View Full Version : Op Speuders een Vw Golf MX met 53.000 op de teller (Is niet van mij)
Golf-1974
19-12-2005, 18:50
http://www.speurders.nl/show_photo.php?id=1&listno=&sp_id=16226455&ac_ca_id=4407&sp_title=Vw%20Golf%201.1%20Mx%20Km%2053.000%20en%20Audi%2080%201.4%201975%20Km%2059.000&sp_photo_count=2
Ze zijn er niet zo veel meer die Golf Mxjes en heeft ook maar 53.000 op de teller die Audi 80 is ook wel stoer zie site! :D
Hmmm,
Weer diezelfde persoon uit Leeuwarden. Die had die passat met 1188 km ook al tekoop! Wat is dat toch met Leeuwarden op dit moment en oude vw's?
Deze passage vond ik wel leuk:
"zeer zeldzame uitvoering je vind ze nergens overgekocht van een oude Oma is nog fabrieks nieuw geen gebreken "
Yeah right! Die bus op de achtergrond viel me op en tadaaa:
http://www.gilstkevers.nl/Auto%20aanbod.htm
2e en 3e van onder zijn....Jawel die golf en audi.
Beide wagens staan al een half jaar en bijna een jaar op naam van dezelfde (van Gilst ws.) dus die ouwe oma... tuurlijk joh!
Morgen eens even bellen vragen of ze beide wagens nog hebben? Zal mij dan ook benieuwen of de advertentie na deze post ineens heel snel weg is.. ;)
Zou "Durk" mee spioneren op VF? :D
tsja hij kan hem natuurlijk hebben overgekocht van een omatje, maar het vreemde vind ik dat iemand uit bruinisse en iemand uit leeuwarden zaken met elkaar doen op een of andere manier... wel erg ver uit de buurt als je even een auto wilt bezichtigen en je denkt dattie in Leeuwarden staat... mag je naar bruinisse!
chrisjuh
20-12-2005, 20:44
Hmmm,
Weer diezelfde persoon uit Leeuwarden. Die had die passat met 1188 km ook al tekoop! Wat is dat toch met Leeuwarden op dit moment en oude vw's?
Deze passage vond ik wel leuk:
"zeer zeldzame uitvoering je vind ze nergens overgekocht van een oude Oma is nog fabrieks nieuw geen gebreken "
Yeah right! Die bus op de achtergrond viel me op en tadaaa:
http://www.gilstkevers.nl/Auto%20aanbod.htm
2e en 3e van onder zijn....Jawel die golf en audi.
Beide wagens staan al een half jaar en bijna een jaar op naam van dezelfde (van Gilst ws.) dus die ouwe oma... tuurlijk joh!
Morgen eens even bellen vragen of ze beide wagens nog hebben? Zal mij dan ook benieuwen of de advertentie na deze post ineens heel snel weg is.. ;)
Zou "Durk" mee spioneren op VF? :D
LOL! Jij Inspector Clouseau! :D
Jasper Ovaal
20-12-2005, 21:30
@ split. jij hebt toevallig niet 2 weken geleden je lease auto terug gebracht met diskettes of wel,??
lijkt net of je bij de AIVD werkt, want anders kunnen ze je altijd nog een baan aanbieden :woowoo:
@ split. jij hebt toevallig niet 2 weken geleden je lease auto terug gebracht met diskettes of wel,??
lijkt net of je bij de AIVD werkt, want anders kunnen ze je altijd nog een baan aanbieden :woowoo:
:hug:
Zoiets zou mij niet gebeuren :D en ach voor die knoeiers werken... let but sit!
of lezen die kwasten hier ook mee?
61 RagTop
22-12-2005, 23:26
strange......
normaal is van Gilst enkel te duur,
nu is hij ook al een beetje duister....
Die Audi80: 1.4 staat erbij: Verstand van zaken heeft ie dus ook al niet..
de 1.4 binnen vw concern kwam pas in de jaren 90..
't is gewoon een 1.3 met 60pk (GF/HH alike)
MAAR: d'r zit apk op, en de kleur is wel geil!
of met een MIVW plaat erin :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.