View Full Version : Zo nu en dan een foutmelding
wouter76
04-03-2004, 11:59
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 737280 bytes) in /home/virtual/site1/fst/var/www/html/forum/showthread.php(1628) : eval()'d code on line 341
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 15 bytes) in Unknown on line 0
For your interest :D
Klopt deze vraag moeten we neerleggen bij de host of VBulletin. We zijn ermee bezig.
Ik ben er al achter wat het is maar weet niet hoe het aan te passen is, ik zal het vanavond aan Marcski voorleggen.
Jongens, maak je niet druk.. tis toch al fantastisch dat we een nieuw forum hebben? We zijn jullie hartstikke dankbaar voor jullie moeite, tijd en inzet.. ik tenminste wel ;) Kinderziektes hoeven heus niet binnen een uurtje allemaal verholpen te zijn... daar mogen jullie best een halve dag over doen :p
Okee, ik heb veranderd wat we dachten wat het was, maar omdat het sporadisch voorkomt, is het lastig te testen.
Dus als iemand die foutmelding ziet, PM of email me op marc@volksforum.com
wouter76
04-03-2004, 21:59
Hmmm ik denk dat deze fout moeilijk te reproduceren is. Ik kreeg em toen ik alleen maar een topic wilde openen... nix bijzonders dus. Het zal wel een ongelukkige samenloop van omstandigheden en dat zijn de lastigste problemen om op te lossen. Enfin, het ziet er verder goed en verzorgd uit!
Had iets met geheugen te maken idd we hebben het opgezocht en dit moet de oplossing zijn.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.