PDA

View Full Version : Fox a-stijl


Frieser
25-12-2005, 09:23
Zijn hier nog meer mensen die een Fox hebben? irriteren jullie je ook zo aan die dikke a-stijl? die dingen zijn zo dik dat je er 3x omheen moet kijken om geen fietsers plat te gaan rijden... :(

jappie86
25-12-2005, 11:42
ik weet wel dat dat bij een peugeot 206 ook is, echt niet gaaf

Jurgen Santana
26-12-2005, 00:59
Zijn hier nog meer mensen die een Fox hebben? irriteren jullie je ook zo aan die dikke a-stijl? die dingen zijn zo dik dat je er 3x omheen moet kijken om geen fietsers plat te gaan rijden... :(

Vreemd dat je dit bij de proefrit niet hebt opgemerkt. Ik had een andere auto gekocht.

Frieser
26-12-2005, 09:33
Ik heb hem niet gekocht ;) 't is een tijdelijke van mijn werk. Nog een paar maanden afzien en dan een nieuwe Passat :)

alhoewel afzien, ik vindt de Fox een prima bakkie hoor, niks mis mee. Moet je wel de 1.4 hebben en hem, net zo als ik, goed ingereden hebben.

sjampoo
26-12-2005, 10:13
...ik vindt de Fox een prima bakkie hoor, niks mis mee....

Hoe rijm je dat met :

...Zijn hier nog meer mensen die een Fox hebben? irriteren jullie je ook zo aan die dikke a-stijl? die dingen zijn zo dik dat je er 3x omheen moet kijken om geen fietsers plat te gaan rijden...

Frieser
26-12-2005, 11:15
ok, ok, 1 dingetje mis mee en dat zijn de a-stijlen... ;) en de veel te kleine velgjes in die enorme wielkasten :D

veerzes
26-06-2006, 21:46
Mijn wijf ie heeft ook sinds 5 maanden een Fox en ik hoor haar nooit klagen . Ze is inmiddels verlaagd en heeft er 17 inchies lichtmetaaltjes er onder zitten
Best wel lache zoon bakkie , eigenlijk moet er nog een 2.0L Turbo FSI blokkie in :P :P

maartenunplukt
26-06-2006, 21:57
ach...

dat is wel met wat meer moderne auto's tegenwoordig. Krijg je al snel, dikker vanwege meer veiligheid/veiligheidsvoorzieningen. Ik merk het bij veel auto's die ik rijd. In het begin stoort het, maar je went eraan.

RubenD
26-06-2006, 22:40
De wagen komt uit Braziliƫ (of zo'n land) daar moet je de wagen niet zo laag hebben als de standaard rijhoogte hier in Europa. En aangezien ze anders de complete wielophanging opnieuw zouden moeten ontwikkelen kom je door die kosten uit op de prijs van een Polo uit. Dus dan heb je niks aan het goedkope van de Fox.

Maar die ruimte is inderdaad niet meer normaal. Ziet er niet uit. 10 cm verlagen is geen overbodige luxe als je stelt dat het oog ook wat wil. Maar van de geometrie van de wielophanging klopt dan ook helemaal niks meer natuurlijk.

En zo'n blok dat moeten zo overal in leggen!

Frieser
27-06-2006, 13:49
Ik moet zeggen na 40.000km in dit bakkie. Het is een fijn wagentje voor de vrouw :D Echt cool ben je er niet in, tenzij er 17inch onder ligt en hij 10cm verlaagt is... Lekker rap is ie wel en die a-stijl, tja na bijna :D 5 fietsers op de kap te hebben gehad... ik verbaas me er over dat ze eerder boetes geven aan mensen met hun Tomtom teveel in het zicht...