PDA

View Full Version : Paar G60 vragen

Tjillert
08-12-2005, 14:33
Binnenkort ga ik een aantal dingen aan mijn g60 als hij terug komt van de spuiter / carrosier.

Op dit moment heb ik als aanpassingen een 72 mm poellie en een chip van FHtechnic als aanpassingen.
vermogen op de rollenbank viel niet tegen, en er is nog genoeg om te verbeteren.
(de 2e lijn was geen echte run, maar alleen om te laten zien dat het dipje wat te zien was bij de 1e run er uit kan tewijl ze bij de luchtinlaat wat extra inspoten).
http://www.xs4all.nl/~vwyk/Niels/rollenbank1nvw.jpg

Wat ik in gedachten heb op dit moment om te doen met het blok is hetvolgende.

* De kop laten reviseren bij van Tilburg in Roosendaal, en dan ook een schrick 268/276 nokkenas er in laten zetten.
Kan ik trouwens de originele standaard kleppen / klepstoters en wat daar achter zit laten vernieuwen met orginile g60 spullen ?
Of moet het speciaal van schrick zijn ?

Verder de (origineel) grijze injectoren laten reinigen + nieuwe o-ringetjes hierbij.
Wanneer heb je eigenlijk een grotere brandstofdrukregelaar nodig ?
Zou ik al baat hebben bij een 3,5 bar exemplaar van bosch ?
Of werkt het net averechts bij een bijna standaard g60 ?

* Montage van mijn 4-2-1 spruitstuk.

* Onderblok weinig veranderingen.
Kijken hoe het er uit ziet.
Wel de lagerschalen vervangen (en kijken naar de cilinderwanden + zuigers / zuigerveren).
Ik lees wel eens iets over sputterlagers is dat iets speciaals ?
Wat voor lagerschalen kun je trouwens het beste pakken voor een g60 ?

* de chip zal nog aangepast worden, waarschijnlijk in combinatie met een bezoek terug aan de rollenbank.

Als ik nog dingen vergeten ben dan hoor ik het graag natuurlijk, zou zonde zijn als er iets wordt vergeten straks.

Groeten,
Niels.