Log in

View Full Version : Originele stoel of?

Frieser
29-11-2005, 08:56
Op dit moment zitten er in mijn T2b stoelen van waarschijnlijk een golf gti (grijs/rood geruit met lendesteunen) die gewoon niet mooi passen qua looks en zithouding. Ik heb originele stoelen en zit eraan te denken die erin te zetten. Maar hoe zitten die stoelen op de langere duur? ik vind ze er niet megacomfi uitzien...

punt is nu óf wat minder comfort en de bus er vrij origineel uit laten zien. Of comfort en bijv. leren stoelen van een of andere slee erin...

wat zou jij doen?

Zeend
29-11-2005, 09:20
Ik vind de standaard stoelen van een bus eigenlijk best goed. Ze hebben weinig steun of zo, maar ach.. dat past wel bij de auto. Wel moet de vulling nog goed zijn, anders zijn het soms ruggenbrekers!

Jens

Lomax
29-11-2005, 13:51
Ik heb eigenlijk ook nooit problemen met de stoelen\banken in onze bus.
(geloof alleen niet dat de banken achterin uit een t2b komen orgineel)

molenari
01-12-2005, 23:12
Op dit moment zitten er in mijn T2b stoelen van waarschijnlijk een golf gti (grijs/rood geruit met lendesteunen) die gewoon niet mooi passen qua looks en zithouding. Ik heb originele stoelen en zit eraan te denken die erin te zetten. Maar hoe zitten die stoelen op de langere duur? ik vind ze er niet megacomfi uitzien...

punt is nu óf wat minder comfort en de bus er vrij origineel uit laten zien. Of comfort en bijv. leren stoelen van een of andere slee erin...

wat zou jij doen?

Tja "Original über alles" zou ik zeggen :D
Wie 'original' wil rijden moet pijn leiden, het is alleen afhankelijk van de staat van je stoel en je eigen pijngrens hoe lang je het vol houdt.

De vulling is wel belangrijk zoals Jens zei. Die wil wel eens verkruimelen in de loop der jaren en dan zit je opeens op de veren.

vwcrewcab
02-12-2005, 10:45
Ik vindt het echt heerlijk zitten, precies lekker doorgezakt.
Alleen in de bocht wil je wel eens 20cm opschuiven, maar ach....

bugdaddy
02-12-2005, 11:02
Wij hebber er "golf IV-stoelen"in gezet, zit vééééééél beter.

Origineel interresseerd me niet zo, het moet vooral technisch in orde zijn.
Als je er iets anders inzet (ieder zijn ding zou ik zeggen) zorg er dan in elk geval voor dat je veiligheid niet slechter wordt.....

Vital
31-01-2006, 10:51
Ik heb een t2b uit ''79'' en ik vind ook dat ze prima zitten hoor.

VWrijder
01-02-2006, 14:22
Ik heb originele stoelen en zit eraan te denken die erin te zetten. Maar hoe zitten die stoelen op de langere duur? ik vind ze er niet megacomfi uitzien... wat zou jij doen?Heb jij zulke stoelen in je T2B?

http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/3/9/stoelen1.jpg

Ik vind deze namelijk erg lekker zitten! (ik moet er wel bij zeggen dat mijn stoelen nog wel in erg goede conditie zijn)