View Full Version : Klapperende assen (golf1)
MrMiljon
18-11-2005, 23:37
Afgelopen woensdag heb ik mijn golf dmv een schroefset (weitec hiconGT) laten verlagen. Het probleem is nu dat mijn assen klapperen als een gek. Dit gebeurd alleen maar als ik naar rechts stuur. Links rijd ie als een trein. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Nieuwe assen helpt dat? Of is het dan hetzelfde omdat de assen door de lage stand naar binnen worden gedukt?. Het gaat om een Golf 1 1500automaat.
Bij voorbaad dank,
Coen.
jouw rechter aandrijfas komt tegen je carosserie!!
moet je ff je auto weer iets hoger zetten....of wat ruimte er voor maken... dwz... slijpen!
MrMiljon
18-11-2005, 23:49
Slijpen in de carroserie dan denk ik? :D :rolleyes: Moet er dan veel af of een beetje. Heb niet erg veel zin om een gatenkaas van me waggie te maken.
Ps. Op je avatar zie ik ook een lekker lage golf. Heb jij er dan geen last van of heb je geslepen?
jup.... ik had er ook last van.. maar m`n aandrijfas had er zelf al een half rondje in geslepen :D
MrMiljon
18-11-2005, 23:53
jup.... ik had er ook last van.. maar m`n aandrijfas had er zelf al een half rondje in geslepen :D
HAHA :D Toppie. Dan weet ik wat me te doen staat.
hahaha valt opzich mee hoor wat je weg hoeft te slijpen... maarja.. ik weet niet hoe stug die set van je is... ik kan me indenken dat als ie vrij comfortabel is,.... dat ie ook nog wel een lekker stukkie wil inveren.. .dus.... sja...
chrisjuh
19-11-2005, 00:49
Hier idemdito!
Gewoon slijpen, bij mij +/- 2 cm naar boven gegaan in de carroserie :)
Hier idemdito!
Gewoon slijpen, bij mij +/- 2 cm naar boven gegaan in de carroserie :)
dat doe je toch niet!!
MrMiljon
19-11-2005, 17:13
De set is behoorlijk stug. Inveren doet ie bijna niet. Veert voornamelijk op de banden. :D
lekker is dat hè ;)
vooral als je platte banden had.. ik reed een supersport setje met 195-45-14 dunlops... krijg je wel last van je rug van hoor :eek:
misschien `n foto van het lage golfje?
MrMiljon
19-11-2005, 17:26
Heb nog geen tijd gehad om een foto te maken. Maar heb wel een photoshopje gemaakt
De auto is iets lager dan op de foto en zonder spaakwielen. Maar that's the Golf.
http://www.vwforum.nl/photopost/data/500/28211749GolfMK1_MP-med.jpg
Er komen trouwens gepolijste Audi a3 velgen onder. Past mooi in de kasten he.
gaaf man! kvind die spaakwielen toch niet zo leuk ;)
Timmetje20
19-11-2005, 18:52
coole bak, in zo'n kleur staat er ook een bij ons op het oprit :P
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.