PDA

View Full Version : customcardesign


mariog60
25-12-2005, 18:26
Hallo, sinds kort hebben wij een website gemaakt speciaal voor vw's en toyota's :D deze combinatie is zover ons nog niet bekend en is daarom zeer uniek :)
De website heeft onder meer een zeer uitgebreid forum, fotogalerij, veel nieuws, kortom zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen, en ik hoop dat jullie dat dus ook eens zullen doen :D en aanmelden dan he :)

www.customcardesign.nl

Pedaalemmer
30-12-2005, 15:09
dat nieuws op de voorgrond is erg lekker lezen...alleen de combinatie toyota en volkswagen is mij volkomen onbegrijpbaar...niet dat ik eht slecht vind maar hoe kom je erop??

Pedaalemmer
30-12-2005, 15:19
Overigens vind ik maar 1 toyota echt vet..en dat is die van wijlen rocco teunissen:

kheb er geen foto van..maar wel een voorbeeldje:

http://www.forum-auto.com/uploads/200507/matthieu1_1120679163_p6250215.jpg

mariog60
17-01-2006, 20:28
Haha, jah idd de combinatie toyota en volkswagen is voor velen vreemd, duits en japans twee hele verschillende landen met een ding gemeen, ze bouwen allebei verschrikkelijk goede en snelle auto's.
Ook hebben wij in de planning om in de toekomst ( wel dit jaar nog ) verschillende meetings te organiseren hierbij komen dan dus ook toyota's en volkswagens, ik denk zelf dat het een leuke afwisseling is en dat je meer je ogen uitkijkt dan dat je naar een meeting gaat met bijvoorbeeld 1 merk vaak zie je dan toch dingen die je al weet of al eerder gezien hebt, nu krijg je de kans om doordat je ook andere dingen van een ander merk ziet zelf meer ideeen op te doen en dit mischien wel in je eigen auto te verwerken waardoor je dus wel uniek kan worden.
Kortom er komt zeker een hoop goeds uit binnenkort, denk ook aan meetings, rollenbank dagen, kartmeetings en nog veel meer, zeker de moeite dus om je aan te melden.

Groeten Mario

mariog60
23-01-2006, 12:11
Kom op had wel wat meer reactie's verwacht :( neem gewoon is een kijkje :D en meld je aan

corrado-usa
23-01-2006, 12:24
Leuke website :thumbup: :thumbup:

bobby-digital
23-01-2006, 12:49
idee is leuk, maar heeft voor mij geen toegevoegde waarde aan de al zovele websites over VAG in eventuele combinatie met andere merken...

dus is het nu w88 op de eerst corrado met een twin-turbo TSD supra blok:D :rock:

mariog60
31-01-2006, 19:06
haha, ja zoiets wel ja :)

Reaper Kustoms
01-02-2006, 19:39
toyota's zijn goede auto's. dat is een feit. maar ik vind het maar lelijke apparaten, zoals 99% vd jappen. noem me 1 jap op waarmee je je nog kunt vertonen in het openbaar als hij tien jaar oud is... als je dat kunt ben ik overtuigd, maar ik denk dat jappen nog wel iets kunnen leren qua design van de europese en amerikaanse automarkt. nog nooit een tijdloze jap, koreaan etc. gezien. jullie wel?

desalniettemin wel een leuke site voor de liefhebbers!!!

Berserker
01-02-2006, 19:45
Ik vind toyota's best mooie auto's en iedereen weet dat het hele goeie auto's zijn, stukken beter dan vw, en als je kijkt naar die nieuwe diesel motor van toyota, nou daar kan vw toch echt niet aan tippen...

En daarbij oude totyota's zoals de 1e celica enzo zijn hele mooie auto's...

G-eert-40
01-02-2006, 19:50
vind inderdaad de celica ook wat hebben. heb een celica ST uit '86 gehad. fijne tijd meegehad.

mariog60
01-03-2006, 18:10
toyota is technische echt zeer goed, en idd de modellen van VW zien er gewoon veel beter uit.
Maar het is ook maar net wat je er zelf van maakt, als je een auto hebt van 15 jaar oud is de hele uitstraling anders als auto's van 5 jaar oud, neem je een auto goed onder handen is er ook van toyota een auto te maken die zeker nog mee kan met deze tijd.

mariog60
09-05-2006, 10:16
Sinds 8 Mei is onze site vernieuwd, hoop dat jullie toch nog een kijkje gaan nemen :)
oa, de banner is verandert we hebben de eerste sponser en er staan zeer veel foto's in de fotogalerij, ook is er een apart stukje gekomen voor filmpjes ed.
Kortom de moeite waard om eens te kijken ;)

Denner
09-05-2006, 11:47
Heel leuke site. Alleen vind de combi toyota en vw ook niet echt super. Bij de foto's staat er ook een foutje, VW forum meeting - 26 maart 2006 .... dat is een ander forum met de foto's van de meet van dit forum, want dit is het volksforum.
Maar ik wens jullie toch veel succes met de site en de meetings, misschien kom ik wel keer langs.

flat4_85
09-05-2006, 19:14
En dan zijn jullie VW-kenners?I'm not a hater maarre,niemand van de VW taro gehoord?Pick-up met VW logo en Toyota 2.5 4cil. diesel ;) Ik werk bij Toyota en dan kom je zo'n ding weleens tegen,niets bijzonders maar dat maakt de band wel weer wat hechter :D

Woody's Notch
11-05-2006, 20:44
En dan zijn jullie VW-kenners?I'm not a hater maarre,niemand van de VW taro gehoord?Pick-up met VW logo en Toyota 2.5 4cil. diesel ;) Ik werk bij Toyota en dan kom je zo'n ding weleens tegen,niets bijzonders maar dat maakt de band wel weer wat hechter :D

Inderdaad in1989 werd begonnen met de productie van de Taro, een tweewielaangedreven pick-up die onder licentie van Toyota in Hannover wordt gebouwd. De Taro 4x4 werd bij Toyota in Japan gebouwd. Alleen men ziet ze niet zoveel rijden. Heb eerder in magazijn bij vw dealer gewerkt en onderdelen voor schade auto moeten bestellen, jawel bij toyota :tongue: