier kan je wel wat moois van maken ja!