PDA

View Full Version : remlicht knippert bij richting aangeven....


polo-mk2
13-11-2005, 21:09
nu heb ik weer wat vaags aan mijn polo (1989)....

Als ik richting aangeef (rechts/links) dan gaat het grootste deel van de tijd de lamp gewoon branden ipv knipperen (af en toe knippert ie wel normaal, blijft dan een tijdje constant aan en knippert op het laatst wel weer). En de remlichten knipperen trouwens wel...

De remlichten gaan ook gek doen als ik de achterruitverwarming aanzet of de versnelling in de achteruit zet.

De ruitenwissers hebben echter geen invloed op de remlichten (de achterwissers probeer ik vanavond want daar denk ik net pas aan)

waar moet ik aan denken bij deze problemen of wat moet ik onderzoeken??

Fred
13-11-2005, 21:13
nu heb ik weer wat vaags aan mijn polo (1989)....

Als ik richting aangeef (rechts/links) dan gaat het grootste deel van de tijd de lamp gewoon branden ipv knipperen (af en toe knippert ie wel normaal, blijft dan een tijdje constant aan en knippert op het laatst wel weer). En de remlichten knipperen trouwens wel...

De remlichten gaan ook gek doen als ik de achterruitverwarming aanzet of de versnelling in de achteruit zet.

De ruitenwissers hebben echter geen invloed op de remlichten (de achterwissers probeer ik vanavond want daar denk ik net pas aan)

waar moet ik aan denken bij deze problemen of wat moet ik onderzoeken??


Controleren of alles wel goed massa maakt....dus contacten van de lampjes etc schonmaken met contactspray, of licht schuren

vw golf 1979
13-11-2005, 22:24
lijkt me idd een massa-probleem te zijn. ik zou daar iig beginnen

Marco
14-11-2005, 00:10
Yep, massa punten nakijken. Eventueel extra massa maken bij achterlicht.

gtd-gt
14-11-2005, 00:28
yep,gewoon ff je achterlicht er uit halen,extra draad bij je remlicht zetten,en vast maken aan een schroef die in verbinding staat met je carrosserie,probleem opgelost :D

Dennis@polo86c.nl
14-11-2005, 13:05
Massa verbinding naar carosserie bij achterlichten.

Christiaan
15-11-2005, 16:07
topic opgeschoond... 36x dezelfde oplossing posten is een beetje overdreven...

Lexo
15-11-2005, 18:46
ow ik dacht dat mijn opmerking om de connectors ff schoon te schuren toch wel wat toevoegde..

maar dat is ook genoemd in de eerste reply zie ik nu..

polo-mk2
16-11-2005, 13:09
wauw thanx!!

ik denk dat ik maar es ga kijke of ik nix aan de massa kan doen!!

: )

Mark1
16-11-2005, 18:49
topic opgeschoond... 36x dezelfde oplossing posten is een beetje overdreven...

Beetje jammer....

polo-mk2
16-11-2005, 22:48
vandaag heb ik een nieuw massakabeltje getrokken en het probleem lijkt inderdaad verholpen te zijn!!

thnx!!

sjampoo
16-11-2005, 23:14
(-!Check Your Grounds!-)

(Name that song)

Massapunt bij Polo 2 is zowieso kut geregeld: 1 lullig schroefje direct achter je achterschort: Til je iets in je kofferbak,. 'methodus-lompus' en je massa is kaduuk.

Leuk: Alarmlichten uitzetten met de massa in je kofferbak los: D-I-S-C-O!