View Full Version : Sierstrip Jetta '83
Zoals de topicnaam al zegt ben ik op zoek naar een stukje 'sier'strip voor op de bestuurdersdeur van een jetta LX (weet niet of andere modellen dezelfde strip hebben) uit '83. Eén of andere zielige geest (of iemand die zoekende was, net als ik) heeft deze strip van de deur van onze jetta getrokken, dus als iemand deze toevallig heeft liggen of iemand kent die dit zou kunnen hebben: ik hoor het graag!
gaat om een 2 deurs! was ik even vergeten te melden maar is toch wel belangrijk.
classic-edition
14-12-2005, 15:14
gaat om een 2 deurs! was ik even vergeten te melden maar is toch wel belangrijk.
Ik heb nog wel sierstrips liggen van een 2 deurs jetta 1
Set is kompleet op de sierstrip van het voorscherm bijrijderskant na.
Zijn half zwart/chrome met opstaande zwarte rand boven en onder half chrome(ik denk van een glx of zo)
Als hier wat aan hebt stuur me maar een pm hoef er niet veel voor te hebben.
Als ik een mede jetta 1 rijder kan helpen dan doe ik t graag.
mvg
Marco
@ JETTA1: je pb box zit vol en email wens je niet te ontvangen geeft ie aan. Daarom hier de inhoud van het bericht:
hee man,
mijn broertje zoekt dus de strip voor de jetta, ik zal hem vanavond even bellen en dan neem ik (of hij) even contact met je op.
mag ik een paar dingen van je weten:
waar woon je?
wat wil je er ongeveer voor hebben? (het gaat eigenlijk alleen om de strip op de bestuurdersdeur)
wat is je emailadres/telefoonnr?
je hoort zo snel mogelijk even wat van ons!
bedankt voor je snelle reply!
groet, Sander
stuur je even een pb'tje terug?
classic-edition
15-12-2005, 09:22
@ JETTA1: je pb box zit vol en email wens je niet te ontvangen geeft ie aan. Daarom hier de inhoud van het bericht:
hee man,
mijn broertje zoekt dus de strip voor de jetta, ik zal hem vanavond even bellen en dan neem ik (of hij) even contact met je op.
mag ik een paar dingen van je weten:
waar woon je?
wat wil je er ongeveer voor hebben? (het gaat eigenlijk alleen om de strip op de bestuurdersdeur)
wat is je emailadres/telefoonnr?
je hoort zo snel mogelijk even wat van ons!
bedankt voor je snelle reply!
groet, Sander
stuur je even een pb'tje terug?
Sorry erg druk op het moment.Box is nu weer leeg
ik heb je een pm gestuurd
Marco
no prob, pb terug.
IEMAND TOEVALLIG EEN RITJE TILBURG - FRIESLAND GEPLAND??? PB MIJ ZSM AUB!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.