PDA

View Full Version : Verhuurder gezocht T3 Bus/Camper


sjampoo
01-03-2004, 10:01
Voor een weekendje weg met Leontine, ben ik op zoek naar een verhuurder van een T3 bus of campertje.

We denken aan de aanschaf van z'n T3, maar zonder 'praktijk ervaring' doe je niet veel: Hoe rijd het, hoe bevalt 't.

Weekend van gedachte: 1 mei 2004

T3 Bus liefst van voor 1983 (dan weten jullie ook waar we heen gaan)

reacties?
Hier posten of mailen naar:
ikverhuurmijnbus@polo86c.nl

the beast
01-03-2004, 14:20
niks voor jou ernst?

evilnyntje
01-03-2004, 16:40
Dude ik leen hem niet, weet wel dat het reuze fijn rijd, zeker als je geen haast hebt. Die van ons is een 1.6 luchtgekoelde uit 1981, geen echte Westfalia maar een eigenbouw. Ik zou nog niet weten hoe hij slaapt enzo maar dat gaan we iig in mei doen.

krukab
01-03-2004, 17:04
kheb er net eentje van mijn buurman gerepareerd ... niet vooruit te branden,maar dit was ook nog een automaat ... en ja,hij is te koop,maar of hij hem ook verhuurd .... ik loop zelf met dat idee,vraag me af of daar animo voor is,om dat soort kampers te gaan (ver)huren ...

sjampoo
01-03-2004, 18:18
Ik was vandaag bij multicampers in Wageningen (bij m'n werk (en dus ook bij sabientje) om de hoek..

Kom er al jaren langs, staan altijd t3 en t4'tjes buiten (en binnen, en achter), en ging er eigenlijk standaard vanuit dat ze daar enkel en alleen aan verhuur deden...

Blijkt enkel en alleen aan verkoop te zijn. Keek bij de eerste t3 (carat) naar binnen, ligt er een bordje 'tekoop' achter de ruit.. mmm kreeg al zo'n vaag vermoeden, bleek t binnen inderdaad zo te zijn.

Onderwijl nog even gestruikeld over een 1600 en een kevert (geen idee wel jaar, lange kleppen, uitzet-knipper-ehmz,.. stokjes? in de b-zuilen. Geen bril, geen ovaal (daar was de achterruit volgens mij te groot voor), maar wel ik leuke staat: van dat grijze reparatie-plaatwerk-grijs, en dan volledig verroest.. een te perfecte-rat-looker dus.

Maar goed: Ik zoek ook niet echt een 'ik leen jouw mijn bus wel', maar meer een 'ervaren' verhuurder... Je weet hoe t gaat: je leent iets, en DUS gaat t stuk..

't is een soort test-weekendtje voor ons zelf; hoeft dan ook geen campertje te zijn, want als we uberhaupt z'n ding aanschaffen moet ie een normaal dak hebben: die puisten of pop-tops vind Leontine niet mooi... maar voor een weekendje maakt dat nix uit.

krukab
01-03-2004, 18:23
Ik ga eens kijken wat ik voor je kan doen ... weet links en rechts wel een paar mensen met t3's ...

kijk voor de gein ook eens op www.vwbusclub.nl ... misschien dat er daar wel gelijkgestemden zijn die hun campertje een weekend willen uitlenen/verhuren.

sjampoo
01-03-2004, 18:56
busclub al uitgechecked: alleen for-sale en wanted.. niet echt verhuur..

Wel bij de linkz een verhuurder gevonden,... van T5/T4's helaas

sjampoo
01-03-2004, 19:01
http://www.vwbusclub.nl/FOTOBOEK%20NIEUW/T3/T3_images/wilderdijk3_e.jpg

maar dan in caravelle / allemaal raampjes uitvoering pleaze :-)\

http://www.vwbusclub.nl/FOTOBOEK%20NIEUW/T3/T3_images/munneke_a.jpg

of deze zonder het dakje.

Arno
12-04-2004, 13:08
www.spijlbus.nl staan er ook een boel te koop....

sjampoo
12-04-2004, 17:34
Nou.. ik weet t niet arno..

Ik kijk vandaag, 12 april, maar ik zie er niet 1 staan op die site van jou..

Pedaalemmer
14-04-2004, 15:27
ik zou ook niet graag mijn auto verhuren aan iemand als ik weet dat ie erin gaat liggen naaien ;) :D

sjampoo
14-04-2004, 16:51
Duh!