Log in

View Full Version : VW Transporter and Microbus Specification Guide 1967-1979

Lomax
09-11-2005, 12:11
Even reclame maken voor het boek van een mede forummer.

http://www.crowoodpress.co.uk/2004/book_details.asp?ISBN=1+86126+765+7

Het boek is nu uit dus op naar de locale boekenwinkel, kost ongeveer 35 euro heb ik begrepen. Wel even het ISDN nummer noteren van de bovenstaande link.

ps. ik hoop dat er niet al een topic ergens staat, kan niks vinden, en dat het hier mag :rolleyes:

Split52
09-11-2005, 12:16
Kopen hoeft volgens mij niet vanaf deze site, Als je interesse hebt om een exemplaar aan te schaffen dan kun je deze ook bij Vincent zelf kopen... toch? Molenari...

Lomax
09-11-2005, 13:16
Ik weet dat hij er een aantal heeft, maar of hij genoeg heeft voor iedereen ??

(en dan vooral niet hier reageren he Vincent, maar wel in de draad met de knipperlichten :giggle: )

molenari
09-11-2005, 15:27
Ik weet dat hij er een aantal heeft, maar of hij genoeg heeft voor iedereen ??

(en dan vooral niet hier reageren he Vincent, maar wel in de draad met de knipperlichten :giggle: )

:) Tja, had het hele forum nog niet doorgelezen.

Je kunt inderdaad bij mij bestellen ja. Stuur me een mailtje als je interesse hebt. Dan leg ik verder uit hoe je kunt bestellen. Mijn email adres is:

molenari (ad) yahoo.com

Lomax
09-11-2005, 15:35
Ik vroeg net nog aan Vincent wat nu precies de inhoud van het boek is

Er staan erg veel foto's in maar ook erg veel info. Het is dus geen doorsnee plaatjesboek. Verder erg veel info over de gebruikte, kleuren, interieuren, meeruitrustingen, modeljaar veranderingen, verschillende modellen, bijzondere conversies (geldtransporter, politiewagens, brandweer, leger, etc etc) stukje geschiedenis, info over de braziliaanse en mexicaanse T2. etc.

Rico
09-11-2005, 16:37
eh...

kwanta kosta?????
(misschien een sinterklaastip?)

Lomax
09-11-2005, 18:44
Volgens Vincent in de winkel een euro of 35, voor de Vincent prijs met je maar ff mailen ;)

JeeWee
09-11-2005, 19:46
Als je het bij Vincent besteld/afhaald heb je misschien een gesigneerd boek...

vwcrewcab
09-11-2005, 22:49
Misschien wel een leuke aanvulling op de collectie in mijn kast!

JeeWee
10-11-2005, 19:49
:woowoo: :D

he net jong, bekje nèt! :cool: :hug:

wannabay
10-11-2005, 21:25
Vincent, zit jouw Yahoo zo vol met aanvragen dat ik de mijne retour gekregen heb :chair: , of zit ik me te vertikken. Het is toch : molinari@yahoo.com ???

Lomax
11-11-2005, 10:04
Zo, geld overgemaakt voor 2 boeken.
Hopenlijk met handtekening en volgende week binnen :)

wannabay
11-11-2005, 19:55
:chair: stupid me :chair:

tweede poging dan maar.

Enne... weet iemand nog een goede opticien. hmmm, misschien een hondje met zo'n stok

Lomax
18-11-2005, 08:49
Ik heb de boeken binnen :P

Heb ze helaas alleen nog maar ff snel doorgebladerd, maar het ziet er erg mooi uit hoor!!
Vincent, mijn complimenten !!

willybus
18-11-2005, 13:01
zojuist van vincent boek ontvangen geweldig gedetaileerd en bijna alles staat er in hulde aan vincent en alexander voor deze prestatie die toch enkele jaren werk in beslag hebben genomen en bedankt dat ik mijn kleine bijdrage heb kunnen leveren groeten willy

Zeend
18-11-2005, 13:29
@mods:
Waarom is Molenari VW Enthousiast?
Als er iemand is die verdient als VW Guru betiteld te worden... is hij het wel!!!

Mooi boek met goede info, de vraag is: zal hij nu minder of juist meer requests krijgen mbt vertaling van M-code plaatjes?

Jens

Baldrimmer
18-11-2005, 13:41
Je hebt gelijk Jens .. know how is beter dan postcount ;)

@ Molenari : geef ov verkoop er een aan Splitje aub
Wel met lief voorwoord aan mij gericht en handtekening graag !!
Die komt heel binnenkort toch mijn kant op
Ja Splittert : met gelaste dingesen en wel :D

sjef
18-11-2005, 13:41
Heb ze ook allemaal binnen. Echt een schitterend boek en vooral als je je eigen bus dan ook nog tegen komt :tongue:
pagina 29 foto 1968 without fire wall
en pagina 25 de grote foto rotating light and siren switches.

Erg leuk Wist niet dat ons brandweertje iets bijzonders had. :D

Sjef

Lomax
18-11-2005, 14:42
@mods:
Waarom is Molenari VW Enthousiast?
Als er iemand is die verdient als VW Guru betiteld te worden... is hij het wel!!!

Mooi boek met goede info, de vraag is: zal hij nu minder of juist meer requests krijgen mbt vertaling van M-code plaatjes?

Jens

Molenari for President !!

psst, weet je dat hij het ook wel eens zelf aanbied om het te doen ;)
(moet het nog wel ff verwerken voor op onze buspagina)

molenari
01-12-2005, 23:32
Heb ze ook allemaal binnen. Echt een schitterend boek en vooral als je je eigen bus dan ook nog tegen komt :tongue:
pagina 29 foto 1968 without fire wall
en pagina 25 de grote foto rotating light and siren switches.

Erg leuk Wist niet dat ons brandweertje iets bijzonders had. :D

Sjef

OK, hier is Vinnie met zijn zwaar vertraagde reactie :redface:
Bedankt voor alle positieve reacties!! Ik was even bang dat er wat te veel codes in zouden staan, sorry, ik ben nou eenmaal een beetje code freak.

De 1968er brandweerbus: het is een 68er model dus dat is sowieso al bijzonder, no doubt about it! Met allemaal van die one-year-only-items. (op pagina 36 staat je bus nog een keer) Daar komt bij dat je bus ook nog eens in vrij originele staat verkeert, en daar was ik naar op zoek. Dus: nog bedankt dat je mij toegang tot je bus hebt verschaft!! (VW Euro 2004 was het niet?)

Ik denk dat nog wel meer mensen hun bus terug gaan zien in het boek. Maar als ie zwaar op zijn buik ligt en op van die trendy velgjes door het leven gaat acht ik de kans wat kleiner....hoewel?

groet,

Vincent

Lomax
02-12-2005, 07:55
sorry, ik ben nou eenmaal een beetje code freak.

:goodpost: