View Full Version : Scherm Linksvoor Jetta 1
ik ben op zoek naar een net scherm (linksvoor) voor een jetta 1. Het liefst ergens in Noord-Nederland, maar wel alles aanbieden graag. Prijs komen we vast wel uit! Bij voorbaat dank!
niet echt in het noorden, maar wel een zo goed als nieuw scherm te koop (rechts ook evt.) in nimbusgrijs gespoten.
spul ligt in rotterdam.
hee tjaap, doe me anders even een prijs via pm, misschien dat rotterdam wel te doen is.
komt uiteindelijk op een witte jetta, dus heel specifiek op zoek naar een wit schermpje, MAAR alles aanbieden aub.
iemand misschien een wit scherm over, of weet je iemand die dit heeft liggen?
Matte wy ris sjen, miskien haw ik sels wol in goeie lizzen.
Hjerst do efkes fan my oer in pear dagen goed?
dot is best jong, soe wel ferrekte moai weze no!? ik hjer don wol even fon die! olfast tige dank hjer :D
sa ot it no lieket komme die strips trouwes nei de kriestdagen, dot probjerje ik nog te regeljen. bie disse olfast goeie kriestdagen tawinske! groetnis!
classic-edition
21-12-2005, 09:57
dot is best jong, soe wel ferrekte moai weze no!? ik hjer don wol even fon die! olfast tige dank hjer :D
sa ot it no lieket komme die strips trouwes nei de kriestdagen, dot probjerje ik nog te regeljen. bie disse olfast goeie kriestdagen tawinske! groetnis!
??????????????????????????????????
vertaald:
dat is goed joh! zou wel erg mooi zijn he? ik hoor dan nog wel van je, alvast erg bedankt :D
zoals het nu lijkt komen de strips trouwens na de kerstdagen, dat probeer ik nog even te regelen. bij deze alvast goede kerstdagen toegewenst. groeten
ps. voor jou marco: gaat het lukken met de strips denk je? :D olfast tige dank ;)
Heb anders ook nog een setje (Jetta 1) schermen liggen
welke kleur hebben jouw schermpjes stijn? ben 2 weken geleden nog in haarlem geweest om mn zus te verhuizen :S
ze waren blauw, zijn geschuurd.
oke dank je, ik hou het even in gedachten! ik wacht eerst split52 ff af, aangezien die hier in de buurt woont.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.