View Full Version : iemand interesse in een (nep) phantom, diablo, GT1, of een carrera GT?
klik (http://www.flickr.com/photos/kitcars/show/) :woowoo:
waarom post je nu weer de sneak pics van mijn rolls ombou van de lupo
Big_Mac_Mark
07-11-2005, 22:13
Die Porker GT ziet er best netjes uit....Wel kicken karretjes, voor weinig geld!
Big_Mac_Mark
07-11-2005, 22:14
Hey Ries, jij bouwde toch juist een Lupo van een Rolls? :confused:
:D
Die Rolls is wel strak maar de rest is het allemaal net niet. Die ronde vormen krijg je nooit helemaal mooi sluitend, en de wielen staan vaak niet mooi in het midden van de spatborden. Verhoudingen kloppen niet. Nix voor mij.
Alleen mensen die geen verstand hebben van auto's kijken je met open mond na, de rest lacht je uit als je in zo'n misbaksel rijdt.......
Hoewel.....een mooie simpele Porsche Speedster Replica vind ik dan wel weer mooi. :rolleyes:
Hoewel.....een mooie simpele Porsche Speedster Replica vind ik dan wel weer mooi. :rolleyes:
mee eens.. of een gt40 , of een cobra.. dat vind ik ook nog wel ok in kitvorm!
Waar blijven die sneak pics van je motorombouw?
DAAR zit iedereen op te wachten.
Mister Cool
08-11-2005, 17:18
Die Rolls is wel strak maar de rest is het allemaal net niet. Die ronde vormen krijg je nooit helemaal mooi sluitend, en de wielen staan vaak niet mooi in het midden van de spatborden. Verhoudingen kloppen niet. Nix voor mij.
Alleen mensen die geen verstand hebben van auto's kijken je met open mond na, de rest lacht je uit als je in zo'n misbaksel rijdt.......
:goodpost:
Helemaal mee eens :hug:
VwPolo89
08-11-2005, 17:32
zitten wel schone ombouwen tussen, alleen iets minder omdat ze wsl nog altijd niks van power onder de kap hebben, wat de carr wel doet vermoeden :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.