Michel B4
24-12-2005, 14:30
ik bied hier mijn golf 3 vr6 van 92 tegen een passat 2.0 station.
Omschrijving:mijn golf 3 vr6
1992 VW Golf 3 2.8 VR6
km.stand: 210.000
Motor : 2.8 i vr6 AAA
Onderstel : verlaagt 40/40 H&R
Uitlaat : Origineel
Exterieur : Origineel
Interieur : VW Polo stuur / Golf GT 2.0i interrieur met hoofdsteunen op de achterbank
Diversen : abs / eds / electr. ramen - schuif - kanteldak /c.v. /kamei middenarmsteun
de motor is bij 185 d.km volledig gereviseerd en heeft 2500 euro gekost,rekening aanwezig.
gedane dingen;
Compressietest
Cilinderkop (klepgeleiders, klepzittingen, kleprubbers, klepstoters)
Onderblok (honen, zuigerveren, lagerschalen, oliepomp, alle kettingen en geleidebanen, spanner)
Alle pakkingen en alle vloeistoffen en filters
Alle keringen
Schakelmechanisme en spanrol vervangen
Motorcompartiment en subframe reinigen .Bedrading opnieuw intapen .Motorsteun vervangen. Alles goed aansluiten
mankementjes;
lak is matig,aantal parkeerdeukjes en vandalisme krasjes.
ik heb vorige week bij care gevraagt wat et kost om de 2 zijkanten te spuiten en dat zou dan 800 euro inclu btw gaan kosten.
verder zal er een andere achterklep in moeten vanwege de bekende roest onder achterraam.
schuifkanteldak werkt maar is 1 lange geleider gebroken,dus die vervangen en hij werkt prima.
velgen zijn winter velgen en zien er slecht uit,let wel ze zijn recht en goed maar verdienen een nieuwe lak.
over het algemeen is het een goede en technische 100% auto en kan zeker nog lang mee.
de vr6 zou tegen een leuke VW passat station 2.0 geruild (wel nieuwe type vanaf 93!!)kunnen worden,dus als je zoiets hebt staan moet je alle info maar even mailen naar me.
http://members.chello.nl/~m-vandijk/gepoetst.jpg
http://www.golfvr6.net/strip/strip5.jpg
http://www.golfvr6.net/images/mijngolf/mijngolf9.jpg
http://www.golfvr6.net/images/mijngolf/mijngolf10.jpg
Omschrijving:mijn golf 3 vr6
1992 VW Golf 3 2.8 VR6
km.stand: 210.000
Motor : 2.8 i vr6 AAA
Onderstel : verlaagt 40/40 H&R
Uitlaat : Origineel
Exterieur : Origineel
Interieur : VW Polo stuur / Golf GT 2.0i interrieur met hoofdsteunen op de achterbank
Diversen : abs / eds / electr. ramen - schuif - kanteldak /c.v. /kamei middenarmsteun
de motor is bij 185 d.km volledig gereviseerd en heeft 2500 euro gekost,rekening aanwezig.
gedane dingen;
Compressietest
Cilinderkop (klepgeleiders, klepzittingen, kleprubbers, klepstoters)
Onderblok (honen, zuigerveren, lagerschalen, oliepomp, alle kettingen en geleidebanen, spanner)
Alle pakkingen en alle vloeistoffen en filters
Alle keringen
Schakelmechanisme en spanrol vervangen
Motorcompartiment en subframe reinigen .Bedrading opnieuw intapen .Motorsteun vervangen. Alles goed aansluiten
mankementjes;
lak is matig,aantal parkeerdeukjes en vandalisme krasjes.
ik heb vorige week bij care gevraagt wat et kost om de 2 zijkanten te spuiten en dat zou dan 800 euro inclu btw gaan kosten.
verder zal er een andere achterklep in moeten vanwege de bekende roest onder achterraam.
schuifkanteldak werkt maar is 1 lange geleider gebroken,dus die vervangen en hij werkt prima.
velgen zijn winter velgen en zien er slecht uit,let wel ze zijn recht en goed maar verdienen een nieuwe lak.
over het algemeen is het een goede en technische 100% auto en kan zeker nog lang mee.
de vr6 zou tegen een leuke VW passat station 2.0 geruild (wel nieuwe type vanaf 93!!)kunnen worden,dus als je zoiets hebt staan moet je alle info maar even mailen naar me.
http://members.chello.nl/~m-vandijk/gepoetst.jpg
http://www.golfvr6.net/strip/strip5.jpg
http://www.golfvr6.net/images/mijngolf/mijngolf9.jpg
http://www.golfvr6.net/images/mijngolf/mijngolf10.jpg