View Full Version : '55 oval van VA
volksaddiction
25-12-2005, 11:18
Shit!!!!!!!!!!
Rijd dit lekkers dagelijks stilletjes mijn deur voorbij???
Dit is een verdomd vet karretje geworden.
Super!
Dat heb je goed !
Kom m binnenkort een x IRL bekijken, doen we weer eens een bakkie :cool:
volksaddiction
25-12-2005, 11:19
hey leon, wel veel chrome. je weet het hé. chrome won't get jou home. :tongue:
strakke bak zo met die velgen. nice!!
hahaha, daarom staat íe ook in de matte lak, dan compenseert t nog een beetje ;)
the hanz
25-12-2005, 12:40
hele mooie foto bij die benzine pomp...helemaal top met die wielen zo :woowoo:
Als het niet het setje bij mij uit de buurt is weet ik nog wel een setje dus :D
Ennuhhh, vrijdag spuiten :eek:
Jij hebt er zeker de vaart in!!
Zijn er al ergens foto's van, of is het een secret project ?
Laat maar horen wat hij er voor wil hebben.
Zover het er nu naar uitziet gaat het spuiten wel lukken vrijdag of zaterdag.
En foto's plaats ik soms op ons guestbook maar ik hou het een beetje secret :)
Ik open wel een topic hier als hij helemaal klaar is dan dump ik alle foto's in 1 keer :),en eind januarie staat hij in de groenoord hallen op de oldtimer show samen met de T1.
Heb jij nog een setje glas liggen rondom zonder kenteken erin?? bij mij staat overal een kenteken erin gegraveerd dus die gaan zo de bak in,vindt ik zo lelijk.
Haal je die witte strepen op de voorschermen er nog af of laat je ze zitten??
Zonder zou mooier staan., maar dat is mijn mening ;)
volksaddiction
25-12-2005, 13:05
Laat maar horen wat hij er voor wil hebben.
Zover het er nu naar uitziet gaat het spuiten wel lukken vrijdag of zaterdag.
En foto's plaats ik soms op ons guestbook maar ik hou het een beetje secret :)
Ik open wel een topic hier als hij helemaal klaar is dan dump ik alle foto's in 1 keer :),en eind januarie staat hij in de groenoord hallen op de oldtimer show samen met de T1.
Heb jij nog een setje glas liggen rondom zonder kenteken erin?? bij mij staat overal een kenteken erin gegraveerd dus die gaan zo de bak in,vindt ik zo lelijk.
Tuurlijk heb ik dat :D
'70er toch ?
Ik heb nog een nieuwe getinte voorruit liggen (ligt eraan wat voor kleur je kever word natuurlijk)
Deurruiten heb ik nog, achterzijruiten.....kom maar ff spitten !
en wat is dat voor meeting in de groenoord hallen ?
Misschien wel leuk om de ovaal naar toe te douwen :rock:
volksaddiction
25-12-2005, 13:08
Haal je die witte strepen op de voorschermen er nog af of laat je ze zitten??
Zonder zou mooier staan., maar dat is mijn mening ;)
Voorlopig laat ik ze nog even zitten !
vind de scalops nu wel cool staan bij de puntige velgen en de vorm van de robri-set.
Ga ze wel bijwerken en mat lakken, ze zijn nu glanzend wit.......en er komt nog een pinstripe omheen.
In de toekomst gaan ze er denk ik wel van af, ben nu een set alberts bij elkaar aan het zoeken/sparen.
als die er op komen dan gaan de scalops er wel af, word anders een beetje to much
what the fuck, 12 van die velgen ?? wat ben jij van plan?
volksaddiction
26-12-2005, 00:14
what the fuck, 12 van die velgen ?? wat ben jij van plan?
:tongue:
Het is voordeliger om gelijk een paar sets te kopen ;)
Tuurlijk heb ik dat :D
'70er toch ?
Ik heb nog een nieuwe getinte voorruit liggen (ligt eraan wat voor kleur je kever word natuurlijk)
Deurruiten heb ik nog, achterzijruiten.....kom maar ff spitten !
en wat is dat voor meeting in de groenoord hallen ?
Misschien wel leuk om de ovaal naar toe te douwen :rock:
Vorig jaar heb ik er ook gestaan samen met de jongens van natural born cruisers uit haarlem,met de Ovaal van Jasper erbij ,best gezellig een beetje ouwehoeren en spulletjes verkopen en mensen kijken.
Je moet wel effe reserveren.
Zou leuk zijn als we een grote plek kunnen reserveren voor ons allemaal bij elkaar!!! gezellig!!
volksaddiction
26-12-2005, 11:51
Vorig jaar heb ik er ook gestaan samen met de jongens van natural born cruisers uit haarlem,met de Ovaal van Jasper erbij ,best gezellig een beetje ouwehoeren en spulletjes verkopen en mensen kijken.
Zou leuk zijn als we een grote plek kunnen reserveren voor ons allemaal bij elkaar!!! gezellig!!
Okee dan !
Zal Jasper ff een PM sturen of hij de intentie heeft om weer te gaan dit jaar ! :rock:
Weet iig dat Keverpech ook altijd wel naar de meetings in Leiden gaat, dus die zal ook wel meekomen dan
Thnx for the tip :D
LinnieTDI
26-12-2005, 16:42
Wow, ben jaloers nu :D
http://www.volksaddiction.nl/myoval/DSCF2664.JPG
Echt super :woowoo: :woowoo:
Velgen staan er echt goed onder!
Jasper Ovaal
26-12-2005, 18:04
Zou leuk zijn als we een grote plek kunnen reserveren voor ons allemaal bij elkaar!!! gezellig!!me auto was eridd, ik moest helaas die zaterdag en zondag werken. moet ff kijken of ik erbij ben, moet nog ff de motor eruit halen en ff wat ountjes nakijken. maar ik kom zoiezo ff langs/ we spreken elkaar wel ff op de ACN..
en back on topic.. ;)
http://www.volksaddiction.nl/myoval/DSCF2664.JPG
setje Radars op overschot??? :D
Kever ziet er super uit!!!
Beetlefreak
26-12-2005, 23:20
En ff een fotootje van mijn NOS hooded albert...vandeweek nog ff gescoort :clap:
Thnx voor de tip Dennis !!
http://www.volksaddiction.nl/myoval/DSCF2682.JPG
Zo dan, mooie vondst!! Nu nog een zwanehalsje... ;) Anders weet ik er wel een plekje voor :D
Deze van een KG??
volksaddiction
27-12-2005, 00:14
Zo dan, mooie vondst!! Nu nog een zwanehalsje... ;) Anders weet ik er wel een plekje voor :D
Deze van een KG??
:tongue:
Geen idee of tie van een KG is ??
Swanenhalsie weet ik nog niet zeker.........wilde wel eerst albert swans, maar in combo met de scalops weet ik niet of het een goeie combi is.
Ga binnenkort ff Kai's alberts bij mijn kever passen, kijken of het staat.
Ben nu zelf in dubio om ze gewoon op het scharnier te monteren !?
Scalloops eraf en Swan necks erop!
http://www.volksforum.com/albums/files/1/0/1/9/IMG_0029.JPG
nee man, geen kwalberts of eendenekkies op je ovaal! die scallops lekker laten zitten (zijn goed ruig) en idd eentje op je scharnier aan een kant....deze talbot spiegels vind ik er niet echt bij passen (maar die gingen er dus zowieso al af)
my 2cents
volksfahrer.nl
27-12-2005, 16:00
nee man, geen kwalberts of eendenekkies op je ovaal! die scallops lekker laten zitten (zijn goed ruig) en idd eentje op je scharnier aan een kant....deze talbot spiegels vind ik er niet echt bij passen (maar die gingen er dus zowieso al af)
my 2cents
Dat is dan al 4 cent met die 2 van mij d'r bij.
Dat is dan al 4 cent met die 2 van mij d'r bij.
Hmmm, da's net niet genoeg voor een setje swan necks. Dan maar op je scharnier...... ;)
VolksKai
27-12-2005, 16:28
Ik zou gewoon op zoek gaan naar zo'n Albert klemspiegel, en daar je hooded opzetten. en dan verder geen spiegels...
Das cool!! :rock:
danielle
27-12-2005, 17:33
Haha wat een verschillende meningen allemaal. Ik moet eerst iets zien voordat ik kan oordelen. Maar wat er nu op zit, hoe die dingen ook mogen heten, zijn wel stoer, al zie je er niets in hahaha... maar je ziet ze niet zo vaak... maar laat eens foto's zien, dan kan ik mijn mening ook geven... al zit daar niemand op te wachten hahaha.
Niels - AirMighty.com
27-12-2005, 17:47
Dikke velegies Leon... is he-le-maal af zo... mijn mening betreffende de spiegels en scallops: Scallops laten zitten en de Alberts erbij op... en ik heb er verstand van! ...denk ik?!? ;)
Ik ben heel benieuwd, spreek je zaterdag as!
[OFF-TOPIC]
En natuurlijk op de ;)
http://www.volksaddiction.nl/acn_pages/images/media/ACN%20Flyer%20Winter%202006.jpg
[/OFF-TOPIC]
http://www.volksaddiction.nl/myoval/DSCF2673.JPG
eh , hehe...:green: KWAK!! :D
flat 4 freak
27-12-2005, 18:20
@Niels :toffe flyer weer man word weer een mooi jaar vol acn's
@ Mr.VA:dikke fotoos man je kwam afgelopen vrijdagavond al ff pimpen hier voor de deur
echt super die velgen hoewel ik er eerst mijn bedenkingen over had met zo'n oud bakkie
maar de spijker is boven op zijn kop geraakt
volksaddiction
27-12-2005, 18:25
danke danke !!! :hug:
Het hele verhaal over de swans..........tja, meningen zijn flink verdeelt !!
Denk dat het tijd word voor een poll en fotosjop topicje :D
Beetlefreak
27-12-2005, 19:57
Het hele verhaal over de swans..........tja, meningen zijn flink verdeelt !!
Denk dat het tijd word voor een poll en fotosjop topicje :D
Nee hoor, jij was al blij met je huidige spiegels en ik weet wel een plekje nog voor zo'n Albert met een dakje ;)
volksaddiction
27-12-2005, 20:02
Nee hoor, jij was al blij met je huidige spiegels en ik weet wel een plekje nog voor zo'n Albert met een dakje ;)
ghehehe :D
Heb ik al vaker gehoord.....kai zit me ook al wijs te maken dat die spiegel absolúút niet staat op mijn auto, dus dat ik m maar aan hem moet verkopen ;)
VolksKai
27-12-2005, 20:06
ghehehe :D
Heb ik al vaker gehoord.....kai zit me ook al wijs te maken dat die spiegel absolúút niet staat op mijn auto, dus dat ik m maar aan hem moet verkopen ;)
Verkopen??? Wie heeft het over verkopen gehad???? :D
volksfahrer.nl
28-12-2005, 00:24
Fijne bak is 't toch ook hè?
Werkt héél inspirerend dus maar effe wat plaatjes geschoten in mijn "home town" Delft!
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10004/c1DSCF8839.jpg
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10004/bDSCF8818.jpg
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10004/cDSCF8824.jpg
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10004/c2DSCF8830.jpg
volksaddiction
28-12-2005, 01:00
DAMN, deze foto is echt de bom :rock:
Was weer gezellie vanavond, binnenkort nog maar een x Delft in voor wat foto's !!
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10004/c1DSCF8839.jpg
wow hoe krijg je die foto's zo mooi! Echt stoer!
Niels - AirMighty.com
28-12-2005, 10:02
Verkopen??? Wie heeft het over verkopen gehad???? :D
Tsja... je kunt ze beter aan mij geven... :D
Niels - AirMighty.com
28-12-2005, 10:04
wow hoe krijg je die foto's zo mooi! Echt stoer!
Met een (goed) fototoestel en statief.... deze ingredienten doen wonderen voor dit soor foto's :D
Niels - AirMighty.com
28-12-2005, 10:05
Idd erg dikke foto's... binnenkort maar eens met alle UDB's een paar pics schieten daar in Delft. Of in Amersfoort, wij hebben ook een erg mooi oud stads centrum!
Deze is ook de bomb!:
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10004/c2DSCF8830.jpg
...ben nu wel heel erg benieuwd zaterdag as!
volksfahrer.nl
28-12-2005, 10:06
Met een (goed) fototoestel en statief.... deze ingredienten doen wonderen voor dit soor foto's :D
Dat, en een goede locatie!
Niels - AirMighty.com
28-12-2005, 10:13
Dat, en een goede locatie!
Ook dat ja... sorry was ik ffies vergeten...
Om mooi foto's te krijgen:
1. Zoek een een goede/mooie locatie,
2. Koop een fatsoenlijke (digitale-)camera,
3. Neem er direct een statief bij (en vergeet deze dan ook niet bij je te hebben),
4. ...en heb een beetje gedult met het nemen van de foto.
Weer een wijze les van Omu Niels, bedankt voor uw aandacht en nu weer aan het werk!
Beetje jammer dat de foto's gedeeltelijk overbelicht zijn, maar het idee is leuk :tongue:
Haha, ziet er goed uit man!
VWrijder
28-12-2005, 10:56
mijn arme hart... ik hou dit niet langer vol. IT'S TOO MUCH MAN!!!! :rock:
manijack
28-12-2005, 11:07
had het ff gezegd dan was ik ff komen kijken..........
erg dikke bak!
Zow hijs bruut!!!
De pic's ook btw!!
En het type auto speelt ook een belangrijke rol op de foto,de matte lak is heel stoer in het donker,weerkaatst niet.
@ VA, merk je ook al verschil met deze lak?? je moet nu iets harder gaan !!
Straal jagers zijn ook altijd matt omdat daar de lucht aan blijft kleven en lucht over lucht heeft bijna geen weerstand,weer wat geleerd :) HAHA
Wat een vette foto's... wat ziet die Kever er cool uit zo! Ik zeg nog een paar van die Albert (?) spiegels erop en dan er niks meer aan doen... oh ja, toch nog wel één dingetje dan, die velgen eraf schroeven, in een grote doos doen en vervolgens naar mij opsturen :cowboy:
Wat een vette foto's... wat ziet die Kever er cool uit zo! Ik zeg nog een paar van die Albert (?) spiegels erop en dan er niks meer aan doen... oh ja, toch nog wel één dingetje dan, die velgen eraf schroeven, in een grote doos doen en vervolgens naar mij opsturen :cowboy:
Zo apart zijn die velgen ook weer niet,er zijn al zeker 3 setjes in nederland ,wordt een beetje gewoontjes;) :woowoo:
Jasper Ovaal
28-12-2005, 19:26
Zo apart zijn die velgen ook weer niet,er zijn al zeker 3 setjes in nederland ,wordt een beetje gewoontjes;) :woowoo:
op naar de tweede genaratie BRM's , spa lagen er ook heel wat, :tongue:
geintje, ziet er top uit.
ramon.type3'67
28-12-2005, 21:23
hey man gaat onwijs mooi bakkie worden (was het al ;) maar hij word steeds gaver echt hijs heel mooi nog meer plannen ???
we horen het wel
en foto's blijven posten :rock: :rock:
latersss gast
mooie foto's inderdaad. schitterend om te zien hoe dat matte het doet bij het chroom. steekt lekker af. vooral met ie bouwlamp erop.
op naar de tweede genaratie BRM's , spa lagen er ook heel wat, :tongue:
geintje, ziet er top uit.
Maakt mij niet uit, hoe vaak kom je elkaar tegen. Als je ze zelf vet vindt... ik vind gepolijste empi's ook nog steeds erg cool, en ach, als er dan op Spa 100 gasten met dezelfde staan, tja lekker boeie!
:kenny:
VWrijder
03-01-2006, 13:59
Maakt mij niet uit, hoe vaak kom je elkaar tegen. Als je ze zelf vet vindt... ik vind gepolijste empi's ook nog steeds erg cool, en ach, als er dan op Spa 100 gasten met dezelfde staan, tja lekker boeie!
:kenny:
De enige manier om echt op te vallen is als je er een hoovercraft van maakt, dus zonder velgen :D (moet te photoshoppen zijn)
vwcrewcab
03-01-2006, 16:55
Heel netjes!
Hoe staat het er inmiddels voor???? Ook nog met je 181-er bezig inmiddels?? Of ben je ff met sabbatical :D
volksaddiction
24-01-2006, 12:41
Hoe staat het er inmiddels voor???? Ook nog met je 181-er bezig inmiddels?? Of ben je ff met sabbatical :D
haha, ikk???
NOOIT !
Check deze maar eens: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15973
En ben nu met de witte '67 lampjes kever bezig.....APK klaar maken!
En ben nu met de witte '67 lampjes kever bezig.....APK klaar maken!
owww...ok, ook een goede zaak!!
wanneer ga je verder met de kubel??
volksaddiction
24-01-2006, 17:46
owww...ok, ook een goede zaak!!
wanneer ga je verder met de kubel??
hmmmmmmm, zal van de zomer worden !!!
Als ik echt ff niks heb tussendoor.........
Komende weekenden ben ik er waarschijnlijk al helemaal niet, heb nog wat projectjes lopen die afmoeten, en ik ga het blok van de ovaal nog een beetje "kietelen", dus ben voorlopig nog wel zoet !
Moet in weze eerst ff wat centen sparen om de body te kunnen laten spuiten....dus dat is langer termijn werk.
Zit verder geen laswerk aan, kan tussendoor wel alvast de deuren en de voorklep gaan afmaken....
Dus er komen wel weer kubel foto's !
:woowoo:
VolksKai
24-01-2006, 20:14
mis nog wat foto's hier... :rolleyes:
(redlines, wegu dsign, reservewiel-tankje, vlaggestok,....)
volksaddiction
25-01-2006, 00:06
mis nog wat foto's hier... :rolleyes:
(redlines, wegu dsign, reservewiel-tankje, vlaggestok,....)
hahaha, idd !
Te druk gehad om e.e.a. te updaten hierzo :redface:
Dus bij deze dan maar !
Fenderpole op het rechtervoorscherm, thnx to Kai !
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/Dscf2836.jpg
Redlines achter gemonteerd.......makkie !
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/Dscf2831.jpg
En de grote truc......redlines op 135x70x15 smartbanden ;)
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/Dscf2880.jpg
OG WEGU D-sign,wederom thnx to Kai..veel mooier dan de lighted D-sign :rock:
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/Dscf2882.jpg
En zoals de ovaal er nu bij staat:
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/Dscf2881.jpg
Heb ondertussen ook nog een NOS OG tankdop erop zitten, thnx to gert, een OG benzinekraan (was wel nodig....al 2x zonder benzine gestaan :mad: ) , en een OG reservetank voor in het reservewiel....nogmaals, THNX TO KAI :hug: en er is een zeldzame SWF glass washerbottle onderweg !!
Last but not least, zeldzame rainguards in smoke met aluminium hoeken !
VolksKai
25-01-2006, 00:10
No thanks, amigo!! (3x) :hug:
gaaf man!!
redlines staan em goed!!!!
VWrijder
25-01-2006, 10:12
:woowoo: Ziet er errug strak uit allemaal Leon! :cool:
Redlines achter gemonteerd.......makkie !
Wat voor gereedschap gebruik je daar bij? Ik heb al aardig lopen tobben, maar tot nu toe is het me niet gelukt om ook maar één redline insert erop te krijgen bij me boessie ik krijg die !@$%^&*# band niet van zijn plek :mad: (en ja ik heb hem al leeg laten lopen). What's the trick? :confused:
Je moet je banden bijna helemaal leeg laten lopen zodat je de rand van je band van de velgrand kan drukken. Dan er tussen drukken en weer oppompen.
VWrijder
25-01-2006, 10:35
Je moet je banden bijna helemaal leeg laten lopen zodat je de rand van je band van de velgrand kan drukken. Dan er tussen drukken en weer oppompen.
En wat gebruik je om de band van de velgrand te drukken? Mij is het nog niet gelukt namenlijk (zelfs vloeken hielp niet ;) ):(
En wat gebruik je om de band van de velgrand te drukken? Mij is het nog niet gelukt namenlijk (zelfs vloeken hielp niet ;) ):(
Vloeken? Jij? :eek: Kan me niet voorstellen. haha.
Je kan op de rand gaan staan als ze niet los willen. Mocht het echt een probleem zijn, rij er ff mee naar de bandenboer, die kunnen je misschien wel verder helpen.
volksaddiction
25-01-2006, 10:41
Wat ik heb gedaan is het wiel vlak neerleggen en met je knieen op de band gaan zitten.
Dan zakt de wang een beetje in en dan druk je de redline er zo tussen !
Evt. de redline een beetje insmeren met wat water en drupje afwasmiddel.
Ziet er weer goed uit Leon!!
zal hem wel zien bij vw-speedmeet in feb...
grtz...Vic..
volksaddiction
25-01-2006, 10:52
Ziet er weer goed uit Leon!!
zal hem wel zien bij vw-speedmeet in feb...
grtz...Vic..thnx m8 !
Spietmiet komt helemaal goed........we hebben een hoek van de hal voor onszelf gekregen, en zijn nu druk in voorbereiding om de boel een beetje aan te kleden !
Zie je daar :hug:
Het gaat steeds meer op een kerstboom lijken :(
Wat is het nut van dat vlaggetje ? :D
volksaddiction
25-01-2006, 11:29
Het gaat steeds meer op een kerstboom lijken :(
Wat is het nut van dat vlaggetje ? :D
Meer dan dit komt er niet op hoor Gert !
Vlaggetje is totaal zinloos, maar ziet er wel grappig uit :D
Fenderpole met vlag zit er ook niet altijd op, is puur voor de heb......
Enige dat nog onderweg is een gepolijste safetystar, die was eigenlijk ter vervanging van de D-sign....maar heb nu de WEGU er al op zitten.
Zoek nu nog de rear vent trim.........
Verder komen er alleen nog ovaal opties op, er komen geen dingen meer bij.
Zoek dus nu nog een dashrooster met toerenteller (ging laatst een toerenteller voor ovaal weg op ebay voor 69,- :chair: ) en heb op de plek van de shoke nu een OG hella sigarettenaansteker zitten met wit ivoren knop, net als de rest van de schakelaars.
Ziet er strak uit!!! zekers die velgen & banden :cool:
FF zoeken .. kwam gister een NOS vent trim in doos tegen bij een engelsman
Zal wel niet goedkoop zijn
Ik PM het wel
the hanz
25-01-2006, 12:07
ISP heeft de venttrim op voorraad liggen voor 100 dollar en ze staan regelmatig op ebay bij nos germany waar ze voor rond de 80 euro weggaan, en ze lagen op kwf voor 80 euro...lijkt me geen probleem, meer trim dan ovalen :rolleyes:
the hanz
25-01-2006, 12:08
ik moet ook nog een setje bestellen btw...misschien wat combineren ??
the hanz
25-01-2006, 12:53
de aluminium naafdopjes voor de radars zijn ook klaar trouwens, polished en wel :cool:
ISP heeft de venttrim op voorraad liggen voor 100 dollar en ze staan regelmatig op ebay bij nos germany waar ze voor rond de 80 euro weggaan, en ze lagen op kwf voor 80 euro...lijkt me geen probleem, meer trim dan ovalen :rolleyes:
Ow dan valt het mee .. dat vind ik nou weer wel leuk :D
Ik moet je binnenkort nog eens bellen over die velg ...
VolksKai
25-01-2006, 16:57
de aluminium naafdopjes voor de radars zijn ook klaar trouwens, polished en wel :cool:
Hanz = the Man!!!! Goed bezig weer!
volksaddiction
26-01-2006, 00:53
FF zoeken .. kwam gister een NOS vent trim in doos tegen bij een engelsman
Zal wel niet goedkoop zijn
Ik PM het wel
Thnx !
Lopen ook nog 2 sets op Ebay....gaan gemiddeld voor een 60 euro weg, NOS.
Komt vanzelf !
Engeland zal wel een stuk duurder zijn :(
volksaddiction
26-01-2006, 00:55
de aluminium naafdopjes voor de radars zijn ook klaar trouwens, polished en wel
ik moet ook nog een setje bestellen btw...misschien wat combineren ??VET !!
Wanneer kan ik ze ophalen/kom je ze brengen ?
:hug:
Emn we kunnen evt. wel wat onderdelen kombineren met bestellen, altijd goed !
Cle heeft er net weer een bestellinkje uitgegooid bij ISP.........volgende zeker ff trim meebestellen als ik zse niet via ebay koop :D
the hanz
26-01-2006, 07:05
VET !!
Wanneer kan ik ze ophalen/kom je ze brengen ?
:hug:
Emn we kunnen evt. wel wat onderdelen kombineren met bestellen, altijd goed !
Cle heeft er net weer een bestellinkje uitgegooid bij ISP.........volgende zeker ff trim meebestellen als ik zse niet via ebay koop :D
halen brengen ...je kunt ze zaterdagochtend ff oppikken bij henny dan ben ik daar, of s'avonds kan altijd natuurlijk..
en wat betreft de venttrim ook ik ben bezig op e-bay dus ff opletten dat we elkaar niet overbieden :D en anders latrer een keer ISP bij de volgende bestelling
the hanz
26-01-2006, 07:05
Ow dan valt het mee .. dat vind ik nou weer wel leuk :D
Ik moet je binnenkort nog eens bellen over die velg ...
he he je komt hem ophalen :D ...ik heb hem gelijk in de auto gegooid, ga al aan de slag
BasLacrosse
07-02-2006, 10:25
zo , ik heb nu 17 pagina's bijna alles gelezen, en alle foto's goed bekeken. Ik ben zelf ook gek op kevers en ik moet zeggen; petje af! Meer kan ik niet zeggen, ik vind het gewoonweg fantastisch om het allemaal te lezen. Ik ben erg benieuwd wat er allemaal nog gaat komen en hou het in de gaten!
volksaddiction
07-02-2006, 12:49
Thnx !
Komen wel weer updates aan :)
Heb pre '64 pop outs besteld via Oskar, en hij heeft ook een ovaal dashklok besteld voor me.
En heb vorige week een TRICO washerbottle binnen gekregen uit de jaren 50.
Toekomstplannen zijn iig de baksteunen vervangen voor urethaan, en de motor een beetje kietelen....denk aan dubbele carbjes ofzo :rock:
en hebben wij ook het grote genoegen om deze machtige machine te bewonderen op de volksforum meeting?
Als het goed is wel, aangezien ik hoop mee te rijden (mocht ik nog geen eigen VAG hebben)! :D
volksaddiction
07-02-2006, 15:49
en hebben wij ook het grote genoegen om deze machtige machine te bewonderen op de volksforum meeting?
Het zat wel in de planning :rolleyes:
Maar ik zit nu van 23-26 maart in londen....ook leuk natuurlijk :D
maar:
@ Airtime: als je wilt mag je m wel lenen ;)
Lijkt me wel stoer als mijn ovaaltje te bewonderen is op de VF meeting, ook al kan ik er dan zelf niet bij zijn.........
Beetlefreak
07-02-2006, 16:12
Het zat wel in de planning :rolleyes:
Maar ik zit nu van 23-26 maart in londen....ook leuk natuurlijk :D
Is het daar te halen?? Kun je er beter blijven aangezien je er 1 en 2 april ook al bent :tongue: :D
@VA Jammer dat je niet op de VF meeting bent maar engeland is ook wel weer tof, trouwens nog effe een vraagje zoek voor mijn kever nog zo'n coole airco voor aan t raam je weet wel die oldskoolairco weet jij waar je die kunt kopen? grtz
volksaddiction
07-02-2006, 17:45
Is het daar te halen?? Kun je er beter blijven aangezien je er 1 en 2 april ook al bent :tongue: :D
hahaa, ga idd 2 weekenden achter elkaar :)
eerste weekend met de boot, 2e weekend met het vliegtuig :rock:
Vriendinnetje zit in Londen, dus ga ik daar het eerste weekend heen!
2e weekend.....VOLKSWORLD ! (dan zit zij in Zwitserland :()
volksaddiction
07-02-2006, 17:46
@VA Jammer dat je niet op de VF meeting bent maar engeland is ook wel weer tof, trouwens nog effe een vraagje zoek voor mijn kever nog zo'n coole airco voor aan t raam je weet wel die oldskoolairco weet jij waar je die kunt kopen? grtz
haha, een thermador..........
Die zoeken we allemaal !!
Krengen kosten tussen de 250 (used) en 600 euro (NOS) en zijn heel moeilijk te vinden :(
dis een hele fraaie !
http://www.volksaddiction.nl/mol2005/DSCF0027.JPG
@ Airtime: als je wilt mag je m wel lenen ;)
Lijkt me wel stoer als mijn ovaaltje te bewonderen is op de VF meeting, ook al kan ik er dan zelf niet bij zijn.........
WTF! :woowoo:
Dat zou echt super zijn!!! :rock:
flat 4 freak
07-02-2006, 20:38
WTF! :woowoo:
Dat zou echt super zijn!!! :rock:
en dan ga ik weer slijmen of ik dan weer met bob mee mag rijden :D :rock:
volksaddiction
07-02-2006, 23:56
en dan ga ik weer slijmen of ik dan weer met bob mee mag rijden :D :rock:haha, net ff op de koffie geweest bij Bob, hij zag t al helemaal zitten !!
Komt goed, spreek maar af met Bob :)
Mits mijn weeknd niet doorgaat, maar dan kan je er altijd met "je dikke reet" achteraan rijden ;)
haha, een thermador..........
Die zoeken we allemaal !!
Krengen kosten tussen de 250 (used) en 600 euro (NOS) en zijn heel moeilijk te vinden :(
dis een hele fraaie !
http://www.volksaddiction.nl/mol2005/DSCF0027.JPG
Sweet... fantastische dingen vind ik dat, geniaal
volksaddiction
08-02-2006, 00:13
Sweet... fantastische dingen vind ik dat, geniaal
Ik know !
Vond m ook helemaal top...totdat ik naar de prijs vroeg ;)
Zat iig een eind boven de 500,-
(man was het vragen naar de prijs zo zat aan het eind van de dag dat hij er op een gegeven moment
maar een kaartje op had geplakt :giggle: )
haha, net ff op de koffie geweest bij Bob, hij zag t al helemaal zitten !!
http://www.motor-forum.nl/forum/images/smilies/pompom.gif
Mits mijn weekend niet doorgaat
http://www.motor-forum.nl/forum/images/smilies/nopompom.gif
:D
flat 4 freak
08-02-2006, 10:58
haha, net ff op de koffie geweest bij Bob, hij zag t al helemaal zitten !!
Komt goed, spreek maar af met Bob :)
Mits mijn weeknd niet doorgaat, maar dan kan je er altijd met "je dikke reet" achteraan rijden ;)
ha
ik ga vrijdag op de koffie bij bob
dus dan heb ik het er met hem over
en mn dikke reet ligt half uit elkaar dus ik ben bang dat dat niet gaat lukken
hij moet lijnen hij krijgt weer een klein kontje :cool:
en dan ga ik weer slijmen of ik dan weer met bob mee mag rijden :D :rock:
Ben benieuwd hoe je dat gaat aanpakken! :D
We hebben het er vrijdag wel ff over! Komt goed!
flat 4 freak
08-02-2006, 11:22
Ben benieuwd hoe je dat gaat aanpakken! :D
We hebben het er vrijdag wel ff over! Komt goed!
:bj:
volksaddiction
08-02-2006, 12:47
:bj:
:screwy: :giggle:
volksaddiction
22-03-2006, 02:04
Rij alweer een maand of wat met de ovaal rond.....dus het werd weer tijd om wat te klussen :D
Omdat de ovaal voorzien is van een 1641cc met en standaard 34PICT moest er toch wel e.e.a. veranderen aan de motor :D
Het blok is er uit, en ga het blokkie volledig aanpakken zodat ik weer fris alle meetings af kan rijden deze zomer !!
Blokje is ondertussen voorzien van nieuwe nokkenas lagers, en deze week komen ook de zuigerveren en de drijfstanglagers binnen :)
Verder een complete paintjob.......heb zitten denken aan een vage kleur, maar ik denk dat het toch maar gewoon zijdeglans zwart word, lekker neutraal zodat alle andere onderdelen lekker naar voren springen !
De motor word voorzien van een centraal geplaatste weber met K&N filter (moet nog ingekort worden) en een originele merged header van ANSA met 3/8" aansluiting.
Verder komen er OG ovaal kachelpotten onder (thnx to aircooled :hug: ) zodat de koelkap origineel kan blijven (zover die dat is, want hij is al aangepast voor een dikke oliekoeler :rock: )
Hier wat foto's, meer foto's volgen asap !
http://www.volksaddiction.nl/myoval/DSC00094.JPG
http://www.volksaddiction.nl/myoval/DSC00097.JPG
http://www.volksaddiction.nl/myoval/DSC00096.JPG
Echt... Dat spruitstuk blijft wazig! Maar wel erg goed! Ben benieuwd hoe hij rijdt! :woowoo:
wat heb jij er nu voor een soort ontsteking op zitten??
Ik denk dat er een 123-ignition op zit (als ik voor Leon mag spreken :wink: ).
manijack
22-03-2006, 09:26
hij is dan cker niet te bewonderen op VF meet and greet...... :(
volksaddiction
22-03-2006, 09:43
Ik denk dat er een 123-ignition op zit (als ik voor Leon mag spreken :wink: ).
Klopt.....een 123 ignition !
De een zweert er bij (zoals ik) de ander vind het he-le-maal niks.
volksaddiction
22-03-2006, 09:45
hij is dan cker niet te bewonderen op VF meet and greet...... :(
Ga er zo weer aan verder, ik heb alle spullen binnen!
Dus als ik vandaag er heel de dag tegen aan kan en zaterdag heel de dag dan zou het kunnen lukken...
Weet alleen nog niet 100% zeker of ik er bij ben zondag........ik hoop het wel !
mis ik wat?
ik dacht dat jij dan al op dat eiland zat??!
hé dat rijmt...
flat 4 freak
22-03-2006, 10:00
ik ben benieuwd naar dat monster
ziet er heel cool uit dat grote luchtfilter
succes
volksaddiction
22-03-2006, 10:03
mis ik wat?
ik dacht dat jij dan al op dat eiland zat??!
hé dat rijmt...
Klopt...........
Eerste weekend Londen heb ik laten schieten, werd een beetje te veel van het goede :(
volksaddiction
22-03-2006, 10:04
ik ben benieuwd naar dat monster
ziet er heel cool uit dat grote luchtfilter
succes
die gaat nog door de helft hoor :D
Anders past de klep niet meer dicht....hahaha
chrisjuh
22-03-2006, 10:13
Doorsleutelen zaterdag, en er gewoon zijn zondag! :)
volksaddiction
22-03-2006, 10:15
Doorsleutelen zaterdag, en er gewoon zijn zondag! :)
Krijg net een telefoontje van Volksrepairs dat mijn onderdelen binnen zijn :woowoo:
dus misschien met de ovaal zondag !
blijft nog even een verrassing :)
Zou zowiezo ook zonde zijn als ik de eerste ACN zonder ovaal zou komen natuurlijk......dus hij moet wel weer redelijk snel de weg op !
als je alle onderdelen binnen hebt,
dan is het een kwestie van enkele uurtjes om zo'n blok af te bouwen....
dus kom morgen ff langs de weedeaters speedshop als je een test ritje maakt!
kan ik die ovaal eens in het echt bewonderen... :tongue:
volksaddiction
22-03-2006, 10:49
als je alle onderdelen binnen hebt,
dan is het een kwestie van enkele uurtjes om zo'n blok af te bouwen....
dus kom morgen ff langs de weedeaters speedshop als je een test ritje maakt!
kan ik die ovaal eens in het echt bewonderen... :tongue:
hmmmmmmm, was het maar zo makkelijk !
Moet nog 2 nieuwe draadeinden tappen in 1 cilinderkop, uitlaat passend maken, en ik moet nog wat verzinnen voor de gaskabel....met deze carb komt de gashaan niet op de plek uit waar die hoort te zitten :rolleyes:
beetje prit erop smeren en er tegen aan janken! werkt altijd :D
waarom zo lastig met de gas kabel?
nieuw gaatje door koelhuis.
tule erdoor kabeltje erdoor en klaar is leon!
of gaat dit niet zo makkelijk?
kun je dit haantje niet overzetten aan de andere kant zoals bij dell orto's?
dan maakt de gaskabel niet zo'n rare hoek ook!
volksaddiction
23-03-2006, 00:18
waarom zo lastig met de gas kabel?
nieuw gaatje door koelhuis.
tule erdoor kabeltje erdoor en klaar is leon!!
Werkt niet.......de aansluiting zit te hoog boven die dynamo, zo'n grote bocht kan je niet maken.
Normaal hoort de aansluiting ook aan de linkerkant te zitten, en dan hoort er een soort hevel met kogelgewrichtjes op de 2 "oortjes" op het spruitstuk te zitten.
Dit is wel na te maken, alleen zit de gashevel aan de verkante keer van de carb :mad:
kun je dit haantje niet overzetten aan de andere kant zoals bij dell orto's?
dan maakt de gaskabel niet zo'n rare hoek ook!
Daar ben ik nu mee bezig !!
Alleen zit er rechts een oortje aan de carb waar een stelschroef op zit waar de gashaan tegenaan valt.
Deze kan ik wel laten zitten, maar dan zal ik iets aan de centrale stang moeten lassen zodat ik rechts de stelschroef kan gebruiken, en links gas kan geven............
Verder lekker bezig geweest vandaag !
Koppen zijn voorzien van nieuwe draadeinden, bijna al het plaatwerk is gespoten, en alle andere delen liggen klaar :)
Drijfstanglagers en zuigerveren gemonteerd...........kon alleen de koppen nog niet plaatsen omdat er geen stoterstangpijpjes vooradig waren :(
Next problem.........de spruitstuk bochten hebben een diameter van 38mm binnen, en 43 buiten
Het centrale spruitstuk een buitendiameter van 40,8.
Dus om de bochten op het spruitstuk te monteren zullen ze uitgedraaid moeten worden !
Morgen eens rondbellen wie dat voor me kan fixen, en dan gelijk de spruitstukken kan polijsten vanbinnen voor een betere flow.
Zaterdag weer verder iig !
Maar zondag gaat m niet worden met de ovaal :rolleyes:
frankvr6
23-03-2006, 00:27
nog ff en ik ruil de waterkokers in en ga lekker föhnen
gave bakkies allemaal
maartenunplukt
23-03-2006, 01:15
:iamwithst
hoe mooi
(ps, k ben stiekem fan van je verlichte D bordje)
Dit is wel na te maken, alleen zit de gashevel aan de verkante keer van de carb :D :D :D
Next problem.........de spruitstuk bochten hebben een diameter van 38mm binnen, en 43 buiten
Het centrale spruitstuk een buitendiameter van 40,8.
Dus om de bochten op het spruitstuk te monteren zullen ze uitgedraaid moeten worden !
Morgen eens rondbellen wie dat voor me kan fixen, en dan gelijk de spruitstukken kan polijsten vanbinnen voor een betere flow.
Zaterdag weer verder iig !
Maar zondag gaat m niet worden met de ovaal :rolleyes:
jammer leon zit dus weer ff tegen!
heb je niet nog ff een ander blok liggen ergens?
dat je die er even in lepelt?
of is ie dinsdag 4 april wel klaar??
volksaddiction
23-03-2006, 11:45
jammer leon zit dus weer ff tegen!
heb je niet nog ff een ander blok liggen ergens?
dat je die er even in lepelt?
of is ie dinsdag 4 april wel klaar??
ehhhhhhhh, heb het kubel blok ook nog liggen.......
1600cc met 2 single 36mm carbs.
Maar ik heb liever het blokje van de ovaal er weer terug in !
Maak het nu gelijk helemaal netjes, motorruimte in de kleur van de auto gespoten, nieuwe rubbers in de motorruimte, enz enz enz
Denk wel dat ie de 4e klaar is !!
nah dan zien we hem de vierde wel!
succes met dit blok! komt wel goed dééééééénk?
He pik, ziet er goed uit allemaal. Tegenslagje heb je allemaal wel eens...
Komt vast goooeeed.
Bij de weg, wat is er zondag? Mis ik weer wat???
Komt vast goooeeed.
neh..! :D
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16716
Toet toet beng boing !!!
Peppie toch !!
@ VA : gewoon met de bus komen
volksaddiction
23-03-2006, 21:09
Komt vast goooeeed.
Tuurlijk komt dat goed !!
Wanneer moet ik plek gaan maken voor je bus ?? ;)
volksaddiction
23-03-2006, 21:10
Toet toet beng boing !!!
Peppie toch !!
Doet ik ook !
Zooitje banden mee....zijn al wat aanvraagjes hier en daar :D
ramon.type3'67
23-03-2006, 23:29
hey leon goed bezig man word nog mooier dan die al was :thumbup: echt super gaaf succes en zie je wel op de acn of eerder misschien je weet maar nooit groeten ramon :rock: :rock: :rock: :rock:
Toet toet beng boing !!!
Peppie toch !!
Oeps... :redface: al plannen staan voor de zondag....
Tuurlijk komt dat goed !!
Wanneer moet ik plek gaan maken voor je bus ?? ;)
Ben nog aan het wachten op de as...
Kunnen misschien wel ff remcilinder vervangen voor de ACN. Gaat dat lukken denk je?
volksaddiction
24-03-2006, 11:09
Ben nog aan het wachten op de as...
Kunnen misschien wel ff remcilinder vervangen voor de ACN. Gaat dat lukken denk je?
Alleen op woensdag !
a.s. zaterdag de ovaal afmaken, dan kan ik volgende week woensdag je bus doen.
Weekend daarna zit ik op de volksworld show en die dinsdag is de ACN al !
Let me know !
VWrijder
29-03-2006, 19:58
En? Is het al gelukt om de puzzel van je nieuwe (erg dikke) carb op te lossen? Het wordt wel een erg dik blok zo. Weer eens wat anders dan zijdelings geplaatste carbs één zo'n grote motherfucker in het midden :giggle:
Gister al met eigen ogen kunnen aanschouwen...
:thumbup:
wordt wel een mooi blokje zo, lukt het al een beetje met die carb? En is dat uitdraaien van de spruitstukken al gelukt?
Hij is toch wel klaar dinsdag neem ik aan, gaat goedkomen deeenk!!
echt dik leon met die ''fatboy'' in het midden! da zal proper gaan lopen zenne :cool:
volksaddiction
29-03-2006, 23:48
Zal jullie niet langer in spanning houden :giggle:
Hij heeft gelopen.....EN HOE !!
Wat een vreselijk dikke sound komt er uit dat blok, niet normaal !!
Mijn dank gaat iig uit naar Bart die me heel de dag heeft geholpen, anders had ik het zeker niet gered vandaag !!
Kleine opsomming van de aanpassingen:
- Spruitstukbochten uitfresen op dikte van het middenspruitstuk
- Ovaal kachelpotten voorzien van nieuwe dikkere J-pipes (heel veel werk!)
- gaskabeldoorvoer verplaatst naar de bovenzijde van de koelkap dmv een zelfgemaakte buitenkabel en een spijlbus binnenkabel.
- zelf een beugel gemaakt voor de terugtrekveer van de gashaan.
- benzineleiding omleggen
- achterpaneel aangepast om de dikke ANSA kwijt te kunnen.
enz
enz
enz
Hopelijk kan ik morgenmiddag nog even verder............de carburateur loopt top, alleen de acceleratiepomp blijft een beetje hangen, dus hij pakt niet gelijk op.
Ook het luchtfilter moet nog ingekort worden, omdat de achterklep anders niet dichtkan :(
(of ik moet met alleen de kelken gaan rijden :rock: )
Mocht het niet lukken morgen ga ik de ACN ook niet redden, morgenavond geen tijd, vrijdagavond inpakken en zaterdag en zondag naar londen.....
Heb ik hooguit de maandagavond nog om e.e.a. af te maken :redface:
Blijft dus een verrassing!
Beter dat hij loopt! Is dat met de acceleratiepomp goed te verhelpen?
Met alleen de kelken rijden zou wel cool zijn! Alleen ff kousjes eroverheen dat er geen kleine vogeltjes enzo invliegen... :cool:
Ben benieuwd!
Oja, enne...
:postpics:
:giggle:
vwcrewcab
30-03-2006, 08:09
Sounds good, huh :cool: :woowoo:
klinkt inderdaad goed, ik ben benieuwd. Ik hoor het wel op de acn ;)
volksaddiction
30-03-2006, 11:52
haha, gisteren wel foto's gemaakt....met mijn oude camera, maar daar kon ik geen snoer meer van vinden :(
dus straks maar ff een paar foto's met de andere cam schieten !
@ airtime: acceleratiepomp is goed te maken, desnoods ff ee revisie setje er in !
Ik zou zowiezo naar de ACN kunnen rijden, alleen zal die nog niet lekker lopen.........en de achterklep ook ontbreken :giggle:
@ airtime: acceleratiepomp is goed te maken, desnoods ff ee revisie setje er in !
Okee, komt wel goed, dus!
en de achterklep ook ontbreken :giggle:
Dat is toch geen probleem? :confused: :D
en de achterklep ook ontbreken :giggle:
Dan kan iedereen gelijk je blok bekijken en kan je ook niet geflitst worden :)
volksfahrer.nl
30-03-2006, 17:16
Mocht het niet lukken morgen ga ik de ACN ook niet redden, morgenavond geen tijd, vrijdagavond inpakken en zaterdag en zondag naar londen.....
Heb ik hooguit de maandagavond nog om e.e.a. af te maken :redface:
Blijft dus een verrassing!
Hey Pussy!
Inpakken? We blijven maar 1 nachtje weg hoor!
Tandenborstel en schoon ondergoed is genoeg hoor :rolleyes:
volksaddiction
30-03-2006, 19:03
ben benieuwd leon
Anders ik wel !!!
Alles is af, de klep kan dicht, MET luchtfilter, achterpaneel en bumper er weer op........maar hij loopt nog steeds als een ouwe koffiemolen, haha
Maandag mag ik even tussendoor bij VolksRepairs ( :hug: ) om hem af te laten stellen :rock:
Dus ik denk dat ik er wel met de ovaal ben !
volksaddiction
30-03-2006, 19:05
Hey Pussy!
Inpakken? We blijven maar 1 nachtje weg hoor!
Tandenborstel en schoon ondergoed is genoeg hoor :rolleyes:
Alleen een tandenborstel toch ??
:D:D
Was maar bij wijze van......heb ook nog andere bezigheden die avond :giggle:
Dikke shit leon ! Uiteindelijk lukt het je altijd weer om net voor de volgende meeting hem af te maken. Ene die motorkap hoeft er niet op, laat maar zien waar al je werk in zit ! Echt goed, zie je bij ACN wel !
Kom zaterdag nog even buurten weet niet of je er bent, maar moet mijn bug weer aan te praat krijgen voor ACN !
Cheers
VRay
volksfahrer.nl
30-03-2006, 20:20
Kom zaterdag nog even buurten weet niet of je er bent, maar moet mijn bug weer aan te praat krijgen voor ACN !
Dat wordt dus dinsdag met de Passat Ray! :D
volksaddiction
31-03-2006, 00:39
Dikke shit leon ! Uiteindelijk lukt het je altijd weer om net voor de volgende meeting hem af te maken. Ene die motorkap hoeft er niet op, laat maar zien waar al je werk in zit ! Echt goed, zie je bij ACN wel !
Cheers
VRay
Ben er niet gozert.....zit in Engeland, VOLKSWORLD :rock:
Maar die kever van je gaat wel lopen, daar ben ik niet bang voor !
Tot dinsdag !
Tja die Passat kan ook, is alleen niet luchtgekoeld ! Kom gewoon lekker met de blue bug !
Tot ACN !
volksaddiction
31-03-2006, 08:38
Nou, even een fotootje dan maar hè !!
De eerste proefrit met de nieuwe carb :rock:
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/DSCF3153.JPG
Na montage van bumper, accesoires, luchtfilter enz enz
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/DSCF3162.JPG
Beetlefreak
31-03-2006, 09:21
Wat dacht je, nu de andere kant van de bumper maar ff zwart maken??? :D
Staat er weer goed voor, wel steriel die witte mudflaps!
volksaddiction
31-03-2006, 09:29
Wat dacht je, nu de andere kant van de bumper maar ff zwart maken??? :D
Staat er weer goed voor, wel steriel die witte mudflaps!
hahahaa, nee hoor !
De pijp hoort er op deze manier op te zitten, en hij hangt nu onder de bumper (oftewel...nog lager :mad: )
maar het is iig beter dan die zelfgebakken zooi die er onder zat !
Alles zat aan elkaar gelast, en de demper hadden ze uit het midden gelast ?! :rolleyes:
http://www.volksaddiction.nl/myoval/DSCF2581.JPG
En die spatlappies zijn idd ERRUG wit :giggle:
Maar dat zal niet lang duren denk ik..ze hangen op de grond!
Weet nog niet of ik ze laat zitten.....moet er nog ff aan wennen denk ik, hahaha
ziet er goed uit ouwe!
bijna klaar of niet?
volksaddiction
31-03-2006, 10:28
ziet er goed uit ouwe!
bijna klaar of niet?
Hij is klaar !!
Heb er al mee gereden ook :)
Alleen nog ff af laten stellen maandag bij Volksrepairs, die hebben iets meer verstand van die carbjes dan ik.......dus van de afstelling blijf ik maar af !!
Hij mag maandag ff tussendoor :rock:, dus dinsdag ben ik er zeker met de ovaal !
Perfect. Ben benieuwd....
ziet er lekker uit kerel!! spatlapjes ook wel leuk!
VWrijder
05-04-2006, 19:00
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/DSCF3162.JPG
Sweeeeet
vwcrewcab
05-04-2006, 19:31
Nice!!!!
vwboesie
04-01-2007, 17:03
Ik heb vernomen dat deze auto weer 'projectstatus' heeft, dus misschien dat de eigenaar een tipje van de sluier kan oplichten ???
volksaddiction
04-01-2007, 17:56
hmmmmmmmm, hééééé'l klein tipje dan ;)
zo staat hij er nu bij :rolleyes:
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/DSCF5822.JPG
zozo, alles er af, ga je hem een ander kleurtje geven?
Baldrimmer
04-01-2007, 19:17
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/DSCF5822.JPG
Ideale cal resto look of weet ik hoe dat heet : ledjes in de gaatjes van de achterlichten en klaar . Smooootthhhhhh
volksaddiction
04-01-2007, 20:08
zozo, alles er af, ga je hem een ander kleurtje geven?
:dunno:
:D
volksaddiction
04-01-2007, 20:09
Ideale cal resto look of weet ik hoe dat heet : ledjes in de gaatjes van de achterlichten en klaar . Smooootthhhhhh :rolleyes:
plannen zijn nog wel iets drastischer :D
o nee he :eek: hij gaat hem weer origineel maken, verhogen etc. standaard velgjes eronder etc. :confused:
:rolleyes:
plannen zijn nog wel iets drastischer :D
Ga nou niet te gek doen hoor,ik heb genoeg autos tenonder zien gaan uit verveling en de drang naar verandering :eek:
Ga nou niet te gek doen hoor,ik heb genoeg autos tenonder zien gaan uit verveling en de drang naar verandering :eek:
Voor zover ik weet, waren de plannen waren er al een poosje. Leon is ook geen type wat zich verveeld, dus daar zou het niet door komen.
ps. mail al gelezen?
volksaddiction
04-01-2007, 22:02
o nee he :eek: hij gaat hem weer origineel maken, verhogen etc. standaard velgjes eronder etc. :confused:
:screwy: :D
je kent mijn stijl toch wel een beetje Klaas ?
Het heet ondertussen niet voor niets de VA-slamshop !
hoogte (of beter gezegd:laagte) blijft ongewijzigd :thumbup:
Alleen is de primer die er op zit toch niet zo effectief als dat ik gehoopt had...
wilde eigenlijk nog een jaartje blijven rijden, en eerst de kubel afmaken, maar de ovaal heeft echt dringend wat aandacht nodig!!
Gelukkig is het alleen wat oppervlakkig werk, hij is 2 jaar geleden al body-off geweest en hoef ik niks te lassen of te restaureren.
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/DSCF5831.JPG
volksaddiction
04-01-2007, 22:06
Wees maar niet bang emiel, de ovaal zal er zeker niet slechter van worden ;)
Vind de stijl zoals hij nu is ook waanzinnig, maar wil toch wat meer de "resto" kant op !
zo idd zonde zijn als je nu niets aan de auto doet, daar is hij veel te mooi voor. alleen jammer dan ik hem nu niet kan zien op kwf :(
Goed bezig Leon :rock: Zou zonde zijn als er gaten in vallen.. Ben erg benieuwd iig :D
Beetlefreak
04-01-2007, 23:36
Hmmz... interesting! Maaruh, zijn die redlines nu whitelines geworden ofzo??? :eek:
en staat ie nu bij volksrepairs dan?
volksaddiction
05-01-2007, 07:02
Hmmz... interesting! Maaruh, zijn die redlines nu whitelines geworden ofzo??? :eek:
pinklines............en het is mijn 2e setje al he!!! :mad:
die troep verkleurd waar je bij staat......ik koop ze niet meer!
volksaddiction
05-01-2007, 07:03
en staat ie nu bij volksrepairs dan?
Nope........mijne staat gewoon in Zevenhuizen :D
Denk dat je in de war bent met JP z'n kever, die grijs-zwarte ?
vwcrewcab
05-01-2007, 08:42
Resto-loek is goeie zaak :woowoo:
Succes ermee.
Bussie komt zo
05-01-2007, 09:11
maar wil toch wat meer de "resto" kant op !
http://mysticaminerva.web-log.nl/photos/uncategorized/jezus_lowlands.jpg
Zo zie je maar er is hoop, VOOR IEDEREEN. :hug:
volksaddiction
05-01-2007, 09:24
Zo zie je maar er is hoop, VOOR IEDEREEN. :hug:
hahahaha
komt iig geen imperial op ;)
('t gaat een beetje deze richting op....maar dan nog iets minder meuk erop, en een andere kleurtje en andere wielen)
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/323887.jpg
Bussie komt zo
05-01-2007, 09:28
http://www.pumpkinsoft.de/covershots/3295.jpg
Goede keuze! als ik het mag zeggen..
Wat voor wielen?
Repro fuchsen?
volksfahrer.nl
05-01-2007, 10:37
hahahaha
komt iig geen imperial op ;)
('t gaat een beetje deze richting op....maar dan nog iets minder meuk erop, en een andere kleurtje en andere wielen)
Kortom compleet anders :confused: :chair: :D
En 'n ragtop? Ga je............
vwboesie
05-01-2007, 10:46
ik heb vernomen dat de nieuwe naam van de oval 'pink panther II' wordt.
Alleen dan zonder dakrek, zonder og velgen, zonder baja, zonder ragtop
beetje resto, maar toch niet helemaal, minder meuk erop, met of zonder sierlijsten, zonder of met Alberts, kortom: vaaaaaaaaaaag, maar dat zijn we gewend van je Le-Ohn !
Heumeau ! :tongue:
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/270279.jpg
http://www.vwbuz.com/gallery/albums/Import/thumb_mybus_anim.gif
volksaddiction
05-01-2007, 11:02
Goede keuze! als ik het mag zeggen..
Wat voor wielen?
Repro fuchsen?
Nope..........fuchsen zijn zóóó 2006 ;)
Randars gaan er 90% zeker ook onderuit!
Heb een hele mooie velg op het oog, zit nog op een prijsje te wachten van aircooled.nl :tongue:
Kortom compleet anders
En 'n ragtop? Ga je............
Er ligt een compleet ragtopje voor me klaar, net als een setje 5x205 schijfremmen met dropped spindles :rolleyes:
Nu alleen nog even rijk zien te worden op kort termijn :D
Setje dubbele webers met spruitstukken liggen iig al wel in de vitrine....enkele weber loopt goed....maar dubbel is toch wel iets leuker !!
volksaddiction
05-01-2007, 11:03
ik heb vernomen dat de nieuwe naam van de oval 'pink panther II' wordt.
Alleen dan zonder dakrek, zonder og velgen, zonder baja, zonder ragtop
beetje resto, maar toch niet helemaal, minder meuk erop, met of zonder sierlijsten, zonder of met Alberts, kortom: vaaaaaaaaaaag, maar dat zijn we gewend van je Le-Ohn !
Joop, dat had je nou niet moeten doen!!!
Ik begin spontaan te twijfelen aan de kleur die ik in gedachten had nu ik dit zie....helemaal de shit :rock: :D :rolleyes:
Martijn65
05-01-2007, 11:06
mooie plannen! maar word je interieur nu wel dezelfde kleur als de buitenkant?
danielle
05-01-2007, 11:13
Hey leon ik ben erg benieuwd wat het gaat worden! Zal best wel goed komen...
Wacht jij ook nog steeds op de hoofdprijs in de loterij... ik ook...
dan kunnen we met onze ovaal doen wat we willen!
Wat is trouwens de planning... wanneer moet ie klaar zijn?
En de kever van Romy ook nog aanpakken?? Je gaat het druk krijgen!
X Daan
Bussie komt zo
05-01-2007, 11:44
Nope..........fuchsen zijn zóóó 2006 ;)
Ben ik blij dat wij achterlopen en uit de mode zijn in Zeeland!!
Setje dubbele webers met spruitstukken liggen iig al wel in de vitrine....enkele weber loopt goed....maar dubbel is toch wel iets leuker !! :confused: :confused:
Ben reuze benieuwd!! Ragtop is "the ultimate seduction" :thumbup:
volksaddiction
05-01-2007, 13:41
mooie plannen! maar word je interieur nu wel dezelfde kleur als de buitenkant?
Nope, verre van zelfs!!
Zit sinds de zomer een TMI "brick-red" interieur in, met bijbehorende rood-witte deurpanelen.
Kleur past iig wel goed bij de buitenkant dalijk ;)
volksaddiction
05-01-2007, 13:43
Hey leon ik ben erg benieuwd wat het gaat worden! Zal best wel goed komen...
Wacht jij ook nog steeds op de hoofdprijs in de loterij... ik ook...
dan kunnen we met onze ovaal doen wat we willen!
Wat is trouwens de planning... wanneer moet ie klaar zijn?
En de kever van Romy ook nog aanpakken?? Je gaat het druk krijgen!
X Daan
ehhhhh :rolleyes: loterijtje winnen zou niet gek zijn nee :D
Preciese planning vertel ik lekker niet, ik post zo af en toe wel wat !!!
En idd ook nog e.e.a. aan Winky doen, en "airtime" z'n T2a-tje......voorlopig ben ik weer van de straat!!
volksaddiction
05-01-2007, 13:46
Ben ik blij dat wij achterlopen en uit de mode zijn in Zeeland!!
Maar bij jou komen ze onder de kubel :rock:
Onder de kever zie je het een beetje te veel momenteel....(net als randars :mad: ) en ik had al fuchsen onder mijn vorige kever.
TIJD VOOR WAT NIEUWS !! :woowoo:
volksfahrer.nl
05-01-2007, 13:58
Maar bij jou komen ze onder de kubel :rock:
Onder de kever zie je het een beetje te veel momenteel....(net als randars :mad: ) en ik had al fuchsen onder mijn vorige kever.
TIJD VOOR WAT NIEUWS !! :woowoo:
Ik zeg: Neem staal! Blijft altijd super staan! :thumbup:
volksaddiction
05-01-2007, 14:03
Ik zeg: Neem staal! Blijft altijd super staan! :thumbup:
Niet bij de stijl die ik wil :tongue:
ik weet nog wel een mooi wiel: ;)
http://domain710340.sites.fasthosts.com/roadhouse/images/homeImages/image4.gif
http://photos1.blogger.com/blogger/3713/3862/400/stock.jpg
of de amerikaanse:
http://ridemastersuspensions.com/ccp51/media/images/product_xlarge/randar3.jpg
Bussie komt zo
05-01-2007, 14:28
Repro gasbranders..
Hmm ook niet erg verkeerd
http://img223.imageshack.us/img223/4346/76507dz1.jpg
of cosmics
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/318456.jpg
of zoek ik in de verkeerde steek hoek?
Baldrimmer
05-01-2007, 14:32
Een Theun met iets van Porsche onder zijn auto .. leest de Paus porno ? :D
@ HJ : zeker prijzig ? Hebben al die replica velgen in het begin . Zie der Steinerrad .
Wordt nu ook in de US gemaakt en een stuk betaalbaarder .
@ HJ : zeker prijzig ? Hebben al die replica velgen in het begin . Zie der Steinerrad .
csp shop €299,- per stuk.. (http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/shop_main.cgi?func=start&wkid=34489410924)
en $775,- bij hoodride.. (http://ridemastersuspensions.com/cgi-bin/ccp51/cp-app.cgi?usr=51J4424790&rnd=5988563&rrc=N&affl=&cip=81.70.19.67&act=&aff=&pg=prod&ref=Randar3000&cat=&catstr=)
volksfahrer.nl
05-01-2007, 14:49
Denk het wel :rolleyes:
Martijns ovaal met Porsche Fuchsen! :thumbup:
http://www.keverpech.nl/aDSCF9565martijn.jpg
En Oskar natuurlijk....
http://www.keverpech.nl/spa06127.JPG
ik moet zeggen dat ik best wel heel benieuwd ben hoor!! We zullen het zien
volksaddiction
05-01-2007, 15:14
Steek blijft 5 x 205 :tongue:
@ HJ: die wielen zijn idd super ;)
Bussie komt zo
05-01-2007, 16:34
Er ligt een compleet ragtopje voor me klaar, net als een setje 5x205 schijfremmen met dropped spindles
Steek blijft 5 x 205
of zoek ik in de verkeerde steek hoek?
Tja had ik maar moeten lezen.
Nou ben benieuwd wat het gaat worden..
volksaddiction
05-01-2007, 16:49
Tja had ik maar moeten lezen.
Nou ben benieuwd wat het gaat worden..
Fluister het binnenkort wel in je oor als je een bakkie komt doen :thumbup:
VolksKai
08-01-2007, 20:22
Zie der Steinerrad .
Zijn toch echt anders. En een stuk minder mooi vind ik...
ik weet nog wel een mooi wiel: ;)
http://domain710340.sites.fasthosts.com/roadhouse/images/homeImages/image4.gif
http://photos1.blogger.com/blogger/3713/3862/400/stock.jpg
Het zal zeker wel weer dik worden... ben benieuwd naar je velgkeuze.. Bovenstaande zou niet misstaan onder m'n bus ;) , voor een kever vind ik em minder..
Word de ovaal een beetje in stijl zoals je je kubel eens omschreef?
volksaddiction
08-01-2007, 23:57
Het zal zeker wel weer dik worden... ben benieuwd naar je velgkeuze.. Bovenstaande zou niet misstaan onder m'n bus ;) , voor een kever vind ik em minder..
Word de ovaal een beetje in stijl zoals je je kubel eens omschreef?
Hmmmmmmm, weet ik nog niet :dunno:
Heb vandeweek weer ff ovaal foto's zitten kijken, en begin toch weer te twijfelen :rolleyes:
Dik word tie iig !!
Martijn65
09-01-2007, 00:22
Torker's
http://www.csp-shop.de/shop/images/artikel/21468.jpg
Sprinters
http://www.csp-shop.de/shop/images/artikel/17204.jpg
Succes met de keuze, btw 356wielen zijn met goede doppen ook mooi!
leon!!!
deze moet je er onder knallen, dan ben je echt de bomb! :D
http://www.ronalusa.com/wheels/opt-images/bear/bear.jpg
ik hoorde van tjoep dat we morgen ff langs komen.
pils al koud staan>??
volksaddiction
09-01-2007, 09:00
leon!!!
ik hoorde van tjoep dat we morgen ff langs komen.
pils al koud staan>??
Gert a.k.a. Baldrimmer heeft nog zo'n setje volgens mij!
Tis wel eens wat anders iig :rolleyes:
Zal Tjoep nog even bellen over hoe en wat.....nadeel is dat jullie 's avonds willen komen, en de kubel staat in een onverlichte opslag.
Dan zie je niet veel :(
Kan je beter op een zaterdag langskomen denk ik!
ik kom ook niet voor de kubel...
alleen voor koud pils. :D
volksaddiction
09-01-2007, 09:31
ik kom ook niet voor de kubel...
alleen voor koud pils. :D
hahhah, dat snap ik!
Alleen tjoep wil de kubel ff zien, alleen meer als dit zie je denk ik niet:
http://www.dolcevitas.com/flashjes/blossom/zwart.JPG
Leon, ik bel je vanmiddag wel even als ik in de auto naar huis zit, want in het donker naar een kubel staren is niet zo heel zinvol inderdaad :)
Dan spreken we wel even een zaterdag af, want op zich is het best leuk om pils te komen drinken, maar dat kan op een zaterdag ook :D
Baldrimmer
09-01-2007, 10:13
Zal Tjoep nog even bellen over hoe en wat.....nadeel is dat jullie 's avonds willen komen, en de kubel staat in een onverlichte opslag.
Ja 6 x 14 nieuw in doos .
Leuk ruilmateriaal ;)
Kreeg ik niet nog iets voor de vuldop ? lol
Enne deze rims zijn inderdaad koningsvet ;)
Baldrimmer
09-01-2007, 10:15
Let ook ff op waar het ventiel komt .. subtiel maar toch ontegenzeggelijk mannelijke berenvelgen :D
hahaha niet eens gezien! super.
ik was al fan, nu een grotere fan!!!
ja inderdaad, was me ook nog niet opgevallen :D
VolksKai
09-01-2007, 22:38
leon!!!
Deze komen al onder Winky! :thumbup:
Baldrimmer
09-01-2007, 22:40
Tinky Winky ?
volksaddiction
20-10-2007, 20:44
Seau,ff een topicje onder het stof vandaan trekken !
Ovaal is nu body-off :D
Planning is de bodem van een nieuwe coating te voorzien,en de vooras er weer onder met dropped spindles en een schijfrem set-up !
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/101507_165220.jpg
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/DSCF9194s.JPG
vwboesie
20-10-2007, 20:48
Hey, waar is de auto van Mr. JigSaw gebleven op foto 2 ???
volksaddiction
20-10-2007, 21:25
Hey, waar is de auto van Mr. JigSaw gebleven op foto 2 ???
We hebben van plekkie geruild !!
Ik dacht dat hij al af was:);) Zo te zien ben je nog lanf niet klaar.Succes
volksaddiction
20-10-2007, 22:28
Ik dacht dat hij al af was:);) Zo te zien ben je nog lanf niet klaar.Succes
Nee joh, eerst wat andere projecten tussendoor gedaan :redface: :D
'65er, '58er en als laatste de '60er!
Nu als een speer de ovaal aanpakken :cool:
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/Dscf9107s.jpg
Mister Cool
21-10-2007, 10:02
Leuk dat je er weer mee verder gaat :thumbup: , ben benieuwd :D
jetta mk1 '82
21-10-2007, 10:15
idd, kijk moet weer rijden ;) !!!!
gr. Martijn
nog even druk dus voor spa 2008..;)
maar mooi werk, je pakt hem serieus aan zeg!
TOP kever!
En erg goede keuze, dat je zo´n unieke auto gaat restaureren!
We hebben van plekkie geruild !!
:eek: :eek: :eek:
Gaan we het dan toch meemaken dat de ponton buiten komt :D :rock:
ramon.type3'67
22-10-2007, 17:19
ik heb het zaterdag gezien toen was ie al 3 kwartier bezig met ze deur eruit halen hahhahaha
en zie in dit topic dat iemand velgen in de vorm van een beertje hebt wie is het want ik denk dat me meissie ze helemaal top vind graag hoor ik van 1 van jullie
en leon veel succes met het ovaaltje en waaien wel weer es aan
volksaddiction
22-10-2007, 20:49
en leon veel succes met het ovaaltje en waaien wel weer es aan
Thnx, ennuh....neem je telefoon op als ik bel joh ;)
Had ff een vraagie over het onderstel poedercoaten!
Maar ik bel je morgen wel ffies :cool:
Nee joh, eerst wat andere projecten tussendoor gedaan :redface: :D
'65er, '58er en als laatste de '60er!
Nu als een speer de ovaal aanpakken :cool:
http://www.theundutchables.nl/Gallery/coppermine/cpg135/albums/userpics/10003/Dscf9107s.jpg
heb je die foto in luxemburg genomen..... ziet er wel bekent uit.....
volksaddiction
07-11-2007, 22:03
heb je die foto in luxemburg genomen..... ziet er wel bekent uit.....
Jup!
Mullertal (klein zwitserland) vlak bij echternach :)
Ken die bocht goed..... ;) leuke omgeving.... Kom daar minimaal 2x per jaar.....
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.