View Full Version : 74er golf 1.... ratlooker... of resto project....
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/oldtimers/13249811.html?return=eJwlylEKwjAQBNC7FNrPxDSCuCFIvUnQakJiszQL1hbv7sb%2BzDyGcaBgC3AwBZQ%2BQlNGN9%2B88UQIUsaM4yRebo6EyTkqYkpyvwj0eFmSVd292Phu9fDM6dHqK2W2YiSO4fxXXyd9qiTmGrByYdb%2B7J1LYPQdWtWY7w%2B2IS5K&df=1
Clawfinger
27-11-2005, 22:08
Er missen wel veel onderdelen... :confused:
Koosje zag dit apparaat ook al, is et gewoon niet waard
Big_Mac_Mark
27-11-2005, 22:21
Wat een lef om dat ervoor te vragen...Kwam er nog wel eens, maar hij heeft me een keertje niet erg netjes behandelt...
reinders.... kvind et een beste man... kan wel leuk met em praten, maar hij is idd vrij duur met z`n auto`s...
en deze swallowtail... kvind et niet echt duur....als er helemaal geen laswerk meer aan zit en hij spuit(primer)klaar is, dan vind ik em die 1000 euro wel waard!
als er helemaal geen laswerk meer aan zit
K'weet wel zeker dat er nog wel laswerk aan zit !!!!!!!!!!!
Grtz.................. LRR
Der Typ Siebzehn
27-11-2005, 22:35
Het is nog een echte ``swallowtail´´, ik zou zeggen resto project.
K'weet wel zeker dat er nog wel laswerk aan zit !!!!!!!!!!!
Grtz.................. LRR
tja... hij ziet er op de foto redelijk hard uit en Henk zet zelf in de advertentie dat hij helemaal is gelast, dus.... tja....
had je `m al gezien dan Fred?
Hou toch eens op met dat RATLOOK ,op deze goedkope manier van auto's bouwen blijft er straks geen klassieker meer over!!
Zodra een auto maar een beetje slecht in de lak zit of in de grond verf maken we er maar een RATLOOK van hou toch eens op!!
Koop een golf 5 slijp hem kaal en gooi er zout op ,dan heb je ballen en een echte RATLOOK!! maar dat kost meer dan 500 euro ,mmmmmmmmm
Zo dat moest ik effe kwijt
hehehe... heb je wel gelijk in hoor emiel.... maarja.. sommige mensen willen wel es wat, maar kunnen geen complete resto veroorloven....
en ik vind dat sommige ratlookers/echte ratten er super uit zien!
maar er gaat in ieder geval niets boven een compleet uitgevoerde restauratie
hehehe... heb je wel gelijk in hoor emiel.... maarja.. sommige mensen willen wel es wat, maar kunnen geen complete resto veroorloven....
Als een auto echt niet meer te redden is snap ik het maar ik zie nog veel te vaak auto's rijden die door deze look alsnog de dood in gejaagd worden.
Ik hou er wel over op ,ik maak me zelf alleen maar kwaader;)
jupz... en deze is nog wel te redden... zal ik ff vragen of ze m`n topictitel kunnen veranderen? kan jij straks rustig slapen :tongue: :hug: ;)
IJsbeer86
28-11-2005, 08:26
dat sleepoogje rechtsachter in het plaatwerk hoort toch niet??!?!?!
Zo kun je al het gelaste werk weer bijwerken met nog meer laswerk
tja... hij ziet er op de foto redelijk hard uit en Henk zet zelf in de advertentie dat hij helemaal is gelast, dus.... tja....
had je `m al gezien dan Fred?
Nee, nog niet. Maar de auto's die hij heeft staan vallen mij meestal niet mee moet ik zeggen !!!
Hou toch eens op met dat RATLOOK ,op deze goedkope manier van auto's bouwen blijft er straks geen klassieker meer over!!
Zodra een auto maar een beetje slecht in de lak zit of in de grond verf maken we er maar een RATLOOK van hou toch eens op!!
Koop een golf 5 slijp hem kaal en gooi er zout op ,dan heb je ballen en een echte RATLOOK!! maar dat kost meer dan 500 euro ,mmmmmmmmm
Zo dat moest ik effe kwijt
Emiel for President !!!
:D :D :D :D :D :D :D :D
Grtz................. LRR
steven16v
28-11-2005, 10:07
Ik vind het ook niet duur hoor. Vind maar eens een '74 swallow tail. Oke, er missen veel onderdelen. Maar er valt zeker nog wel wat van te maken. Het enigste nadeel vind ik dat het een duitse is. Maar dat is natuurlijk persoonsgebonden. En idd, ratlook. Vink jammer voor een auto.
Klaas16v
28-11-2005, 12:29
Nee, nog niet. Maar de auto's die hij heeft staan vallen mij meestal niet mee moet ik zeggen !!!
Vertel....
chrisjuh
28-11-2005, 12:47
Mee eens Rene, er zijn mensen genoeg (merendeel) die niet hun hele hebben en houden in hun auto kunnen/willen steken en dan vindt ik ratlook een heel leuk alternatief en vaak worden deze autos toch ooit wel een keer (deel)gerestaureerd...
Vertel....
klopt...de auto`s die buiten staan.. golfjes iig zijn vaak in dikke staat van ontbinding...dit zijn de auto`s die hij al jaren in een schuur had staan
de auto`s die hij nieuw inkoopt en verkoopt zijn best mooi.. maar daar betaal je dan ook voor ;)
Vertel....
Best wel veel Croky-chips, en ze staan daar in weer en wind altijd buiten (soms wel jaren). Beter worden ze in ieder geval niet !!!!
Grtz............... LRR
Clawfinger
28-11-2005, 21:04
Reinders is in verhouding veels te duur met z'n verrotte Golfjes... je kunt dan beter naar Kosmeier in Musselkanaal gaan, vind ik. Die hanteert tenminste redelijke prijzen :cool:
Reinders is in verhouding veels te duur met z'n verrotte Golfjes... je kunt dan beter naar Kosmeier in Musselkanaal gaan, vind ik. Die hanteert tenminste redelijke prijzen :cool:
daar zag ik een poos geleden nog een behoorlijk rotte groene golf 1 voor.. vroeg ie ook veeels teveel voor....
wat hoor ik later... dat een jonge vent em had gekocht en em op gas ging zetten..... dom dom dom dom....
;) :hug:
vwmk2driver
28-11-2005, 23:29
is nog zon zwaluw staart ook check de achter kant
Big_Mac_Mark
29-11-2005, 08:13
is nog zon zwaluw staart ook check de achter kant
Eehm, wat zou swallowtail betekenen? :tongue: ;)
chrisjuh
29-11-2005, 08:39
Eehm, wat zou swallowtail betekenen? :tongue: ;)
Slikstaart? :tongue:
JK Le Mans
29-11-2005, 08:56
Slikstaart? :tongue:
:D :D :woowoo: :D :D
Clawfinger
29-11-2005, 13:21
daar zag ik een poos geleden nog een behoorlijk rotte groene golf 1 voor.. vroeg ie ook veeels teveel voor....
wat hoor ik later... dat een jonge vent em had gekocht en em op gas ging zetten..... dom dom dom dom....
;) :hug:
Hee! Dus er rijdt net zo'n groene Golf op LPG als die van mij rond? :eek:
Hee! Dus er rijdt net zo'n groene Golf op LPG als die van mij rond? :eek:
oeps... was jij dat :chair:
;)
Clawfinger
29-11-2005, 13:34
ff off topic... als iemand nog achterlichten van een '74-er Golf zoekt, dus zonder de achteruitrijlichten (net als in de Golf van dit topic), check de volgende link
74-er achterlichten Marktplaats (http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_volkswagen/9692252.html?return=eJwtj1EKgzAMQO8i6Kea1lpbkbHtJMUVFDsNtmNuY3dfnfl6ebQ8EqNBf0Zdtl4zCTrx1qz90A4hoC6KaUE753ezTgGdMcHnsyuOLzkOeNpcB9nNd9Mz5Wc0s7Uu5ZfHGA2g5gyiYR%2BNyyZlgl25VAebkghERuTEiiiINVESqddQT1FPUU9RT1FPVXEVF%2BIq7xH3cYsjKwUT%2F4dXNFEDQBNt8fsBLMMOkvb7A6q2Sn8%3D&df=1)
:)
Clawfinger
29-11-2005, 13:35
oeps... was jij dat :chair:
;)
:iamwithst
Tja... wie is er nu belachelijker he... de man met de Golf op gas of de Golf-loze man... :chair:
:iamwithst
Tja... wie is er nu belachelijker he... de man met de Golf op gas of de Golf-loze man... :chair:
;)
Zelden een topic gezien waar zoveel OFF werd "gezwamt" !!!!!!!!!
Zelden een topic gezien waar zoveel OFF werd "gezwamt" !!!!!!!!!
hahahaha dan zit je hier nog niet zo lang ofwel ;)
Golf-1974
11-12-2005, 17:17
Reinders is duur ik ben er ook wel eens geweest wel mooie auto's wou wel eentje in ruilen maar dat wou hij niet klopt dat er zoveel Golfjes 1 in Emmen zijn ik zie altijd advertenties van Golfjes 1 met Emmen
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.