View Full Version : vrijdag topic
JK Le Mans
22-09-2006, 07:50
Vrijdag is de dag want dan komt de nieuwe
http://www.donald-duck.nu/donaldachtergrond.jpg
JK Le Mans
22-09-2006, 07:55
Precies !
Dus vanavond weer fijn in bad met de DD !!!
:D:D:D:D:D
het is weer zover, lekker bijna weekend
lekker....
ik heb nu al geen zin meer..
IK WIL NAAR HUIS...
waarom ben ik niet gestopt met leren, en stratenmaker geworden.
liep ik nu lekker in het zonnetje..
ja toby, dat zijn dingen waar je altijd over kan blijven dromen :) Ik ben net zo dom geweest, ik had nu ook in het zonnetje kunnen lopen
Kevin20v
22-09-2006, 08:47
Ik KAP er ook mee, ik ga me bij de aangepaste arbeid melden om hier en daar wat plantsoenen aan te schoffelen! :D
JK Le Mans
22-09-2006, 08:48
Nou ja wat zal ik ervan zeggen !
Ach ik zeg maar niks :D
Kevin20v
22-09-2006, 08:51
Doe maar niet :D
JK Le Mans
22-09-2006, 08:52
Nee doe ik ook niet !
http://www.vintagelibrary.com/scifi/rah/art/friday.jpg
Kevin20v
22-09-2006, 09:01
Nee doe ik ook niet !
Dan is het goed :tongue:
ik heb de airco op kachelstand gezet.
nu lijkt het net of ik heel hard aan het werk ben in de zon.
zweten! pfff.. :giggle:
ik ga vanmiddag denk ik lekker poolen hiero, er is toch geen zak te doen
veedubprins
22-09-2006, 09:19
Vanoamd noar Staphorst,
Omstreden concertje........ivm de plaatselijk SGP.
S-Staphorst
G-Gaat-
P-Plat
en welke band gaat dan om?
Kevin20v
22-09-2006, 09:21
Normaal :D
Ik hoorde het vanochtend op het nieuws, wat een belachelijk gezeik weer... zucht :D
die SGP moet ff normaal doen met hun gezeik
volgens mij is het weer een week later als vorige week om deze tijd, dus het is weer tijd om het vrijdag topic open te gooien. Rondje koffie van mij
JK Le Mans
29-09-2006, 07:20
Thanx Tjoep had mijn bakkie net leeg ! :D:D
Wist u dat
Kevin20v auto van de maand is op vwforum ??
http://www.vwforum.nl/contest/kevin20v.jpg
Langedaik
29-09-2006, 07:31
Goedemorgen,
Eerst naar de kapper en dan een heerlijk dagje A1GP :)
Wist u dat;
tjoep dit weekend een hele belangrijke beslissing gaat maken op luchtgekoeld gebied. :D
JK Le Mans
29-09-2006, 07:36
En dat is of wordt ?
of ik mijn kever ga verkopen en iets anders daarvoor in de plaats terug koop :)
Wat dat is de blijft nog even een klein geheimpje, maar dat komt helemaal goed :)
JK Le Mans
29-09-2006, 08:08
Ok dan ben benieuwd !
Zullen we nog maar weer een rondje doen
http://log.krak.nl/wateenswas/koffie.jpg
JK Le Mans
29-09-2006, 08:19
Nou vooruit maar !
Er zit nog wel wat in denk ik :D:D
JK Le Mans
29-09-2006, 08:21
Verder nog iemand wat te melden of een oude rotte kever achter in de tuin staan die voor weinig weg mag ?
wel een rotte kever op de oprit staan..
JK Le Mans
29-09-2006, 08:30
Als het voor weinig is mag dan mag hij daar ook wel staan :D:D:D
Kevin20v
29-09-2006, 08:33
Thanx Tjoep had mijn bakkie net leeg ! :D:D
Wist u dat
Kevin20v auto van de maand is op vwforum ??
Ja dat wisten we! :D maarre daar is al heel wat gezeik over geweest, ben blij dat ie er zondag weer vanaf gaat :redface:
JK Le Mans
29-09-2006, 08:34
hahahahha ik vind het mooi !
Kevin20v
29-09-2006, 08:42
Ik vind de nabewerking niet mooi, vind het ook niet mooi dat de moderator in kwestie zijn naam er levensgroot onderknalt.
Als het niet op het nrbord had gestaan kan men die foto ook anders interpreteren, ik heb de foto gemaakt en het is mijn auto... Omdat hij die foto heeft bewerkt moet zijn naam er dan onder??
Als ze me dat van te voren gemeld hadden had ik de foto zelf bewerkt.
Daar komt nog eens bij dat jongeheer Katirzan niet tegen opbouwende kritiek/commentaar kan en helemaal in de stress schiet als ik hem daar op een normale volwassen manier op aanspreek...
Noemt mij vervolgens een amateur bla bla bla
Jammer dat zo'n leuk initiatief zo moet gaan, terwijl mijn auto de eerste is die daar staat. Dan verwacht je dat je een aantal tips mag geven om het in de toekomst te verbeteren...
Helaas stond hij daar niet voor open :(
Laat duidelijk zijn dat IK hier geen VWforum / Volksforum discussie van wil maken, wat er in de bovenstaande tekst staat is met diverse mods besproken en is uiteindelijk netjes opgelost!
Ik vond het gewoon een leuk initiatief helaas werd er daar voor mij een iets negatieve ervaring aan gegeven :(
De originele foto:
http://www.kevintdi.nl/ipics/038.jpg
Op deze foto komt de kleur van de lak veel beter tot zijn recht! en daardoor de auto, vind ik persoonlijk...
De bewerkte foto door Katirzan:
indd ook ik vind de originele foto mooier.
waarom shoppen? hij is prima/goed/mooi zo..
maar ja....
iemand nog vunzige verhalen??
Kevin20v
29-09-2006, 08:50
Hij vertelde openlijk op het forum dat mijn foto amateuristisch was, en veel nabewerking nodig had om door mensen mooi gevonden te worden :D
toch jammer dat dat zo moet, die jongen doet uitspraken over mij en mijn talenten terwijl hij mij en mijn werk niet kent :D :rock:
Nee vunzige verhalen heb ik helaas niet :D
lelijke actie, ik vind de originele foto ook mooier
JK Le Mans
29-09-2006, 08:52
Hij vertelde openlijk op het forum dat mijn foto amateuristisch was, en veel nabewerking nodig had om door mensen mooi gevonden te worden :D
toch jammer dat dat zo moet, die jongen doet uitspraken over mij en mijn talenten terwijl hij mij en mijn werk niet kent :D :rock:
Nee vunzige verhalen heb ik helaas niet :D
CDtje al op de post ?
Kevin20v
29-09-2006, 08:52
Ja hoor, ik heb het bij m'n secretaresse/persoonlijke assistente afgegeven en die zou dat vandaag voor me regelen! Dus als de postbode in Kampen werkt op zaterdag... :D
JK Le Mans
29-09-2006, 08:54
Ja hoor, ik heb het bij m'n secretaresse/persoonlijke assistente afgegeven en die zou dat vandaag voor me regelen! Dus als de postbode in Kampen werkt op zaterdag... :D
Super !!!! :rock: :D :tongue: ;)
En dan vind ik nu dat die katirzan helemaal gelijk heeft !
Die foto lijkt nergens op
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
Grapje
"Hoie-hoi! Hoie-hoi, kabouter Hummel!"
"Nellie! Nellie Konijn!"
Al dat lawaai boven de grote boswei in het toverbos komt vanaf de groene bezemsteel van de goede heks Kabouterneusje.
"Hup, bezempje, dalen. Naar beneden, schiet op, ik wil naar mijn vriendin Nellie Konijn", krijst de heks.
"Hup, hup", roept kabouter Ukje die achter haar zit. "Schiet op! Ik wil naar mijn vriendje Hummel!"
Hij neemt zijn muts van zijn hoofd en zwaait ermee.
"Ik ben er ook, belletje van Hummel", rinkelt het belletje aan zijn muts.
"Leuk nog meer lawaai. Vooruit, heksenbel", lacht Kabouterneusje. Dat laat de grote heksenbel aan de hoge heksenhoed zich geen twee keer zeggen. Ze doet haar best, en hoe!
"Ring! Ring! Ring! Wij komen op bezoek uit het kabouterbos!"
Gelukkig kan de groene bezem van Kabouterneusje niet praten of rinkelen. Wat hij wel kan? Wapperen met zijn takkenbos.
Zjoefff, zjoefff, zjoefff, wappert hij.
Een uurtje later wandelen Kabouterneusje en Nellie over het bospad. Naast haar, op zijn takkenbos, wandelt de bezem. Kabouterneusje graait in de diepe zak van haar heksenkleed.
"Nellie, kijk eens wat ik heb meegebracht?"
"Heksenbabbelaars! Wat lekker."
"Stil! Laat Hummel het niet horen. Ik mag van hem geen babbelaars maken."
Dat begrijpt Nellie best, want wie op heksenbabbelaars zuigt, wordt onzichtbaar.
"Zullen we er eentje nemen?" fluistert ze.
"Natúúrlijk", fluistert Kabouterneusje terug.
Hap, doet de heks. Hap, doet Nellie en weg zijn ze. Alleen de bezem is nog te zien.
Om de hoek van het bospad komt Karel Konijn, het broertje van Nellie, aanrennen.
"Hé, bezem, wat doe jij hier zo alleen? Kom maar mee, ik breng je gauw naar Kabouterneusje. Ze heeft je vast al gemist."
Hij grijpt de bezemsteel vast.
Zjoefff, zjoefff, wappert de bezem boos.
"Ja, het is al goed, je bent natuurlijk blij dat ik je gevonden heb", zegt het konijn vriendelijk.
Dat bedoelt de bezem helemaal niet. Nijdig wappert hij met zijn takken. Pats. Karel krijgt een tik tegen zijn staartje. Pats, nog één.
"Zeg eens even!"
Karel pakt de takken vast.
"Zo, nu kun je niet meer slaan."
Nee, slaan kan de bezem niet meer, maar vliegen wel. Alsof hij een vogel is, scheert hij over de struiken, met het konijn hangend aan zijn takkenbos.
"Help", schreeuwt Karel. "Nare bezem. Ik wilde je toch alleen maar terugbrengen?"
Wat doen Nellie en Kabouterneusje? Ze lachen! Ze liggen bijna dubbel van de pret. De heksenbel lacht ook.
"Hing, hing, hing, gek konijn, hing, hing, hing."
Floep, daar is Nellie. Floep, daar staat ook Kabouterneusje. De babbelaars zijn op.
"D...daal, b...bezem!" hiklacht de heks. Boem. De bezem staat weer op het bospad. Wie daar ook is? Hummel.
Hij schudt zijn hoofd. Het belletje aan zijn muts rinkelt:
"Kabouterneusje is stout, ringeling."
"Dat weet Kabouterneusje zelf ook wel", zegt Hummel.
"Geef mij die babbelaars maar, ondeugende heks."
Hij houdt zijn hand op. Kabouterneusje legt er zes babbelaars in.
"Het was juist zo leuk", moppert Nellie.
"Nog wel," zegt Hummel, "maar als Karel zich bezeerd had, was het niet meer leuk geweest."
"Bah, wat ben jij flauw en braaf", rinkelt de heksenbel boos.
Hummel loopt naar de boswei, maar opeens blijft hij staan en kijkt naar zijn teentjes. Daar begint het te kriebelen. Hij weet wat dat betekent: hij móet dansen. Leuke, vrolijke, droevige, of gekke kabouterdansen. Hij legt zijn handen op zijn rug en danst. Van links naar rechts, voorover en achterover. De punt van zijn muts zwiept heen en weer en het belletje rinkelt:
"Wat is dat voor een dans, Hummel?"
"De onzichtbare heksendans, belletje."
"Ringeling", rinkelt het belletje. "Heksenbabbelaars. Weg zijn en konijnenheksen."
"Belletje! Van dat verhaal snapt niemand iets", lacht Hummel. "Kom hier, dan stop ik jou weg."
"Niet doen", rinkelt het belletje. "Ik ben al braaf, net zo braaf als Kabouterneusje. Ringeling."
Is Kabouterneusje echt braaf? Met Nellie wandelt ze weer door het toverbos. Naast haar, op zijn takkenbos, wandelt de bezem. Weer graait Kabouterneusje in de diepe zak van haar heksenkleed.
"Nellie, kijk eens wat ik heb meegebracht?"
"Heksenbabbelaars! Wat lekker."
"Stil!" De kabouterheks kijkt om zich heen. "Laat Hummel het niet horen."
"Zullen we?" vraagt Nellie.
"Natúúrlijk", knikt Kabouterneusje.
Even later wandelt de bezem weer alleen over het bospad.
"Foei Kabouterneusje!" rinkelt de grote heksenbel. "Wat ben jij lekker stout!"
Ik ben Frank: een klein Frans frietje. Ik zit in een grote patatzak. Het is meestal wel redelijk licht in de zak, maar soms is het ook pikkedonker. Ik zit in de zak met heel veel andere frietjes, maar toch voel ik me erg eenzaam. Ik leef nou al twee dagen in de zak. Wat daarvoor is gebeurd kan ik me niet herinneren. Het leven van een patatje valt niet altijd mee. Je moet de hele dag maar stil liggen en als je pech hebt lig je onderop. Die pech heb ik weer. Precies bovenop me ligt Japie. Hij is de grootste en dus heeft hij alles voor het zeggen. Er valt niet veel te zeggen in een patatzak, dus dat valt eigenlijk wel mee. Bovenop Japie liggen vast wel meer patatjes, maar dat kan ik niet zien.
Ineens wordt de patatzak enorm door elkaar geschud. Japie begint op me te schelden.
"Ik doe helemaal niks!" roep ik wanhopig
Het schudden gaat nog een paar seconden door. Dan wordt de zak met een plof ergens neergezet. Wat zal er buiten de zak gebeuren? Dat zal ik nu wel eens willen weten.
Het is een tijdje stil maar dan wordt er weer flink geschud. De zak wordt weer neergezet. Ineens gaat de zak geleidelijk vooruit. Dan stopt hij weer en dan gaat hij vooruit. Nadat dat een paar keer wordt gedaan wordt de zak voor de zoveelste keer opgetild en ergens anders neergelegd. Soms komt er een ontzettende dreun op de zak. Dan kan niemand zich meer bewegen. Maar ja, anders kunnen we dat ook niet.
Die tijd daarna is het ook veel van: opgetild worden en weer neergelegd worden. Na een tijd wordt de zak in een erg koude ruimte gezet. Ik zit nog steeds in de dichte zak, maar de kou komt ook naar binnen. Ik lig niet meer onderop, maar een beetje middenin. Ik lig nu bovenop Japie, die luid ligt te mopperen. Ik zie nu veel meer frietjes. Ook die ik nog nooit heb gezien.
Het is al een hele tijd later als de zak weer wordt opgetild. Tot mijn grote schrik wordt de zak opengemaakt! Ik ben wel bang, maar aan de andere kant wil ik ook wel eens iets van de "buitenwereld" zien. Boven me is de zak al open. Door het gat zie ik een bruin plafond. Is dit nou de buitenwereld? Lang om daar over na te denken heb ik niet, want de zak wordt een halve slag omgedraaid. Iedereen valt uit de zak. Ik ook. Sommige proberen zich aan de zak vast te klemmen, maar dat lukt niet. Ook zij vallen naar beneden. Een paar seconden val ik door de lucht. Dan "plomp" ik in een soort modderig bad. Ik weet niet hoe ik het zomaar weet maar het is vet waarin ik lig. Op het begin valt de hitte nog wel mee, maar het wordt steeds erger. Ik vind het vet wel lekker om in te liggen, maar de hitte mag van mij wel wat verminderen. Door het vet kan ik niet goed om me heen kijken, maar vaag zie ik Japie in het vet liggen. Hij is bijna niet te herkennen, want aan de randjes van hem zit een bruin gebakken randje. Ik kan wel zien dat hij het erg moeilijk heeft. Waarmee? Tja, dat weet ik ook niet.
Ik lig al een tijdje in het vet, totdat een ijzeren zeef, in de vorm van een bakje mij en alle anderen opvist. Dan worden we in een levensgrote pan gegooid. Omdat ik 1 van de kleinste en de lichtste ben, kom ik als 1 van de eersten op de bodem van de pan terecht. Bovenop me komen een heleboel anderen te liggen. Het begint een beetje te regenen. Niet met water, maar kleine korreltjes. Ik neem er een likje van. Mmm, lekker! Het is... zout. Ja. Ik neem er nog een paar likjes van, maar al gauw zit ik vol.
Na een tijdje wordt er een ijzeren lepel onder me geschoven. Samen met een ander frietje lig ik op de lepel. Dan worden we op een groot, plat ding gelegd. Ik kom naast een heel mooi meisjesfrietje te liggen. Gelijk word ik verliefd. Ze heeft zo'n mooi bruin randje. Bovendien is ze ongeveer net zo groot als mij.
"Hoe heet je?" vraag ik aan het meisjesfrietje
"Maartje." Zegt het meisjesfrietje
"Wat ben jij mooi," fluister ik tegen Maartje
"Jij ook. Je heet toch Frank?" vraagt Maartje
Ik knik.
"Hoe weet je dat eigenlijk?"
"Ik heb wel eens over je gehoord." antwoordt Maartje
Zo! Dan was ik dus toch beroemd in de zak! Ik ga nog iets dichterbij Maartje liggen. Verliefd kijk ik haar aan. Verliefd kijkt Maartje terug.
Een tijdje liggen we stil naast elkaar. Ik hoor geklop. Is dat míjn hart of die van Maartje? Alle twee, geloof ik. Die van mij, omdat ik opgewonden van Maartje ben geworden. Ik hoop dat Maartje dat ook van mij is geworden, maar ik denk dat haar hart klopt omdat ze bang is. Toch nog maar even vragen voor de zekerheid.
"Ben je bang?"
"Ja," antwoordt het zachte stemmetje van Maartje
Het liefst zal ik een arm om haar heen hebben geslagen hebben, maar ik heb nu eenmaal geen arm, dus dat zal moeilijk gaan.
Ik voel het warme lijfje van Maartje tegen me aangedrukt.
"Ik blijf mijn hele leven bij jou Frank."
Als dat tot me door gedrongen is, begin ik van binnen helemaal te gloeien. Mijn hele leven had ze gezegd. Ja, dat kan een frietje wel zeggen. Haar hele leven kan over een paar minuten al zijn afgelopen. De mijne ook trouwens.
Plotseling wordt een ijzeren staafje in mijn buik geprikt. Ik schreeuw het uit van de pijn. Als ik voel dat ik omhoog ga, klem ik me goed tegen Maartje aan.
"Frank!" roept Maartje
"Hou me goed vast, dan kan er niks gebeuren," zeg ik
Natuurlijk kon er van alles gebeuren, maar dat zei ik maar niet. Ik, nog steeds aan het stengeltje bengelend, hou Maartje goed vast. Het stengeltje met Maartje en ik eraan gaat omhoog. Dan worden we door een opening geduwd en van het stengeltje af geduwd. We komen op een waterig kussentje te liggen. Het is erg donker. Maartje ligt naast me. Tijd om verliefd te zijn heb ik niet, want ik heb het veel te druk met Maartje te troosten. Eigenlijk is ze zo wel het liefst: als ze bang is.
Ineens zie ik boven me een stuk of acht grote stenen die langzaam naar beneden komen. Ik kan niet meer aan de stenen ontkomen. Ik voel de stenen al tegen me aankomen. Ze drukken me helemaal fijn. De pijn die ik daarbij voel is onverdraaglijk. Naast me hoor ik geschreeuw van Maartje, maar niet zo lang.
Dan ga ik in een soort glijbaan. Met een noodgang vlieg ik naar beneden. Leuk vind ik het niet, want ik heb de erge pijn nog steeds. Het onderste stuk van mijn lijf is er al af.
Dan kom ik op een zachte, modderige bodem te liggen. Het moment daarna kan ik niks meer herinneren. Ik kan me niet bewegen, want ik heb geen gevoel meer. Ook geen pijn. Ik zie ook niks meer.
Een klein poosje later word ik weer wakker. Ik kijk om me heen. Ik heb al weer een klein beetje gevoel in me boven lichaam. Aan de ene kant van me ligt een half frietje. Hij is aardig breed. Maar... Maar... Dat is Japie! Ik schud een beetje tegen hem aan, maar hij beweegt niet. Hij heeft een hele gekke kleur. Dan weet ik wat er aan de hand is. Japie is dood. Ik krijg er tranen van. Ik heb Japie nooit aardig gevonden, maar toch vind ik het heel erg. Aan de andere kant van me ligt Maartje. Leeft zij eigenlijk nog wel? Ik fluister zacht haar naam. Geen antwoord. Ik word paniekerig. Ik por een beetje tegen haar aan. Steeds harder, maar ze beweegt niet. Haar ogen zijn dicht. Ik hoor haar hard niet meer kloppen. Dood galmt het door mijn hoofd, maar ik durf het zelf niet te geloven. Ik begin om me heen te schreeuwen om hulp, maar niemand komt. Dat maakt eigenlijk niks uit. Maartje is toch al dood hoe erg ik het ook vind. Dikke tranen lopen over mijn lijf. In mijn hoofd klinken de woorden die Maartje had gezegd op het ijzeren ding. Ik blijf mijn hele leven bij jou heeft Maartje gezegd. Die woorden zou ik nooit vergeten. Ze heeft het wel gedaan trouwens.
Nu is het me pas opgevallen dat ik niet de enige ben die daar ligt. Om me heen liggen allemaal frietjes. Ook andere dingen. Ik kan niet goed zien of ze dood zijn, maar ik vrees van wel. Mijn hele leven is niks meer waard. Zelf besef ik maar al te goed dat ik niet lang meer leef. Ik maak me er ook geen zorgen om. Het is erg benauwd in de ruimte waar ik me bevind. Eigenlijk wil ik nu ook dood. Niemand die meer om me geeft. Er is zelfs niemand meer die me kent! Ik heb pijn, ik heb het benauwd, ik ben verdrietig.
Ineens ploft er een heel groot ding boven op m'n buik. Het is een groot, rond, hard ding. Dat is ook het laatste wat ik me kan herinneren, want ik val in een diepe slaap. Een tijdje is het nog een diepe slaap, maar dan ben ik dood.
Het is nu 2 dagen later. Ik herinner me de hele gebeurtenis als de dag van gisteren. Ik kijk terug op een spannende tijd. Sommige momenten zoals de laatste paar minuten van mijn leven waren vreselijk, maar de tijd die ik met Maartje doorbracht was toch wel weer heerlijk. Vlak na ik dood was gegaan was ik een tijd helemaal weg. Toen werd ik wakker op een witte, zachte bodem. Om me heen zag ik een heel mooi landschap. Er was eten in overvloed. Nu is het eten al bijna op, dus het is tijd om weer een nieuw plekje te zoeken. Ik heb verder nog geen frietjes gezien, maar die komende minuten komt daar verandering in. Ik zie een mooi meisjesfrietje die Francien heet. Ik loop er op af. Gelijk worden we weer verliefd. Ze doet me denken aan Maartje. Alleen is Maartje toch een heel stuk liever dan Francien, maar trouwen we met elkaar en krijgen wel 25 kinderen. Dat is mijn geluksgetal dus daarom hebben we daar voor gekozen. Met z'n 27en leven we nog lang en gelukkig...
zo mensen succes!
vunzig genoeg? :D :D
hmm had het eigenlijk nog niet gelezen..
maar het is eigenlijk een beetje TE vunzig.
zal ik het maar weg halen?
JK Le Mans
29-09-2006, 09:09
ja vunzig genoeg heb hem niet eens helemaal gelezen :D:D
Kevin20v
29-09-2006, 09:09
Ik zit hier op m'n werk kijken wat voor leuks er nu weer getiept is, lees ik dat... hahahaha :D
@ Jasper: het is nog niet weg hoor ;)
Pedaalemmer
29-09-2006, 09:13
mooi laten staan...haha parmantige borstjes..moehaha!!
JK Le Mans
29-09-2006, 09:14
Ik zit hier op m'n werk kijken wat voor leuks er nu weer getiept is, lees ik dat... hahahaha :D
@ Jasper: het is nog niet weg hoor ;)
Hahahahahaha :chair:
:tongue:
lekker verhaaltje weer toob :)
Kevin20v
29-09-2006, 09:21
Hahahahahaha :chair:
Ik was deze vergeten --> :tongue:
hmm 't ging toch wel erg ver..
mooi de eer aan mij zelf gehouden
sorry jongens...... :D
Kevin20v
29-09-2006, 09:26
hmm 't ging toch wel erg ver..
mooi de eer aan mij zelf gehouden
sorry jongens...... :D
man man man wat een verhalen :D Japie het frietje :D
deze zijn nog veel vunziger :)
Moet nog werken tot 16:00 uur..............maar de zin raakt al op :( :( :(
Gelukkig kan ik de 130 Dieselpaarden nog even aanspreken vanmiddag onder werktijd :D :D :D
Groeten en PWK alvast !!!!!!
LRR
Ps: Morgen even parts halen voor de Einser !!!!
ik ook tot 1600 uur, maar ik ben echt wel aan weekend toe, lekker aan de kever rommelen
Pff kom je op school, tweede les gaat beginnen (3e en 4e uur) blijkt het niet door te gaan. Nou leuk 3 tussenuren en dan weer les :S En dan weekend!
Kevin20v
29-09-2006, 10:12
Wie wil er trouwens voor mij een kaarsje opsteken / voor mij duimen / een regendans doen of what ever...
Mijn golfje is vandaag naar de dealer om nog een onderdeel van het schakelmechanisme te repareren en voor de APK...
wat kan er mis gaan bij de apk?
is toch een technisch in orde wagen?
die van mij gaat maandag of dinsdag
Kevin20v
29-09-2006, 10:47
@ Toby: Technisch is er zo niets mis mee, ik heb een beschadigde as door het te laag rijden...
Maar verder kan ik zo even niets bedenken waar ik mijn twijfels over heb, heb gisteren de wagen nog even nagelopen, maar het is voor zover ik kon zien allemaal in orde.
MAAAR Laten we zeggen dat ik in mijn vorige leven is vreselijks gedaan heb want met dit soort dingen heb ik echt altijd pech!
Afgelopen maand in ieder geval alles wat betrekking heeft tot het schakelmechanisme en drukgroep+koppeling al laten vervangen, en dat was kwa kosten al geen kattepis...
Dus ik hoop dat ik hier nu eens een beetje geluk mee heb.
@Tjoep: alvast succes :hug:
Pedaalemmer
29-09-2006, 10:51
Oeh apk..de mijne gaat vanmiddag. Succes!
@Kevin20v succes en thnx, ik hoop dat die van mij er ook in 1 keer doorkomt
Kevin20v
29-09-2006, 11:08
Oeh apk..de mijne gaat vanmiddag. Succes!
Jij ook succes!
Ik hoop dat ze niet beginnen te zeuren over de airride net zoals de vorige dealer waar ik kwam...
Niet dat het een probleem is om ermee door de keuring te komen, maar het gezeik en het feit dat ik me druk moet maken om m'n gelijk te halen dat trek ik vandaag niet :redface:
vwleusden
29-09-2006, 11:51
anders ga je kat-in-zak spammen Kevin :rock:
Heb al de hele week weekend... hele week zitten studeren behalve vandaag... volgende week examen :)
zucht, ik wil ook weer student worden, lekker veel vrije tijd. Maar dan wel met behoud van salaris :)
vwleusden
29-09-2006, 14:58
Ik moet normaal ook minimaal 40u. per week werken, deze studie is naast mijn werk.
Kevin20v
29-09-2006, 15:36
Hij is er door! Helemaal goedgekeurd... Alles perfect in orde, maar of ik wel rekening wilde houden met de aandrijfas die aan had gelopen op het chassis...
Tja wat wil je, wie laag wil zijn moet pijn lijden :D
vwleusden
29-09-2006, 15:44
Shit... ik maar duimen dat ie niet zou halen :rock: ;)
Nieuw onderwerp dan maar: Vanavond op *kuch* Talpa *kuch* een geweldig programma, Nieuw Dier. Beetje het idee van Live Opgenomen van vroegâh met Ruben van der Meer enz.
@ Kevin20V ruimte in binnenscherm wat groter maken? Lijkt mij de enige oplossing om verdere schade te voorkomen. Zo laag gaan kun je nog steeds neem ik aan.
Humm volgens mij wat van gezien deze week. Weet niet wat ik er van denken moet. Lama's is dan leuker. Ga maar Top Gear kijken vanaaf of is dat niet op?
Kevin20v
29-09-2006, 15:54
Ik geloof niet dat je op dat punt zomaar je chassis mag aanpassen... Waarschijnlijk levert dat eerder een afkeur op dan een beschadiging in de bodyschutz :confused:
maar daar heb ik verder geen idee van, ben geen keurmeester
LinnieTDI
29-09-2006, 15:55
Proficiat sies ! :tongue:
:hug:
Kevin20v
29-09-2006, 16:10
Danke lieverd! :hug: ;) :D
JK Le Mans
06-10-2006, 07:02
Volgens mij is het weer vrijdag !!!
JK Le Mans
06-10-2006, 07:03
En ik zal even iets verklappen, misschien willen jullie het wel helemaal niet weten maar ja ! :D
Ik heb besloten te stoppen met de winkel, wij weten het al een poosje maar nog niet iedereen verteld .
Er zat totaal geen vooruitgang in, en ja dan moet je op een gegeven moment de stekker eruit trekken en er mee ophouden .
Het pand staat nu in de verkoop, er zijn al kijkers geweest dus dat is weer even afwachten !
Hopen dat dat snel verkocht gaat worden .
Dan kunnen we weer op zoek naar een ander huisje en beginnen we gewoon weer opnieuw met een nieuwe baan .
Als het goed is begin ik volgende week bij mijn nieuwe werkgever !!!
Heb vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen en ik ga heel iets anders doen.
owww...
dat is niet niks Jas,
heb je al een nieuwe huisje op het oog?
staat momenteel zat in aanbouw...
JK Le Mans
06-10-2006, 07:10
Ja is idd erg jammer ! Baal er ook super van maar beter nu stoppen dan wanneer het te laat is !
We weten nog niet wat we doen of we in kampen blijven of naar heerde gaan !
In Kampen is genoeg moois te koop maar ik wil het liefst iets met garage en dat wordt moeilijk in de binnenstad.
dat nieuwe plan,
achter de brug van niersallee en de kamperstraatweg. vlak langs de ijssel.
daar staat volgens mij ook nog het 1 en ander te koop..
of is dat al te ver buiten de stad?
JK Le Mans
06-10-2006, 07:42
Ja maar dan kom je weer in een nieuw bouw huis en dat willen we leiver niet !
Vinden de oude huizen 1000x mooier
We weten nog niet wat we doen of we in kampen blijven of naar heerde gaan !
Volgens mij gaan jullie naar Heerde (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25082) (en doorklikken he!)
JK Le Mans
06-10-2006, 08:06
Hahaa Daar kom ik orspronkelijk vandaan ! En dar heb je iets meer ruimte om je huis en daar hou ik wel van :D
Kevin20v
06-10-2006, 08:15
Gisteren de auto op de brug gehad.... was zo plat dat ie met de draagarmen en achteras op de brug lag, die jongen die eraan zou werken kwam later pas en had dus niet gezien dat ik airride heb!
Hij stond echt zo :eek::eek::eek::eek:
Heb vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen en ik ga heel iets anders doen.
Gefeliciteerd! :woowoo: Wat ga je nu doen?
Gisteren de auto op de brug gehad.... was zo plat dat ie met de draagarmen en achteras op de brug lag, die jongen die eraan zou werken kwam later pas en had dus niet gezien dat ik airride heb!
Hij stond echt zo :eek::eek::eek::eek:
Vorige week zaterdag ook klem gelopen op een brug met de kever. Ik heb alleen geen airride. :tongue:
http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/39863.jpg
JK Le Mans
06-10-2006, 08:25
Gefeliciteerd! :woowoo: Wat ga je nu doen?
Ik ga nu werken als financieel adviseur !
Dinsdag de 17e moet ik aan het werk !! :rock:
Kevin20v
06-10-2006, 08:25
Vorige week zaterdag ook klem gelopen op een brug met de kever. Ik heb alleen geen airride. :tongue:
http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/39863.jpg
Wel een dikke kever :D :rock:
Kevin20v
06-10-2006, 08:26
Ik heb nieuwe wintervelgen besteld, en ga ze morgen even ophalen :D
Gloedje nieuw in maatje 18 inch :D :rock:
JK Le Mans
06-10-2006, 08:27
Kost dat wel weer niet !
Is er nog een baan vrij bij jullie ?? :D:D:D:D:D:D:D
Wel een dikke kever :D :rock:
Thanks! :) Afgelopen zaterdag achterbandjes van een smart eronder gegooid, dus hij kan weer wat zakken, voor. :rock: (en ik raak nu al elke drempel... :rolleyes: :tongue: )
Van het weekend eens wat fotokes trekken! :)
Kevin20v
06-10-2006, 08:31
Ik zou ook maar even foto's trekken daarvan!!! :D
Dit is een photoshop van de wielen die er binnenkort bij mij als wintervelgen onder komen...
Misschien een beetje zonde om gloednieuwe velgen waar nog geen vuiltje op zit te gaan gebruiken als wintervelg, maar ach
BOEIEND :D
http://www.kevintdi.nl/ipics/RS6.jpg
http://www.kevintdi.nl/ipics/RS6-wheels.jpg
JK Le Mans
06-10-2006, 08:34
Ik denk dat je de turbo´s als winter wielen gaat gebruiken
als je gezien hebt hoe dit eronder staat !DIK !
JK Le Mans
06-10-2006, 08:35
Dat je dat toelaat dat die gozer tegen je auto aan staat te hangen
Kevin20v
06-10-2006, 08:37
Kost dat wel weer niet !
Is er nog een baan vrij bij jullie ?? :D:D:D:D:D:D:D
Mijn persoonlijke assistente gaat van baan verwisselen :eek: Hoe zie jij eruit in een kort rokje? :D :rock: :chair:
Hmmm, ziet er netjes uit! En inderdaad :gives: dat je ze als wintervelgen gebruikt!
Kevin20v
06-10-2006, 08:38
Ik denk dat je de turbo´s als winter wielen gaat gebruiken
als je gezien hebt hoe dit eronder staat !DIK !
Dankje, :D ik ben er ook erg blij mee! ik ben heeeeel erg benieuwd, misschien dat ik zelfs meteen morgen de bandjes laat omleggen en dan de RS6'jes er gelijk op...
Hoeveel weken zou ik nog met die gepolijste porsches kunnen rondrijden?? :confused:
hoeveel zit er nog in de tank? :D
Hoe zie jij eruit in een kort rokje? :D :rock: :chair:
Dat kan jij vast wel sjoppen... ;) :D
Kevin20v
06-10-2006, 08:40
Hmmm, ziet er netjes uit! En inderdaad :gives: dat je ze als wintervelgen gebruikt!
Dankje :hug: Ik ga proberen ze toch lekker netjes schoon te houden want ik wil ze of dit voorjaar gaan verkopen, of ik ga ze polijsten zodat ik een 2e setje gepolijste velgen heb.
Ik moet natuurlijk wel af en toe kunnen wisselen :rock:
JK Le Mans
06-10-2006, 08:41
Zo ongeveer
http://www.bredewout.com/fotos/pimphoGallery/images/IMGP2538.jpg
Kevin20v
06-10-2006, 08:41
Dat kan jij vast wel sjoppen... ;) :D
Breng me nou niet op ideeën :rock: :D
Kevin20v
06-10-2006, 08:43
Zo ongeveer
http://www.bredewout.com/fotos/pimphoGallery/images/IMGP2538.jpg
Hmmm :D als ik niets aantrekkelijkers kan vinden... :D :D :D :D :rock: :hug:
JK Le Mans
06-10-2006, 08:44
Hahahaaha was een feestje bij mij in de tuin !
:D
Kevin20v
06-10-2006, 08:51
Hahahaaha was een feestje bij mij in de tuin !
:D
I know en ik heb er nog meer foto's van :D
hoe's en pimps??
altijd leuk!
Hey jongens,
Wat al weer dondersvroeg wakker ja !!!!!!
Hele heftige wielen Kev, daar kun jij zeker de winter wel mee door.
@Jasper: Veel succes met je nieuwe baan !!!!!
Groeten en PWK alvast,
LRR
Kevin20v
06-10-2006, 08:55
Hey jongens,
Wat al weer dondersvroeg wakker ja !!!!!!
Hele heftige wielen Kev, daar kun jij zeker de winter wel mee door.
@Jasper: Veel succes met je nieuwe baan !!!!!
Groeten en PWK alvast,
LRR
Dankje dude :rock:
Ik kan ook niet meer wachten! Ik heb lang getwijfeld maar ben nu echt heeel erg benieuwd naar het moment dat ze eronder zitten! :rolleyes:
JK Le Mans
06-10-2006, 08:56
LLR Bedankt ik doe mijn best :D:D
LinnieTDI
06-10-2006, 08:59
Jasper heb je [ center ][/ center ] ontdekt ofzo....??
Dat is zooooooooooo jaren 90.... :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
Kevin20v
06-10-2006, 09:03
Ik heb een kantoor met uitzicht op de snelweg van en naar duitsland :woowoo:
Dus ik zie met enige regelmaat leuk spul voorbij vliegen :D
Nu net kwam er een vrachtwagen met witte platen voorbij met 3 nieuwe Audi S8's erop en 1 RS4 avant?
:eek:
JK Le Mans
06-10-2006, 09:06
Kijk en waar kom ik te zitten dan ??
JK Le Mans
06-10-2006, 09:17
En dan ?
LinnieTDI
06-10-2006, 09:18
Jasper.... :tongue: Stop ermee :tongue:
ja mallerd! hou op! :D :D
En dan ?
Shoarma!!!!! :tongue: :D
JK Le Mans
06-10-2006, 09:19
Nee vind het wel COOL :D
:tongue: :tongue: :tongue:
Kevin20v
06-10-2006, 09:22
Jij komt dan in het serverhok te zitten! Daar zit de huidige assistente ook!
Daar is het namelijk altijd 13 graden... immer steve nippels dus :D:D:D :rock: :D:D:D
JK Le Mans
06-10-2006, 09:24
Krijg ik ook een auto van de zaak ?
Kevin20v
06-10-2006, 09:25
Is een oude Vito die een lantaarnpaal in het midden van de motorklep heeft gehad goed genoeg ?? :D
JK Le Mans
06-10-2006, 09:27
Nee sorry daar doe ik het niet voor :D
Daar kom ik me bd niet voor uit
Gaat dus mooi niet door !
Skywalker
06-10-2006, 09:27
We gaan hier toch geen msn topic van maken hè? ;)
Kevin20v
06-10-2006, 09:29
:eek: :(
JK Le Mans
06-10-2006, 09:30
Ja doen we wel :tongue:
:hug:
Volgens mij wel, kun je de titel er even op aanpassen? :)
Skywalker
06-10-2006, 09:32
Ja doen we wel :tongue:
Jammer, dan kan ik twee dingen doen:
1) de bezem d'r door
2) :lock:
Jullie keuze...
JK Le Mans
06-10-2006, 09:34
Ahh Luuk kom op joh is toch het ouderwetse vrijdag ouwehoer topic ?
Haal anders de bezem er maar door dan, zou zonde zijn om er een slotje op te doen !
iig vrijdag met een wolkje in de lucht
Kevin20v
06-10-2006, 09:37
hmmm :(
Ahh Luuk kom op joh is toch het ouderwetse vrijdag ouwehoer topic ? Zou zonde zijn om er een slotje op te doen !
:goodpost:
Kevin20v
06-10-2006, 09:39
Ik wil geen domme vragen stellen maar waarom dan?
We doen hier niemand kwaad...
We spreken geen kwaad over iemand...
Dit topic word alleen maar op vrijdag aangesproken...
Verder is het zo rustig op volks dat we naar mijn mening de boel er juist een klein beetje mee op laten leven...
Heb hier verder geen "voor paal zetten" bedoelingen mee :(
Skywalker
06-10-2006, 09:45
Lees dit topic (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10100) maar even, dan wordt het wellicht duidelijk. Het vertoont aardig veel overeenkomsten met wat er hier nu gebeurt. :(
Aangezien ik ook aan het werk ben en ik nu geen tijd cq zin heb om te gaan vegen, voor nu een slotje.
Gaan jullie dat andere topic maar lezen dan hebben jullie ook wat te doen. ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.